Menino schreef:Foaly schreef:[ [url=m/Uxc8De.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hoezo.
djeesz....
Ik baal. Ik heb me dus echt nog geen moment thuis gevoeld op mijn studie. Vaker over geklaagd. Allemaal verlegen 18 jarige brabantse/limburgse meisjes, die je zo kunt copy-pasten. Zijn allemaal heel lief (denk ik) maar ik ben gewoon écht heel anders - en 30 - ik word altijd raar aangekeken (nee, ik verbeeld het me niet). Ik heb echt buikpijn als ik naar werkcollege moet, dus ik ga nooit. Had me in laten delen voor een projectgroepje - dat kon als je geen voorkeur had - , en ben terecht gekomen bij 3 copy-paste meisjes in een vriendinnengroepje die mij er echt niet bij willen hebben. Had vandaag presentatie, en moesten nog wat voorbereiden, en hebben me echt 2 uur lang stelselmatig buiten lopen sluiten, me niet mee laten lezen met opdrachten, dingen bespreken (over de opdracht) in een whatsapp groepje waar ik niet in zit, met de rug naar me toezitten, alles.
Hoedefuq ga je daar mee om. Heb mijn gedeelte gelukkig goed gedaan. Dus daar kunnen ze geen kritiek op hebben, maar zit echt te overwegen om te vragen of ik het alleen mag doen. Dit kost zoveel mentale energie.
Ben ook een keer naar de studie-adviseur gegaan, maar dan krijg je op een diplomatieke te horen "niet mijn probleem dat jij je studie niet wat eerder af hebt kunnen ronden". Heb al mijn toetsen en opdrachten in 1x gehaald, dus praktisch ook niet mijn probleem. Maar emotioneel.......
Ik wil altijd een uur huilen als ik op de uni ben geweest.
(Ben deze studie begonnen aan de UvA en dat was echt een warm bad, maarja. Koop je weinig voor als je 130 km verhuist.)
En ze er rechtsreeks op aanspreken? Het zijn tenslotte nog pubers die sturing en opvoeding behoeven.
Sterkte er mee, het is rot genoeg voor je.