Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_San87_ schreef:Berdien schreef:Ik heb niet gezegd dat mijn Dodge-wens rationeel is heIk wil hem gewoon, zoals je soms wel eens wat wilt
![]()
Vanochtend clinic, hartstikke leuk maar na afgelopen week was wat langer slapen ook wel welkom geweest![]()
Ah ja, ik heb dat met een Aston Martin.
melanie0906 schreef:denisesilver schreef:Mazda Miata
Ik ga zo lekker naar het bos, maar kan nooit echt op mijn gemak wandelen, omdat ik altijd bang ben dat ik moet plassen, maar omdat je er zoveel aan denkt, moet je dan ook daadwerkelijk
Geen echte Miata maar wel een mx5 te koop voor t juiste bedrag
Ik ga zo lekker naar het bos, maar kan nooit echt op mijn gemak wandelen, omdat ik altijd bang ben dat ik moet plassen, maar omdat je er zoveel aan denkt, moet je dan ook daadwerkelijk
_San87_ schreef:Niobe schreef:Weer een Excel ergernis. Ik ben nu al zo lang aan het prutsen op een formule, dat ik ben vergeten welk resultaat ik ook alweer wilde![]()
Ik vind dit wel leuk. Ik wil hier goed in zijn
Mijn collega is echt een excel-wizzard. Zo jaloers op.
melanie0906 schreef:Jullie hebben het over dezelfde auto, alleen hangt het ervan af in welk land het is geïmporteerd. Japan heeft namen gegeven voor de werelddelen waar de auto's 'uitgegeven' worden. In Japan heet het een Eunos (NA) of Roadster (NB), in Australië is het een Roadster, in Europa een MX5 (NA, NB, NC en tegenwoordig dacht ik ook een ND) en in Amerika is het een Miata. Onder elkaar zijn Mazda-rijders niet moeilijk met het benoemen en meestal worden ze bij de scenes Miata genoemd, omdat men dan wel weet om wat voor auto het gaat. Mijn zoon heeft een exemplaar (Europese) en is helemaal Mazda MX5/Miata-minded, zo doende krijg ik nog wel eens wat mee.
Marcella schreef:MarlindeRooz schreef:Je woont toch ergens?
In een huis met schimmel douche. En gaat al geweldig met mijn gezondheid.