Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-21 17:53

chanicha schreef:
Nieuw tv kastje met bijbehorende afstandsbediening -O-
Op deze AB zit alles precies andersom, wat op de andere boven zat zit nu onder :j
Voel me net zo’n dombo, steeds eerst kijken waar die knoop ook alweer zat :')

Agh, dat heb ik nog steeds bij onze AB, die we al 6 jaar hebben :Y)

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-21 17:54

Vergeten online te bestellen bij de bakker. In plaats van hup naar binnen, pakket in de handen geduwd krijgen en weer weg, moet ik nu dus morgen vroeg opstaan om dan alsnog aan te schuiven in de ellenlange rij.

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-21 17:58

Gini schreef:
Vergeten online te bestellen bij de bakker. In plaats van hup naar binnen, pakket in de handen geduwd krijgen en weer weg, moet ik nu dus morgen vroeg opstaan om dan alsnog aan te schuiven in de ellenlange rij.

Nu of morgenochtend vroeg even bellen? Dat scheelt vaak tijd en vooral als ze je kennen, gaat dat met zo snel!
Bij ons bij de bakker gebeurde dat heel veel. Dan kun je bijv ook later op de ochtend gaan, als het rustig is :-)

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-21 17:58

daantjuhhh schreef:
Zebrastreep schreef:
Straks nog even op en neer naar Zwolle , heb er eigenlijk niet zoveel zin in. In het donker rijden vindt ik niet één van de leukste dingen.....

Nou ja heb het een keer gereden in de winter , stromende regen en wind en je zag geen hol omdat het ook nog eens donker was. :') En ook nog alleen vond dat wel zo'n rot ervaring , maar voor de rijervaring wel weer heel goed.

Ik zou dat ook niet leuk vinden.

Maar je kunt het!
Komt goed, dat beloof ik!

Denk dat weinig mensen het leuk vinden.

daantjuhhh

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-21 18:49

Ja ik zou dat echt niet niet leuk vinden.
Heb een heftig auto ongeluk gehad. Dus ben sowieso bang.

Als ik ergens heen moet met de auto waar ik normaal niet kom dan kom ik aan met hoofdpijn en mijn nek en schouders helemaal vast (gespannen)

Maar Zebrastreep een Volvo is inderdaad heel fijn. Hiervoor reed ik ook in een Fiesta. Wat overigens een prima auto is. Maar sinds ik hier een Volvo op de oprit heb staan rij ik al een stuk relaxter.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-21 19:08

TheNovelist schreef:
Elke keer als ik een foto maak via whatsapp, 'schuift' ineens de foto een stuk opzij. Dus ik maak een foto waarbij een object in het midden is, en dan op de foto is die een stuk naar links. Collega heeft er ook last van maar is heel vervelend :')

Hier ook! Wordt er helemaal gek van _O-

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-21 19:22

Fysiotherapeut die vandaag aan mijn ruggenwervel heeft gezeten.
Niet fijn, nu heb ik weer meer tintelingen en pijn in mijn benen -O-

Nog even volhouden tot maandag. Dan eindelijk weer bloedzuigers laten zetten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-21 20:07

De site van Zara. Vreselijk hoe dat ingericht is.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-21 20:18

daantjuhhh schreef:
Ja ik zou dat echt niet niet leuk vinden.
Heb een heftig auto ongeluk gehad. Dus ben sowieso bang.

Als ik ergens heen moet met de auto waar ik normaal niet kom dan kom ik aan met hoofdpijn en mijn nek en schouders helemaal vast (gespannen)

Maar Zebrastreep een Volvo is inderdaad heel fijn. Hiervoor reed ik ook in een Fiesta. Wat overigens een prima auto is. Maar sinds ik hier een Volvo op de oprit heb staan rij ik al een stuk relaxter.

Wat heftig! Ik herken wel de gespannen spieren maar die heb ik altijd in mijn armen. Ging prima overigens
, snelheidsduivels en mensen die vinden dat ze gevaarlijk mogen doen gewoon maar voorbij laten gaan. De terug weg nergens last meer van. Wel even goed om eens in de drukte te rijden.

Rondom mijn woonplaats nooit last ervan :')

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-21 20:52

[***] schreef:
Sinds een uur of 10 al janken en paniek. Waardeloze stomme opdracht voor school. In het Engels een inspirerend praatje van 5 minuten geven. Weet ik veel, zoveel inspirerende ideeën heb ik helemaal niet en de standaard ideeën over social media vs real life heb ik al helemaal niks over te vertellen.
Daarnaast voel ik me totaal niet veilig in die groep en bij die docent, ik durf niet eens in het Engels te vragen of ik naar het toilet mag. Hoe moet ik in godsnaam 5 minuten vol banketstaaf? En het moet zonder te stotteren of uh, zonder voorlezen, met oogcontact, met gepaste pauzes... DAT LUKT NIET EENS IN HET NEDERLANDS

Dat is idd best een heftige opdracht zonder andere training vooraf.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-21 21:16

Te vroeg bij mijn eerste bezorgadres dus nu verplicht een paar minuten wachten :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-21 21:38

poes schreef:
[***] schreef:
Sinds een uur of 10 al janken en paniek. Waardeloze stomme opdracht voor school. In het Engels een inspirerend praatje van 5 minuten geven. Weet ik veel, zoveel inspirerende ideeën heb ik helemaal niet en de standaard ideeën over social media vs real life heb ik al helemaal niks over te vertellen.
Daarnaast voel ik me totaal niet veilig in die groep en bij die docent, ik durf niet eens in het Engels te vragen of ik naar het toilet mag. Hoe moet ik in godsnaam 5 minuten vol banketstaaf? En het moet zonder te stotteren of uh, zonder voorlezen, met oogcontact, met gepaste pauzes... DAT LUKT NIET EENS IN HET NEDERLANDS

Dat is idd best een heftige opdracht zonder andere training vooraf.

