Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sherivey

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-21 08:29

Mjah oke, de haltes hier in het dorp waren nooit zo heel druk.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-21 08:39

Als ik om 6.45 op het station loop en er is geen hond te zien dan gaat mijn mondkapje ook echt wel omlaag. Hetzelfde geldt voor wanneer ik een complete coupé voor mezelf heb, wat dagelijks voorkomt.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-21 08:47

Zo doe ik het ook hoor...

Ik werd net wakker van een dichtslaande deur en harde muziek. Geen betere manier om je dag te starten. *D

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-21 08:47

Als het heel rustig is, begrijp ik het wel. Maar het was net heel druk op het station, en ik kon echt slecht 1,5 meter afstand houden van mensen. En toch droeg bijna niemand een mondkapje. Dat vind ik dan toch best slecht.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-21 08:52

Hele dag online cursus met dit prachtige weer... eigenlijk is mijn ergernis meer dat ik niet met mijn laptop in de zon kan zitten want dan zie ik niets meer :')

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-21 08:52

Als je inderdaad in de buurt van anderen bent, vind ik het ook wel zo netjes om je mondkapje op te zetten. Al is het maar om rekening te houden met anderen, dat schijnt tegenwoordig nog best ingewikkeld te zijn voor mensen.

Ik merk ook dat reizigers er steeds minder op worden aangesproken door medewerkers op het station en in de trein. De conducteurs die langslopen om de vervoersbewijzen te controleren, lijken al haast niet meer te reageren op mensen die hun mondkapje niet dragen.

Zelf vind ik het dragen van een mondkapje niet zo nodig maar ik vind niet dat ik dan maar schijt hoef te hebben aan de mensen om mij heen, die het wellicht wél op prijs stellen als je er eentje draagt.

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-21 09:10

Mm... Vaderdag onderbroeken cadeauset gekocht, maar de kleur van de onderbroek is helemaal vaal en mat geworden, lijkt wel al gewassen te zijn ofzo.. :(

Gemaild naar de klantenservice, gelukkig heb ik op tijd besteld en zou het nog opgelost moeten kunnen worden! Zou toch echt heel vervelend zijn als ik deze niet op tijd had besteld :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-21 09:46

Jolien87 schreef:
Als je inderdaad in de buurt van anderen bent, vind ik het ook wel zo netjes om je mondkapje op te zetten. Al is het maar om rekening te houden met anderen, dat schijnt tegenwoordig nog best ingewikkeld te zijn voor mensen.

Ik merk ook dat reizigers er steeds minder op worden aangesproken door medewerkers op het station en in de trein. De conducteurs die langslopen om de vervoersbewijzen te controleren, lijken al haast niet meer te reageren op mensen die hun mondkapje niet dragen.

Zelf vind ik het dragen van een mondkapje niet zo nodig maar ik vind niet dat ik dan maar schijt hoef te hebben aan de mensen om mij heen, die het wellicht wél op prijs stellen als je er eentje draagt.

Ik heb juist het idee dat er steeds meer van gezegd wordt met een steeds korter lontje. Ik kan echt geen mondkapje dragen dus ik gebruik een spatscherm maar het gebeurt toch echt dat de bus zelfs niet stopt voor me of dat ik de trein uit moet. En nee, ik gedraag me niet zo asociaal en agressief als sommige mensen die geen mondkapje dragen dus dat kan niet de reden zijn.

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-21 09:54

Mijn collega die weer als een narcistische haan loopt te blaten.
Echt he.... te triest voor woorden.

Gelukkig bestaan er koptelefoons... met muziek,

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-21 09:56

Mando schreef:
Mijn collega die weer als een narcistische haan loopt te blaten.
Echt he.... te triest voor woorden.

Gelukkig bestaan er koptelefoons... met muziek,

Toch jammer dat collega's geen mute-knop hebben :=

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-21 10:11

Bij deze, heeeeeeel jammer.
Als hij een stekker had dan had ik al lang het snoertje door geknipt.

Merileth

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-21 10:14

Bah, weer afspraak in ziekenhuis kunnen maken. Ik heb een geïrriteerde zenuw net onder mijn rib, die eens in de zoveel tijd opspeelt. Inmiddels al 3 keer geweest voor een behandeling op de pijnpoli. Gelukkig duurt het ongeveer 5 à 6 maanden voor het weer opspeelt, maar dan is het gelijk ook goed pijnlijk. En dan zijn de goede pijnstillers die ik er voor had op, dus zo ook nog eens huisarts bellen voor nieuwe daarvan. Gisteren zoveel last gehad dat toen ik met de kinderen van het werk buiten op de grond zat te loomen het af en toe heel heftig was. Normaal krijg ik het voor elkaar dat de kinderen er niks van merken algemeen als ik pijn heb, maar dat was nu echt niet te doen. Zou fijn zijn als die zenuw een keer besluit te kappen met pijn doen.

