Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jolien87 schreef:Als je inderdaad in de buurt van anderen bent, vind ik het ook wel zo netjes om je mondkapje op te zetten. Al is het maar om rekening te houden met anderen, dat schijnt tegenwoordig nog best ingewikkeld te zijn voor mensen.
Ik merk ook dat reizigers er steeds minder op worden aangesproken door medewerkers op het station en in de trein. De conducteurs die langslopen om de vervoersbewijzen te controleren, lijken al haast niet meer te reageren op mensen die hun mondkapje niet dragen.
Zelf vind ik het dragen van een mondkapje niet zo nodig maar ik vind niet dat ik dan maar schijt hoef te hebben aan de mensen om mij heen, die het wellicht wél op prijs stellen als je er eentje draagt.
Dilan93 schreef:Mando schreef:Bij deze, heeeeeeel jammer.
Als hij een stekker had dan had ik al lang het snoertje door geknipt.
Toen ik nog in de loods werkte en we hadden zulke collega's, zeiden we op gegeven moment dus gewoon 'hou nou eens even je bek, danku'
Merileth schreef:Vandaag de brief van P&O in de mail gekregen over het niet verlengen van mijn contract. 'Het besluit van jouw leidinggevende', bullshit. Mijn leidinggevende wilde mij graag houden, maar van bovenaf is er bepaald dat er geen vaste contracten gegeven mogen worden. Echt zo'n standaard brief, wat ik op dit moment ook eigenlijk niet eerlijk vind als verwoording naar mijn leidinggevende. Ze heeft dit besluit niet zelf genomen, het is haar opgelegd, nadat ze nog een keer extra heeft gevraagd of het echt, echt niet kan, omdat we het qua personeel nu echt net redden.