Ja! We hebben als voorbereiding wat uitleg over presentaties gehad en we hebben een presentatie moeten geven over hoe je niet moet presenteren en dat vinden ze voldoende opbouw naar deze opdracht.
Ik heb in ieder geval een onderwerp (waarom er geïnvesteerd zou moeten worden in hybride onderwijs en wat de voordelen zijn, met extra nadruk op mensen met een beperking).
Oh ja, detail: herkansen is niet mogelijk :+ het moet in 1x goed en anders moet je het hele vak van een half jaar lang opnieuw doen (5 studiepunten)

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-21 21:55

Ghostattack schreef:
TheNovelist schreef:
Elke keer als ik een foto maak via whatsapp, 'schuift' ineens de foto een stuk opzij. Dus ik maak een foto waarbij een object in het midden is, en dan op de foto is die een stuk naar links. Collega heeft er ook last van maar is heel vervelend :')

Ik heb het ook! Ik dacht eerst dat het aan mijn telefoon lag, maar ik hoor het nu steeds vaker. Echt apart :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-21 22:10

Danielleeee_ schreef:
Ghostattack schreef:

Ik heb het ook! Ik dacht eerst dat het aan mijn telefoon lag, maar ik hoor het nu steeds vaker. Echt apart :')

Oh ik dacht dat ik gewoon zenuwtrekjes had maar dan is dat het :+

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-21 22:24

Mijn ex die telkens domme foto's naar me stuurt, bijvoorbeeld van zijn klim schoenen :evaw:

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-21 22:24

Nou mijn telefoon had nog iets veel vervelender met WhatsApp , een enorm hoge en lange pieptoon geven als ik op enter drukte om wat te versturen. Echt nog nooit gehad , alsof ik een brandalarm in mijn telefoon had zitten :') :')

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-21 23:16

Ik erger mij behoorlijk aan de tv reclame van de Lidl. Volgens mij hebben de makers daarvan nog nooit enig contact gehad met mensen die onder de armoede grens leven, want wat een belachelijk beeld schetsen ze van die groep? In het donker zitten, niks in huis hebben, geen cadeautjes of boom kunnen betalen? hallo wtf? we leven in Nederland in 2021, niet in een scene met de meest armoedige gezinnen uit de film Kruimeltje, en ook niet in een 3e wereldland. Wat een nare manier om aandacht op jezelf te vestigen, door 1 groep zo verschrikkelijk neer te zetten, om jezelf daardoor extra superieur liefdadig af te kunnen beelden. Gatver

Enneh... Delicieux, luxe voor iedereen. Nou als die moeder, die notabene boven een lidl woont, geen stroom, geen deco, en geen normale avondmaaltijd kan betalen en blijkbaar zelfs ook niet de random nonfood aanbiedingen van de lidl, en ze afhankelijk is van dingen geschonken krijgen van mensen die dat geld makkelijk kunnen missen.. dan is het niet luxe voor iedereen he. Man wat belachelijk.

Rant over, zo, die zat dwars.

SincereQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-21 23:18

Onderbuurman heeft bezoek, inclusief harde stemmen en muziek, de buurman naast mij is aan het klussen. En ik wil zo graag slapen.

astrea

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-21 23:48

chanicha schreef:
Nieuw tv kastje met bijbehorende afstandsbediening -O-
Op deze AB zit alles precies andersom, wat op de andere boven zat zit nu onder :j
Voel me net zo’n dombo, steeds eerst kijken waar die knoop ook alweer zat :')

Klinkt bijna als een nieuw kast en afstandsbediening van KPN.
Heb namelijk ook nieuw spul van hun waarbij de knopje vergeleken met de oude ongeveer spiegelbeeld is.
Moet bij elke handeling kijken.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-21 23:53

MarcoBorsato schreef:
maralyn schreef:
Normaal is er niks op tv. En vanavond staat alles vol met leuke films.

Keuzestress (ik lach mezelf keihard uit hoor... No worrys)

Bij KPN zit een recorder, die neemt het op voor me. Maar wat wil je zien? Ik zie namelijk niks behalve Colette ;(

Wat lief! <3

Zie je berichtje nu pas. Hele avond braaf geen telefoon in handen gehad (ja! Applaus!)
En home alone gekeken. Gewoon even niks geks aan de kop en lachen maar.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-21 00:17

Kan weer heerlijk luisteren naar het gedreun van muziek. :n

Mensen denken echt dat ze alleen op de wereld zijn.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-21 00:19

Mijn vriend die samen serie wil kijken en vervolgens na 5 minuten in slaap valt...

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-21 00:33

Paardrijles van vandaag op de manege. Ik ben er bijna afgevlogen. Kantje boord.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-21 00:36

Nou de mensen zijn weer begonnen met het leuke “bij random mensen aanbellen”. Echt top ik sliep bijna.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-21 00:43

Dat ik een redelijk bod heb gekregen voor m'n zadel maar m'n man liever meer er voor wil. Kost me ook elke maand 7 euro advertentie kosten en dan ben ik m maar kwijt maar dat snapt ie niet