Mocht mn ex dan kinderen krijgen van een nieuwe partner is dat volledig hun probleem. (Ik krijg geen kinderen meer dus bij mij bestaat dat probleem niet
) Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) Marocje schreef:Dat zal idd in elke relatie anders zijn. Hier ben ik de moeder, en ga ik vaker met mijn dochter naar mijn vriend. Maar dat is voor haar ook feest. Wij gaan ook niet samenwonen oid.
Bij mijn ex, is zijn vriendin juist vaak of zijn zij bij haar. Die vriendin heeft wel de rol van stiefmoeder op zich genomen, hoewel zij heel duidelijk is dat het qua kinderen iets tussen ons is (als ouders dus).
Vind dat ook erg fijn.
Edit: die snap ik dus juist wel @Zonnetje81. Tenminste als ie bedoeld is zoals ik denk: aardig en behulpzaam naar het kind toe. Ipv hopen dat ie gauw weer terug naar moeder gaat..
Dus niks negatiefs richting zijn ex.
)
palousa_boy schreef:Heb me gisteren aangemeld bij tinder![]()
En net bij een of andere farmdate achtige site
Bij tinder moet ik dan bijvoorbeeld betalen om te kijken wie mij heeft geliked, als ik een bericht wil sturen etc..
F_Orumster schreef:palousa_boy schreef:Heb me gisteren aangemeld bij tinder![]()
En net bij een of andere farmdate achtige site
Bij tinder moet ik dan bijvoorbeeld betalen om te kijken wie mij heeft geliked, als ik een bericht wil sturen etc..
Ik betaal nooit voor apps, ik vind de beperkte functies wel prima.
dan maar niet zien wie mij leuk vinden
naranja1 schreef:Pff ik vind het zo lastig dat de toon van appjes van speels/flirtend naar allerdaags/droog gaat.
Dan ga ik mij afvragen is het geen interesse of is het aftasten of er naast flirten ook wat serieus is. En ik wil zeker en stabiel overkomen
maar het is killing haha.
Terwijl hij laat zien in eerdere acties dat er wel interesse is.