Een snuitje om zou eventueel ook nog kunnen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Raineri schreef:Snap de irritatie wel bij dat frozen concert. Ze kunnen ook prima hun waffel wel even houden.
Heb het wel eens vaker gedeeld. Maar tijdens een bruiloft in Frankrijk waren er ook hele jonge kinderen. Ik voelde de bui al hangen. Maar je merkte totaal niet dat ze er waren. Een kindje maakte wat geluid tijdens de ceremonie. Die werd direct toegesproken door een ouder.
Vind het ook wel iets Nederlands dat storm en vlinder zoveel mogen.
Sherivey schreef:Fijn dat het goed is gegaan!
Ik zat van de week bij de huisarts omdat ik een afspraak wil met gynaecoloog.
Eerste vraag: "heb je een kinderwens?"
Mijn "nee" was er uit voor ze goed en wel uitgesproken was.
Volgende vraag: "en je partner?"
Hoezo maakt dit überhaupt uit, maar oke?
Dat schijnt dus de belangrijkste vraag te zijn als ze je baarmoeder enzo willen gaan onderzoeken op cystes/ pcos oid.
Afijn, eind maart kan ik terecht.
_San87_ schreef:Sherivey schreef:Fijn dat het goed is gegaan!
Dat schijnt dus de belangrijkste vraag te zijn als ze je baarmoeder enzo willen gaan onderzoeken op cystes/ pcos oid.
Bizar he. Je ervaart ongemakken en het belangrijkste is of je partner een kinderwens heeft.
Siggislief schreef:[ Afbeelding ]
Femke_Tweety schreef:Siggislief schreef:[ Afbeelding ]
Dankje.
De eerstvolgende keer dat iemand over een kind hoor zeggen dat die om op te vreten is, heb ik een binnenpretje
Sherivey schreef:Fijn dat het goed is gegaan!
Eik schreef:Sherivey schreef:Fijn dat het goed is gegaan!
Ik blijf dat zo idioot vinden. Alsof we toestemming van onze mannen nodig hebben. Vragen al die artsen ook aan de mannen die voor een sterilisatie komen of hun vrouw dit goedkeurde??
Eik schreef:Sherivey schreef:Fijn dat het goed is gegaan!
Ik blijf dat zo idioot vinden. Alsof we toestemming van onze mannen nodig hebben. Vragen al die artsen ook aan de mannen die voor een sterilisatie komen of hun vrouw dit goedkeurde??
fleurtjeuh schreef:Vandaag gesteriliseerd door middel van verwijderen eileiders
Alles goed gegaan, ben inmiddels alweer lekker thuis, ingenesteld op bed.
Heb mn operatie verslag al even doorgelezen (kon het niet laten), allemaal keurig, geen bijzonderheden afgezien van schijnbaar '1 spotje endometriose, zeer klein '
Ik vermoed dat ik daar verder geen klachten van heb momenteel, maar mocht dat veranderen in de toekomst dan weet ik dat het daar misschien van komt
Raineri schreef:fleurtjeuh schreef:Vandaag gesteriliseerd door middel van verwijderen eileiders
Alles goed gegaan, ben inmiddels alweer lekker thuis, ingenesteld op bed.
Heb mn operatie verslag al even doorgelezen (kon het niet laten), allemaal keurig, geen bijzonderheden afgezien van schijnbaar '1 spotje endometriose, zeer klein '
Ik vermoed dat ik daar verder geen klachten van heb momenteel, maar mocht dat veranderen in de toekomst dan weet ik dat het daar misschien van komt
Vroeg me al af hoe het je was vergaan! Fijn!
Spoedig herstel gewenst. Hopelijk blijft de endometriose je verder bespaard. Maar goed dat je het weet.
Ik mag over een kleine maand. Zie wel echt op tegen het herstel als ik eerlijk ben. Maar goed, beter dan een kind.