Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

fjordjesJarig

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-24 14:18

Bij mij staat de koelkast in de gang, ik heb alleen zo'n klein tafelmodel in de keuken. Ik heb boven welgeteld 4 kastjes waarvan 1 de afzuigkap is dus kan weinig in. En onder heb ik 4 laatjes, 1 lade onder de oven, 1 pannencarroussel, aanrechtkastje en de andere zijn vaatwasser en koelkast. Ik heb boven idd twee vriezers staan.

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-24 14:47

Ik wil een grote diepvriezer maar die kosten geld

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-24 14:57

_San87_ schreef:
Berdien schreef:
Ik heb niet gezegd dat mijn Dodge-wens rationeel is he :D Ik wil hem gewoon, zoals je soms wel eens wat wilt :')

Vanochtend clinic, hartstikke leuk maar na afgelopen week was wat langer slapen ook wel welkom geweest := :O

Ah ja, ik heb dat met een Aston Martin.

Mazda Miata <3

Ik ga zo lekker naar het bos, maar kan nooit echt op mijn gemak wandelen, omdat ik altijd bang ben dat ik moet plassen, maar omdat je er zoveel aan denkt, moet je dan ook daadwerkelijk :')

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-24 14:59

Koop een Liberpee! Even oefenen maar dat ding is echt een uitkomst. Ik ben voor mijn werk vaak een hele dag buiten ver weg van een toilet en ik vind het ideaal dat ik niet meer met blote billen in de bosjes moet zitten

melanie0906

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-24 15:00

denisesilver schreef:
Mazda Miata <3

Ik ga zo lekker naar het bos, maar kan nooit echt op mijn gemak wandelen, omdat ik altijd bang ben dat ik moet plassen, maar omdat je er zoveel aan denkt, moet je dan ook daadwerkelijk :')

Geen echte Miata maar wel een mx5 te koop voor t juiste bedrag

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-24 15:08

Bedankt allemaal, mijn moeder is geopereerd en het is goed gegaan, nu 4 weken gips en dan gaan ze de spalken -die uitsteken := - er nog een keer uithalen, brace etc. Maar ze voelt zich best ok.

Ik voel me een beetje schuldig dat ik niet langs kan gaan en lekker in de zon met mijn paarden bezig ben, maar ik kan helaas niet nu spontaan naar Nederland te gaan :x

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-24 15:11

melanie0906 schreef:
denisesilver schreef:
Mazda Miata <3

Ik ben heel gelukkig met mijn Kia :D

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-24 15:43

Een rode Mazda mx5 is toch wel mijn droom,maar daar past geen zak paardenvoer in.

melanie0906

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-24 16:05

Britta31 schreef:
Een rode Mazda mx5 is toch wel mijn droom,maar daar past geen zak paardenvoer in.

Ooh echt wel hoor! 2 lukt ook nog wel! En dan heb je ook je bijrijdersstoel nog daar past zelfs met dak open een kerstboom van 2m in. Slechte excuses allemaal :P :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-24 16:06

M’n date komt over 25 min en ik moet nog douchen en stofzuigen.

Waarom kom ik altijd tijd tekort. _O-

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-24 16:15

melanie0906 schreef:
denisesilver schreef:
Mazda Miata <3

Jullie hebben het over dezelfde auto, alleen hangt het ervan af in welk land het is geïmporteerd. Japan heeft namen gegeven voor de werelddelen waar de auto's 'uitgegeven' worden. In Japan heet het een Eunos (NA) of Roadster (NB), in Australië is het een Roadster, in Europa een MX5 (NA, NB, NC en tegenwoordig dacht ik ook een ND) en in Amerika is het een Miata. Onder elkaar zijn Mazda-rijders niet moeilijk met het benoemen en meestal worden ze bij de scenes Miata genoemd, omdat men dan wel weet om wat voor auto het gaat. Mijn zoon heeft een exemplaar (Europese) en is helemaal Mazda MX5/Miata-minded, zo doende krijg ik nog wel eens wat mee. :o

melanie0906

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-24 16:15

melanie0906 schreef:
denisesilver schreef:
Mazda Miata <3

Jullie hebben het over dezelfde auto, alleen hangt het ervan af in welk land het is geïmporteerd. Japan heeft namen gegeven voor de werelddelen waar de auto's 'uitgegeven' worden. In Japan heet het een Eunos (NA) of Roadster (NB), in Australië is het een Roadster, in Europa een MX5 (NA, NB, NC en tegenwoordig dacht ik ook een ND) en in Amerika is het een Miata. Onder elkaar zijn Mazda-rijders niet moeilijk met het benoemen en meestal worden ze bij de scenes Miata genoemd, omdat men dan wel weet om wat voor auto het gaat. Mijn zoon heeft een exemplaar (Europese) en is helemaal Mazda MX5/Miata-minded, zo doende krijg ik nog wel eens wat mee. :o[/quote]

