Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-26 13:39

Er gaat een paar deuren verder een rookmelder af. Ik ben even wezen kijken maar er lijkt gelukkig niks in de brand te staan. Maar er is ook niemand thuis dus dat ding blijft maar piepen.

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-26 13:41

wyoming schreef:
Er gaat een paar deuren verder een rookmelder af. Ik ben even wezen kijken maar er lijkt gelukkig niks in de brand te staan. Maar er is ook niemand thuis dus dat ding blijft maar piepen.

Batterij bijna op denk ik.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-26 15:08

Bepaalde weggebruikers... Ga alsjeblieft opnieuw theorie-examen doen en neem een paar rijlessen extra.

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-26 15:18

spookyskippy schreef:
Dankjewel! :o
Ik heb het wel bij de begeleiding gemeld en met mijn behandelaren over gesproken. Dat is wel fijn. En verzwijgen werkt toch niet, ze komen er toch achter. Nu kunnen we het er over hebben en heb ik de rest ingeleverd :)

En toch is dit ook vooruitgang! Je hebt het zelf herkend en erkend en je hebt actie ondernomen. Petje af _/-\o_

Edit: quote een beetje verkl**t
Edit 2: oh nee, toch gefixt!

rien10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-26 16:04

Als je een terugval hebt, ben je dus wel ergens geweest. Goed zo. De eerste keer is dat moeilijk; "ergens komen" de tweede of derde keer wordt al gemakkelijker want je kent het pad wat je moet afleggen.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-26 16:18

Shenavallie schreef:
Bepaalde weggebruikers... Ga alsjeblieft opnieuw theorie-examen doen en neem een paar rijlessen extra.

Same. Iemand ging vanmiddag vol op de rem op een 80 weg. Om af te slaan. Naast een voorsoortervak. Ik dacht dat hij daar op ging. Maar hij bleef er naast staan. Dus moest op de rem klappen. Idioot. :=

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-26 18:08

Al een paar dagen was ik wat gevoelig op de borst en een soort van vreemde tintelingen af en toe die een paar seconden duren.

2 dagen geleden voelde ik een zwelling. Gisteren dus ook niet fit en paniekerig. Maar het leek op een onderhuidse ontsteking.

De ontsteking heeft zichzelf vandaag een beetje opgelost en ik voel mij ook beter als de afgelopen dagen.

Maar jeetje wat een enorm gevoelig plek. Waarschijnlijk drukte het op een zenuw/spier waardoor ik tintelingen kreeg en een drukkend gevoel. Net onderweg bedacht ik mij dat het tintelen toch al wel weer gestopt is.

Paniek om niks :+ met een burnout ben je blijkbaar gevoeliger voor pijn en voelt een onsteking iets heftiger en reageer je mentaal er ook wat heftiger op.

Hilary

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-26 18:10

Shenavallie schreef:

Deze. Ik weet dat ik langzaam ga met de trailer, maar inhalen over de doorgetrokken streep terwijl het eigenlijk niet past... jammer

Andere ergernis: mijn rug. Ging gisteren zo lekker, maar vandaag te veel gedaan. Au.

Daantjuh88

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-26 18:45

Mensen die een paard op marktplaats hebben staan zonder vraagprijs. Als je dan mailt wat de prijs is (want er staat ook geen telefoonnummer bij) dan antwoorden ze niet.....

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-26 19:20

Aan mezelf: elke dag denk ik "als kind in bed ligt, ga ik naar stal" en vervolgens heb ik gewoon geen puf meer en wil ik gewoon op de bank liggen. Hoe doen andere mama's dit? -O-

spookyskippy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-26 19:27

Bedankt voor de steunende woorden :)
Ben zo bang dat straks thuis de zoveelste terugval gaat komen ;(

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-26 19:34

Mij aan het afvragen wat ik met mijn rechter voet gedaan heb. Die is gewoon bont en blauw. :oo

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-26 19:35

spookyskippy schreef:
Bedankt voor de steunende woorden :)
Ben zo bang dat straks thuis de zoveelste terugval gaat komen ;(

Dat je er bang voor bent is al heel goed. Eerder was je toon eerder dat je dat zelf wilde. Je bent een topper.

Misschien heeft je begeleiding nog tips voor jou. Bijvoorbeeld bemoedigende woorden van behandelaren of naasten op al je deuren plakken. Of iets anders wat je doet denken aan het goede in het leven.

