Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
myk_en_shant schreef:Ik kom even binnen vallen met mijn irritatie puntje.
Dat puntje heet zone college Zwolle.
Ondertussen is al meerdere keren voorgenomen dat er een leerling van hun bij mij stage zou komen lopen.
Echter door onduidelijkheden vanuit school, is het nu al ruim 3 x op het laatste moment afgezegd.
Dus eerst toestemming geven dat ze bij mij mogen stage lopen en dan de week voor aanvang, toch besluiten dat bijvoorbeeld een paardenstage niet mag bij dierenverzorging niveau 4.
Of dat ze intern moeten, terwijl dat in eerste instantie niet duidelijk was.
Nu vandaag ook weer een stagiaire kwijt geraakt die over een goede week zou starten.
Voor mij geen zone college leerlingen meer, had Ondertussen verschillende aanmeldingen afgeketst, gezien die dagen van de week al bezet zouden zijn.
Uiteraard hebben die Ondertussen al wat gevonden, op deze manier is het niet meer leuk om als leerplek/ stage adres te zijn.
nicole_floor schreef:myk_en_shant schreef:Ik kom even binnen vallen met mijn irritatie puntje.
Dat puntje heet zone college Zwolle.
Ondertussen is al meerdere keren voorgenomen dat er een leerling van hun bij mij stage zou komen lopen.
Echter door onduidelijkheden vanuit school, is het nu al ruim 3 x op het laatste moment afgezegd.
Dus eerst toestemming geven dat ze bij mij mogen stage lopen en dan de week voor aanvang, toch besluiten dat bijvoorbeeld een paardenstage niet mag bij dierenverzorging niveau 4.
Of dat ze intern moeten, terwijl dat in eerste instantie niet duidelijk was.
Nu vandaag ook weer een stagiaire kwijt geraakt die over een goede week zou starten.
Voor mij geen zone college leerlingen meer, had Ondertussen verschillende aanmeldingen afgeketst, gezien die dagen van de week al bezet zouden zijn.
Uiteraard hebben die Ondertussen al wat gevonden, op deze manier is het niet meer leuk om als leerplek/ stage adres te zijn.
Dat is raar ik heb mijn eind stage niveau 4 ook bij een paardbedrijf gedaan. Maarja wij hebben een geitenhouderij en ook regelmatig stagiaires van Zone college en ik hoor mijn vriend ook alleen maar klagen over hun.
Urbanus schreef:Ik vind dat je een beetje overdrijft. Tenzij iemand natuurlijk een pistool tegen je hoofd heeft gehouden en een vegetarische kroket in je mond heeft geduwd.
myk_en_shant schreef:Urbanus schreef:Ik vind dat je een beetje overdrijft. Tenzij iemand natuurlijk een pistool tegen je hoofd heeft gehouden en een vegetarische kroket in je mond heeft geduwd.
Je krijgt niet letterlijk een pistool tegen je hoofd gedrukt, maar gezien de marketing zo gepusht wordt op vega, dan kan het voor de consument het wel zodanig aanvoelen.
Het is nu een gigantische hype, ook al ben je niet vegetarisch, je wordt wel die kant op gedwongen
CupCakes_ schreef:Dat ik het toch wel rampzalig vind dat er zòveel mensen inschrijven op een woning hier op het dorp. Daar kom je dan toch never nooit doorheen?
Nyaleti schreef:Zo fijn om als vega eens meer dan één optie te hebben![]()
Want die ene optie is dan vaak een bak sla of broodje kaas.
Huilen als de vleeseter eens een keer in die schoenen staat.
Tancreda4 schreef:Opgelegd vega moeten wten vind ik ook wat van. Ik snap t ergens, maar ergens ook vet irritant. Maar die ergenis had ik vroeger al met vega eters. Als ze hier kwamen moest ik m'n koken aanpassen en vega maken. Maar als ik daar ging eten kwam er geen aanpassing/keuze voor mij. En dat vond ik altijd wel krom.
Nu eet ik weinig vlees meer. Maar ik heb wel graag een keuze.
Verder geërgerd aan een app die ik gebruikte voor gave overzichten van routes die ik ooit hsd gelopen, alles bij elkaar. Nu tijdje niet gebruikt, maar kom erachter dat alles dus premium dus is en je voor die functies maandelijks moet dokken. Voor niets een jaar terug jaren aan data van endomondo in deze app gegooid grmbl.
rien10 schreef:Feestje bij de buren. Wat een klote muziek. En hard!