Ja iknow dus ik heb geen Miata maar een Mx5 :)
Mijn ervaring is dat dat de eeuwige discussies op blijft roepen als je m een Miata noemt. Ik rijd m ruim 5 jaar en doen regelmatig meetings

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-24 18:09

Weer een Excel ergernis. Ik ben nu al zo lang aan het prutsen op een formule, dat ik ben vergeten welk resultaat ik ook alweer wilde _O-

Ik vind dit wel leuk. Ik wil hier goed in zijn -O-

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-24 18:12

Niobe schreef:
Weer een Excel ergernis. Ik ben nu al zo lang aan het prutsen op een formule, dat ik ben vergeten welk resultaat ik ook alweer wilde _O-

Mijn collega is echt een excel-wizzard. Zo jaloers op ;(.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-24 18:15

_San87_ schreef:
Niobe schreef:

Mijn collega is echt een excel-wizzard. Zo jaloers op ;(.

Ooooohh ik ook.
Een collega van mij is het ook, hij heeft echt een briljant bestand gemaakt voor 1 van mijn werkzaamheden. Ik probeer het nu alleen maar naar eigen wens te tweaken, maar is echt niet makkelijk!

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-24 18:22

melanie0906 schreef:
Jullie hebben het over dezelfde auto, alleen hangt het ervan af in welk land het is geïmporteerd. Japan heeft namen gegeven voor de werelddelen waar de auto's 'uitgegeven' worden. In Japan heet het een Eunos (NA) of Roadster (NB), in Australië is het een Roadster, in Europa een MX5 (NA, NB, NC en tegenwoordig dacht ik ook een ND) en in Amerika is het een Miata. Onder elkaar zijn Mazda-rijders niet moeilijk met het benoemen en meestal worden ze bij de scenes Miata genoemd, omdat men dan wel weet om wat voor auto het gaat. Mijn zoon heeft een exemplaar (Europese) en is helemaal Mazda MX5/Miata-minded, zo doende krijg ik nog wel eens wat mee. :o

Ja iknow dus ik heb geen Miata maar een Mx5 :)
Mijn ervaring is dat dat de eeuwige discussies op blijft roepen als je m een Miata noemt. Ik rijd m ruim 5 jaar en doen regelmatig meetings[/quote]

Klopt, dat is meestal met 'de nerds', die er echt een punt van maken, had ik begrepen. Maar de gemiddelde Miata/MX5 liefhebber doet daar gelukkig niet moeilijk over. Hier noemen ze het steevast de Miat, dus zonder een a erachter en ook niet met een extra a in de uitspraak (dus echt Miat en geen Miaat). :D

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-24 18:42

Opnieuw: PostNL. Pakketje zou eigenlijk gisteren bezorgd moeten worden, maar werd verplaatst naar vandaag. Krijg ik ineens een bericht dat het nu dinsdag in de planning ligt dat het bezorgd zal worden. Ben benieuwd...

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-24 18:48

Superschelle keffer die hier al een kwartier voor de deur staat af te gaan. Loop door met je rat, alsjeblieft.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-24 18:58

1 cartridge in mijn printer is leeg, dus nu wil hij helemaal niks meer printen. Hoezo komen printers niet met de optie: print gewoon met de kleuren die er nog wel in zitten? Voor klad maakt dat toch geen bal uit.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-24 18:58

Wat last van mijn rug. Voelt net alsof ik even een bepaalde beweging moet maken en het dan weer goed is. Ik hoop niet dat het doorzet.

Roihi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-24 19:11

naailessen moeten afzeggen, linkeroog zit een blinde vlek die nu bijna 1/5de van mijn zicht wegneemt.
kan zelfs amper naald en draad rijgen :(
volgende week de nodige tests en afspraak bij neuroloog ook.
ik hoop zo dat het terug weg gaat en ik mijn zicht ga terugkrijgen, dit is echt zo vervelend.

mavantos

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-24 19:30

Marcella schreef:
MarlindeRooz schreef:
Je woont toch ergens? :+

In een huis met schimmel douche. En gaat al geweldig met mijn gezondheid. :+

Schimmel in de badkamer hebben veel woningen. Vaak door gebrekkig gebruik = te weinig ventileren en te weinig stoken.

Je hebt hele goede schimmelreinigers en schimmelwerende verf. Je kan ook nog een luchtontvochtiger aanschaffen als dat niet voldoende blijkt. Heb je bijvoorbeeld het ventilatiesysteem (als die er is) wel eens schoongemaakt? Voor alleen een schimmel badkamer hoef je echt niet te verhuizen.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-24 20:12

Ben een uur lang verdwaald geweest in het bos. Nu zere voeten en moet morgen naar een hobbybeurs. Gaat nog leuk worden :+

8Eveline

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-24 20:30

Heel veel vuurwerk -O- heb ik oud en nieuw gemist?? Waar komt dit vandaan.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-24 20:30

Hier ook. -:(-

Twee grommende poezen in huis. :knuffel: