Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
spookyskippy schreef:Dankjewel!![]()
Ik heb het wel bij de begeleiding gemeld en met mijn behandelaren over gesproken. Dat is wel fijn. En verzwijgen werkt toch niet, ze komen er toch achter. Nu kunnen we het er over hebben en heb ik de rest ingeleverd

Shenavallie schreef:Bepaalde weggebruikers... Ga alsjeblieft opnieuw theorie-examen doen en neem een paar rijlessen extra.
met een burnout ben je blijkbaar gevoeliger voor pijn en voelt een onsteking iets heftiger en reageer je mentaal er ook wat heftiger op. Shenavallie schreef:Bepaalde weggebruikers... Ga alsjeblieft opnieuw theorie-examen doen en neem een paar rijlessen extra.
spookyskippy schreef:Bedankt voor de steunende woorden![]()
Ben zo bang dat straks thuis de zoveelste terugval gaat komen

spookyskippy schreef:Wat goed dat je bent gestopt met roken! Denk dat dat ook heel lastig is hoor
Ja, heb nu gelukkig wat meer perspectief voor werk, krijg hulp bij het vinden van een reïntegratie plek.
En verder wil ik er weer zijn voor mn dieren, misschien een 4e kat als het jaar goed gaat
Jullie steun doet mij trouwens ook goed!
Farjen schreef:Aan mezelf: elke dag denk ik "als kind in bed ligt, ga ik naar stal" en vervolgens heb ik gewoon geen puf meer en wil ik gewoon op de bank liggen. Hoe doen andere mama's dit?