Ik wil de 19e gaan met een vriendin naar Nijmegen gaan.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kaylee schreef:Ben pas ook weer naar de primark geweest. 250 euro uitgegeven oeps.
Ik ga in de kerstvakantie weer en dan naar Arnhem, vond de collectie in Nijmegen dit keer heel erg tegenvallen. Ik hoorde vorig jaar dingen vallen dat er misschien een primark zou komen in Veenendaal, weet iemand daar toevallig iets van. Dat zou wel heel slecht zijn voor de portomonnee, is namelijk vijf minuten fietsen vanaf school
Suuskipje schreef:Dallista schreef:De Star Wars dekbedden, 1 en 2 persoons, waren woensdag jl in elk geval volop aanwezig in Nijmegen.
Iemand hier die in Nijmegen woont en deze zou willen halen voor mij?? de tweepersoons dan
kosten worden uiteraard vergoed en verzendkosten natuurlijk ook!
little_birdy schreef:Als ik vandaag tijd heb en kom in de buurt misschien wel. maar ga niet speciaal rijden ivm parkeer kosten.
ben toevallig gisteren geweest en heb een erg leuke blouse gekocht . die lang genoeg isen getailleert ook nog. en 2 simpele basic wollen truitjes
Simoonzel schreef:Suuskipje schreef:Als ieeeeeemand het tweepersoons star wars dekbedovertrek ziet wil je deze dan meenemen voor mij? In Almere hadden ze hem niet en ik heb nu een heel verdrietig vriendje
Deze zou ik ook zo graag voor kerst aan mijn vriend geven.