Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
paars schreef:marleen_88 schreef:Wie weet een leuk/origineel cadeau voor een 40-jarig trouwjubileum van een oom en tante?
Als het alleen van jou is best lastig; wat is je budget? Ik heb een keer (wel met iemand samen) een jaar lang iedere maand door een leuk winkeltje een bos bloemen bij hen laten bezorgen.
Suzanne F. schreef:marleen_88 schreef:Wie weet een leuk/origineel cadeau voor een 40-jarig trouwjubileum van een oom en tante?
Hebben ze een favoriet goed doel? Soms wordt daar weleens geld voor ingezameld voor zo’n jubileum.
Justme_Lisaa schreef:paars schreef:Hoe snel zie je het in de bank app als je een digitale betaling met een betrouwbare winkel met een credit card hebt gedaan?
Meestal direct zodra je de bestelling hebt afgerond, dat moet de reservering erop staan. Zo niet, dan is de betaling meestal niet gelukt.
Britta31 schreef:Ik heb de stalling gebeld en de paarden staan er een uurtje in als de stallen worden gedaan.De berichten die ik tegen kwam over de stalling waren goed.Of ik een melding moet doen bij de dierenbescherming.Ik kom elke week langs een pensionstal waar de paarden tot de enkels in de modder staan.Afgelopen winter ook al.