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-21 10:15

Mando schreef:

Toen ik nog in de loods werkte en we hadden zulke collega's, zeiden we op gegeven moment dus gewoon 'hou nou eens even je bek, danku' :+

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-21 10:21

Middelbare scholieren die gewoon hun fiets de weg op slingeren terwijl zij haaientanden hebben en er van beide kanten auto's aankomen, het was dat de eerste auto kon afremmen, anders had diegene 2 fietsers op zijn of haar motorkap gehad. Ik was de auto die vanaf de andere kant kwam. Stelletje idioten, kijk gewoon even naar links en rechts en gooi niet gewoon je fiets de weg op...

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-21 10:24

Dilan93 schreef:
Mando schreef:

Toen ik nog in de loods werkte en we hadden zulke collega's, zeiden we op gegeven moment dus gewoon 'hou nou eens even je bek, danku' :+

Zeggen we al 1,5 jaar.
Ultra Narcist hè dus dikke plaat voor zijn kop.

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-21 10:26

Mjah oké, die zijn wat hardnekkiger -O-

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-21 10:38

Waarom moet er nu weer door mijn voortuin heen gelopen worden door de rotburen? Blijkbaar plantjes water geven voor andere buurman, maar dwars door mijn tuin heen, slang in mijn planten terwijl er een kraan bij buurman van planteb bij voordeur zit.

Edit, normaal niet zo erg als het anderen zijn, maar deze hebben al gestolen van me, me bedreigd en gewoon manieren zoeken om me te zieken. Reden dat ik hier niet altijd op me gemak woon
Laatst bijgewerkt door MyWishMax op 09-06-21 10:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-21 10:40

Gisteren een collega die iets van mijn werkplek wou pakken, maar ik stond er voor en even vragen kost teveel moeite dus ze ging tegen mij aan staan en kletsen om het te kunnen pakken. Ik baal dat ik niet het lef had om daar wat van te zeggen, blijf lekker op anderhalve meter afstand? Vond het heel onprettig, maar het is een vrouw in de pensioenleeftijd en mij is alijd geleerd om netjes te zijn tegen ouderen en ik kon het niet mijn strot uit krijgen dat ik vond dat ze uit mijn ruimte moest -O-

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-21 11:02

Dat het de hele week al lijkt als ik even rustig buiten wil zitten dat de buurman in de weer gaat met bosmaaier, kettingzaag, zitmaaier ect ect. -O- Ben je in het buiten gebied gaan wonen voor de rust zeg in dan gekscherend :=

Luxorvalkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-21 11:49

Gisterenavond studenten die feest vierden hier in de straat %)

Merileth

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-21 11:51

Merileth schreef:
Vandaag de brief van P&O in de mail gekregen over het niet verlengen van mijn contract. 'Het besluit van jouw leidinggevende', bullshit. Mijn leidinggevende wilde mij graag houden, maar van bovenaf is er bepaald dat er geen vaste contracten gegeven mogen worden. Echt zo'n standaard brief, wat ik op dit moment ook eigenlijk niet eerlijk vind als verwoording naar mijn leidinggevende. Ze heeft dit besluit niet zelf genomen, het is haar opgelegd, nadat ze nog een keer extra heeft gevraagd of het echt, echt niet kan, omdat we het qua personeel nu echt net redden.

Ik heb hierover contact opgenomen met de OR, ik vind het nog steeds niet fair, en ik merk dat als ik het er met collega's over heb, het me nog steeds hoog zit. Nu is het in ieder geval bij hen onder de aandacht, en heb ik in ieder geval er mee gedaan wat ik kan.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-21 12:06

Bij mijn laatste baan kwam ik op een kamer te werken waar al drie anderen zaten waaronder 1 man die daar al honderd jaar werkte maar schijnbaar niet tegen nieuwe collega’s kon.
Als ik iets vroeg hield hij gewoon zijn mond en als ik telefoon kreeg ging hij heel druk en hard praten :=
Dat gaat bij mij eventjes goed, tot ik het zat was!
Heb hem duidelijk gemaakt dat ik hem de volgende keer over zijn bureau zou trekken O:)
Daarna was het een prima collega, heel apart.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-21 12:53

Dat mijn paarden vorige week niks van elkaar moesten hebben , en nu was het drama omdat ze even uit elkaar waren :')

Merries :+

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-21 15:55

Wilde zo veel doen vandaag. Vanochtend naar paard geweest, twee gesprekken voor school gehad en daartussen en daarna eigenlijk gewoon een beetje als een dweil aan tafel gezeten..

Gisteravond last van mijn angst en nu zonder aantoonbare reden weer heel erg depri. Moet eigenlijk broodnodig mijn competentieverslag schrijven en nog feedback uitvragen bij mijn collega's van stage maar ik krijg me er niet toe aangezet..

Venthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-21 16:05

Mensen die op kantoor hun grote boodschap doen (waar ze natuurlijk niks aan kunnen doen) maar vervolgens te beroerd zijn om de pleeborstel door de wc te halen. Terwijl die gewoon er naast staat samen met een bus luchtverfrisser... Echt kom op zeg %)