Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DuoPenotti schreef:En jongeren kunnen geen long covid oplopen?
Gewoon 2 weken wachten tot die qr code het doet. Maar die gaan toch wel uit, en controle is er niet, dus los met de regels
En veel van die ouders van die jongeren hebben nog maar 1 prik gehad
DuoPenotti schreef:klopt het was voor de zorg overeind houden, zou het mijn kind zijn zou ik wat verder kijken dan mijn neus lang is....
Citaat:En hoe moeten de ouders dat doen?
Hun kind na afloop van een evenement in het tuinhuis laten slapen 2 weken en kijken of die geen klachten krijgt in die tijd
mag schreef:lenaa_tje schreef:Dat is met alle prikken zo. Ook naar de tweede Pfizer krijg je direct je qr code
tegen mij is gezegd dat je het pas in je app krijgt een week na de 2de prik, of is dat weer wat anders dan de qr code?
DuoPenotti schreef:ja, dat zou verstandig zijn, ben bang als de rest van de vrienden gaan dat veel ouders uitgekletst zijn.
daarom die qr code had automatisch pas na 2 weken actief mogen worden. Is echt wel technisch mogelijk te maken.
DuoPenotti schreef:friezenfan2 schreef:Ik las dat je een groen vinkje moet krijgen in die corona check app maar ik zie nergens een groen vinkje maar ik heb nu wel een qr code. Doe ik iets fout?
Ik heb ook geen vinkje
Ben in mei al volledig gevaccineerd, dus denk dat ik ook geen vinkje meer ga krijgen
mag schreef:lenaa_tje schreef:Dat is met alle prikken zo. Ook naar de tweede Pfizer krijg je direct je qr code
tegen mij is gezegd dat je het pas in je app krijgt een week na de 2de prik, of is dat weer wat anders dan de qr code?
Electra63 schreef:Is tegen mij ook gezegd.
Maar maandag heb ik mijn 2e vaccin gehad en gisteren kon ik deze al terugzien in de app.
friezenfan2 schreef:Dat werd net door iemand anders vertelt. Ik had graag even gecontroleerd of die qr code werkt maar heb geen andere werkende smartphone in huis om die andere app mee te downloaden en je kan die qr code niet screenshotten? ik wist niet eens dat dat bestond.
Hopelijk werkt mijn qr code wel mocht ik die nodig hebben.
Ik vraag me wel af waarom ik over las over groene vinkjes in combi met deze app. Als dat pas gebeurd als de QR code scant met die andere app.