Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marcella

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-22 04:21

Bloedheet hebben en niet kunnen slapen. Zelfs met ventilator aan gewoon nog bloedheet. En pijn in mijn lijf (handen, armen, schouders, enz).

GUSTIxBILL

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-22 04:29

Willen tanken
Staat er Gvdm 4man voor aan de pomp
Ben ik al expres half uur eerder begonnen…

Zou leuk zijn als ik eens EINDELIJK een tankkaart voor op de zaak krijg

Merileth

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-22 06:59

Gisteren positieve zelftest. En volgens mij is het vooral de koorts momenteel die me lastig valt. Vannacht was het echt van warm naar koud en alles er tussen in.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-22 07:32

Sportschool gaat pas 8:00 open dus ik moet wachten. Dat werkt niet motiverend, moet je weer van die bank afkomen. :+

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-22 08:06

Ineens irrationele angst op tinnitus na zaterdag bij een concert te zijn geweest. Had zoals altijd een piep in mijn oren erna, die was zondag weg maar toen ik gisteren ging slapen was er toch weer iets.

Ik ben ineens zo gruwelijk bang dat er ergens schade zit en het nooit meer weggaat en ik heb soms al zo'n problemen met inslapen. Kan wel huilen omdat ik zo'n stress ervan heb. Heb wel oordoppen, maar was die dus afgelopen zaterdag vergeten en moest een paar keer mijn oren dicht doen omdat het geluid enorm schel was (blazers). Sindsdien kan ik het maar moeilijk uit mijn hoofd zetten.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-22 08:31

Vanaf 07.00 uur 1 super drukke kat. Heerlijk nachtje dus weer.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-22 08:36

Niobe schreef:
xPabloBokt schreef:
Dat Urbanus de 16e naar Werq the World ga en ik de 17e. -O-

Gvd ik wil dit fotograferen

Het concert of ik op het concert?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-22 08:48

Mijn bovenburen hebben het ding van de gemeenschappelijke voordeur losgetrokken waardoor de voordeur niet meer vanzelf dichtvalt. Niet alleen dat, ze hebben het zo verbogen dat de deur ook niet meer handmatig dicht kan.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-22 09:03

Bus weer te laat -O-

Vandaag er maar weer eens een belletje aan gewaagd. Ze gingen het oppakken. Ik ben benieuwd.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-22 09:17

Starttijd van de les verkeerd in mijn hoofd. Dus ik zat pas in de trein op het moment dat mijn les begon. Les gemist en vrijdag ben ik er ook al niet door een sollicitatiegesprek. Ugh

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-22 10:09

Dat bij een tv programma over archeologische vondsten de blote billen en borsten zijn geblurd.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-22 10:09

5:45 wakker, gesport, administratie en de was gedaan en zit nu op de bank en het enige wat ik wil is heel veel eten. Zo irritant het is nog geen lunchtijd. :+

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-22 10:35

Nou uitslag van de B12 en D. B12 was nu goed en de D nog steeds te laag. Wil ze mij sterkere tabletten voor B12 en D voorschrijven. Gezegd dat de B12 niet gaat doen wegens zelf moeten betalen en als het goed is wordt de D gewoon vergoed en anders is dat ook laatste keer.

Maar waarom sterkere tabletten voorschrijven als de B12 goed is. Van de D snap ik als deze te laag. Snap alleen niet hoe het kan dat deze te laag is. Breng op het moment meerdere uren op de moestuin door.

Heb gewoon de financiële ruimte niet voor dat soort dingen.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-22 10:42

Sommige maken geen vitamine d aan, zoals ik. Ook al krijg je genoeg zonlicht. Ik slik nu een jaar vitamine d bij, moet dit m'n leven lang doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-22 10:46

Hier is er in het najaar ook een tekort ontdekt van vitamine d. Ik moet het nemen tem 21 juni en terug starten 21 september. Ik voel mij langzaam aan terug mens worden. Ik ben ondertussen dubbel zo actief, minder last van mijn darmen. Loop geen hele winter te snotteren omdat ik van verkoudheid naar verkoudheid ga.

En ja, ik was en ben ook erg veel buiten. Maar mijn huid is spierwit waardoor ik moet smeren. Want ik verbrand direct. Dat zou volgens de dokter het probleem zijn. De zonnecreme houd ook de opname van vitamine D tegen.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-22 10:51

Hopelijk gaat het wel vergoed worden, want anders gaat het van de 40 euro boodschappen geld per maand af. Dat wordt weer minder vlees eten.

Loop ook nog steeds in trui en heb het dan nog steeds koud.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-22 11:09

Bij mij werd de vitD wel volledig vergoed.

Ergernis gisteren voor de grap in de dierentuin op een weegschaal gaan staan. Schrok er van.
Ik weeg dus echt nog veel minder dan ik dacht.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-22 11:17

De vorige keer hier ook, maar dat waren lichtere pillen ik ga nu hele zware krijgen, maar hoop gewoon dat ze vergoed worden. Moet nog helaas 3 maanden wachten voor ik de hanen kan gaan slachten dan heb ik in ieder geval genoeg kipfilet weer. :=

Al zal ik nog even moeten afwachten of mij dat lichamelijk gaat lukken.

Kiimm_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-22 11:18

Om 7u mijn bed uit moeten vanwege een afspraak en tegelijkertijd in mijn hoofd hebben dat ik vandaag een slaapdienst heb en morgen dus nog vroeger moet starten terwijl ik echt heel moe ben momenteel :+

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-22 11:22

Marcella schreef:
De vorige keer hier ook, maar dat waren lichtere pillen ik ga nu hele zware krijgen, maar hoop gewoon dat ze vergoed worden. Moet nog helaas 3 maanden wachten voor ik de hanen kan gaan slachten dan heb ik in ieder geval genoeg kipfilet weer. :=

Al zal ik nog even moeten afwachten of mij dat lichamelijk gaat lukken.

Je moet die 5700 vragen voor 1 keer per week, die worden wel vergoed.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-22 11:27

Maar eigenlijk is dat veel te weinig 5700 per week. Ik slik al 5000 ie per dag. Je lichaam verbruikt tussen de 1000-4000 ie per dag! Beter is dagelijks een dosis te slikken dan 1x per week.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-22 11:41

Ik had de 5600 IE per week en zou nu hele zware krijgen. Deze werd vergoed.

Snap alleen niet waarom ook de B12 verhogen als deze goed is. Krijg dan gewoon ook een idee dat er iets niet klopt. Krijg nu ook geen waardes door of wat dan ook alleen goed of niet goed. Volgende keer toch ziekenhuis bloedprikken. Heb ik toch minder kans op blauwe arm wat ik nu wel heb ondanks dat ze zei ik verwacht dat je bij mij het niet gaat krijgen.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-22 12:25

Mijn buurman is niet thuis, zijn hond wel en die is nu nonstop aan het blaffen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-22 12:50

De bovenburen willen de gemeenschappelijke voordeur open vanwege hun kat. Dat mag niet van de woningbouw en die deur open zorgt ervoor dat ik me onveilig voel.
Deur moest dus weer dicht van woningbouw.
Nee joh, dan slopen de tokkies het toch gewoon op zo'n manier dat de deur niet eens meer open kan?

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-22 12:50

Dat ik zelf voor mijn pony niemand moet gaan zoeken om haar samen met mij zadelmak te maken.... Ben altijd bang dat het iemand is die niet goed weet wat hij of zij doet. Heb er ook al bijgezet iemand boven de 20 en geen kinderen.... Maar dan nog krijg je berichten van 16 jarige meiden die denken dat wel te kunnen doen.