Ik ben gestopt met roken (iets minder lastig denk ik) en wat mij helpt is dat ik erken dat een sigaret lekker is. Alleen vind ik het echt ongelofelijk achterlijk gedrag om afhankelijk te zijn van iets wat duur en ongezond is. En als de drang hoog is dan erken ik dat en dan besluit ik dat ik DEZE keer niet toe ga geven. Ik zeg niet direct tegen mezelf dat het nooit meer mag. En dat is voor mij veel dragelijker. :)

spookyskippy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-26 19:50

Wat goed dat je bent gestopt met roken! Denk dat dat ook heel lastig is hoor :)
Ja, heb nu gelukkig wat meer perspectief voor werk, krijg hulp bij het vinden van een reïntegratie plek.
En verder wil ik er weer zijn voor mn dieren, misschien een 4e kat als het jaar goed gaat :D

Jullie steun doet mij trouwens ook goed! <3
Laatst bijgewerkt door spookyskippy op 10-04-26 20:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-26 20:03

Als je prulletjes besteld, is het er de volgende dag.
Bestel je iets wat je echt de volgende dag in huis wilt hebben, is het ineens uitgesteld naar woensdag.
Hele week al met ziel onder m'n arm, eindelijk schilderspulletjes besteld om van het weekend lekker wat te doen, gedachten verzetten en dat kan nu dus niet. Grrrr

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-26 20:17

spookyskippy schreef:
Wat goed dat je bent gestopt met roken! Denk dat dat ook heel lastig is hoor :)
Ja, heb nu gelukkig wat meer perspectief voor werk, krijg hulp bij het vinden van een reïntegratie plek.
En verder wil ik er weer zijn voor mn dieren, misschien een 4e kat als het jaar goed gaat :D

Jullie steun doet mij trouwens ook goed! <3

Een vierde kat is een hele goede motivatie om clean te blijven. :*

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-26 20:55

Ik ben net thuis van m'n avonddienst en m'n man moet ook langer werken, die weet nooit wanneer die klaar is dus had uit voorzorg m'n schoonvader geregeld dat hij Dozer zou uitlaten en eten geven. Netjes beschreven wat ie moet doen, ook bak water geven. Kom ik thuis heeft Dozer nog amper water. Het is niet dat ie uren zonder water heb gezeten want voordat ik ging kreeg ie van mij nog een volle bak water maar vind dat toch sneu voor Dozer. Net een volle bak water gegeven en daar is ie in de 10 minuten dat ik thuis ben al 3x uit wezen tappen

Daenerys

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-26 22:01

Farjen schreef:
Aan mezelf: elke dag denk ik "als kind in bed ligt, ga ik naar stal" en vervolgens heb ik gewoon geen puf meer en wil ik gewoon op de bank liggen. Hoe doen andere mama's dit? -O-

Paard verkocht :=
Beetje kort door de bocht, maar ik kreeg het niet voor elkaar een goede balans te vinden tussen paard en gezin met jonge kinderen.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-26 22:08

Mijn ergernis was vanavond, ik moest naar Haarlem rij door die wijk heen wel plekken
te vinden maar niet fijn om in te rijden... (te smal, en vooral geen fan van file parkeren)

Uiteindelijk een plekje gevonden, denk 3 straten verderop.. :')

Toen moest de auto weer opgehaald worden, kan je de auto vinden? Denk van niet...
De gene is weer mee gelopen, we kwamen met z'n 2en..

Auto gepakt, en er weer naar het huis rijden, rij ik eerst de straat die we nodig hadden voorbij.
Dus weer een rondje, daarna bijna weer een verkeerde straat in.. :')

Uiteindelijk voor het huis kunnen inparkeren het vak was iets breder, iets meer ruimte..
Katten ingeladen, denk dat ik ruim 40 min naar een jankende kat heb geluisterd..
Het ging van hard - middelhard - hard....de hele rit door. %)

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-26 22:39

Dat ze hier aan het schieten/jagen zijn. Het is windstil en ze doen het op/aan een dijk met water. Het galmt zo erg. Ik schrok me rot, beide paarden waar ik tussen liep ook. En er waren ook nog trekkers bezig met lampen standje stadion verlichting onze kant op. Dat hielp niet mee. Nu stil en rustig. Hoop dat ze klaar zijn.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-26 22:49

Zoektocht naar m’n lenzen. Ik ben te motorisch gestoord. En ik heb al jaren lenzen maar af en toe gaat het mis. :=

En daarna pillen in de knakworst gedrukt. Moet 3x per dag en hij vindt ze echt vies. Hij wantrouwt echt alles wat ik in m’n hand heb rondom etenstijd. :=

En moet ook nog m’n bed opmaken. Tegen die tijd ben ik weer klaarwakker. :z

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 01:17

We hadden eerste keuze voor onze roofvogels die we hadden besteld bij onze stagementor. Helaas zijn er helemaal geen eieren gelegd en we hadden er zo op gehoopt. Zulke gave vogels en we willen graag door met de opleiding. Nu echt nog maar hopen op een klein wonder.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 07:18

Farjen schreef:

Toegeven aan de bank :+
Ik heb vorig jaar welgeteld 1 x op mijn paard gezeten, dit jaar nog niet….

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 07:48

Hele nacht elke keer wakker geworden van een smakkende Jozi. Behalve dat het een naar geluid is gaat hij dan soms ook spugen. Gelukkig niet. Maar als je dan zo slecht slaapt en hij loopt ook nog eens enorm te zeuren met z’n pilletjes. :x

Echt, het is voor jouw bestwil vriend.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 08:25

De hoeveelheid herrie vannacht en vanmorgen bij de bovenburen en dat meerdere keren per week. _-:(

En mijn blauwe rechter voet die ineens pijn ging doen ook nog. De rest is standaard.