Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Merexa schreef:Nou, hier dus ook. Al een paar dagen. De hele ochtend lopen ze hier in het park vlakbij het land te knallen en de paarden worden er onrustig van. Dus ik heb in de buurtapp gezegd dat er ten eerste een verbod is en dat het ook nog eens illegaal vuurwerk is. Ik moet toezien hoe afspraken op het ziekenhuis gecanceld worden omdat Corona voor gaat. Het verbod is er niet voor niks.
Nu kreeg ik dus de opmerking: ''Het is oud en nieuw, de kinderen mogen al niets het is carbid en dat mag wel'' dus heb ik gewoon geantwoord: ''En dit is geen carbid dus het mag niet.'' waarop die l*l weer antwoordde: ''Volgens mij zeur je elk jaar. Ga lekker paard rijden op de hei op 31 december, heb jij geen last en wij niet van jou''
Dus.. Ik moest even op mijn handen zitten. Vorig jaar staken ze al voor oudejaarsdag af en toen zei ik er wat van. Op 31 December sluit ik de dieren op en houd ik er rekening mee, dan mogen ze los gaan, maar het mag nu ook gewoon niet.
saskiakefie schreef:Merexa schreef:Nou, hier dus ook. Al een paar dagen. De hele ochtend lopen ze hier in het park vlakbij het land te knallen en de paarden worden er onrustig van. Dus ik heb in de buurtapp gezegd dat er ten eerste een verbod is en dat het ook nog eens illegaal vuurwerk is. Ik moet toezien hoe afspraken op het ziekenhuis gecanceld worden omdat Corona voor gaat. Het verbod is er niet voor niks.
Nu kreeg ik dus de opmerking: ''Het is oud en nieuw, de kinderen mogen al niets het is carbid en dat mag wel'' dus heb ik gewoon geantwoord: ''En dit is geen carbid dus het mag niet.'' waarop die l*l weer antwoordde: ''Volgens mij zeur je elk jaar. Ga lekker paard rijden op de hei op 31 december, heb jij geen last en wij niet van jou''
Dus.. Ik moest even op mijn handen zitten. Vorig jaar staken ze al voor oudejaarsdag af en toen zei ik er wat van. Op 31 December sluit ik de dieren op en houd ik er rekening mee, dan mogen ze los gaan, maar het mag nu ook gewoon niet.
ooh.. ja dan had ik ook de politie gebeld, je hebt ze gewaarschuwd![]()
Hier wordt ook al aardig wat afgestoken, ben benieuwd naar vanavond.
Vind het behoorlijk hypocriet, wel allemaal klappen voor de zorg maar als het erop aan komt en dit verbod is puur en alleen om de zorg te ontlasten dan gaat het eigen belang toch voor. Tja...
lenaa_tje schreef:Zertab schreef:
Sterkte. Het is overal zo gigantisch druk.
Nu heb ik nog minder zin. Wij hebben 2 lampen stuk dus ik moet wel
Merexa schreef:Ik vind het gewoon niet normaal dat er illegaal vuurwerk af word gestoken vlakbij dieren, terwijl ik ook op het Ziekenhuis moet toezien dat mensen hun afspraken gecanceld moeten worden omdat Corona voor gaat
Telpeva schreef:Zebrastreep schreef:Nou 2020 mag nu wel stoppen... Op de valreep wordt mijn oma nog even op de seh opgenomen
En mijn hond stikte bijna in een tak tijdens het wandelen
En dan nog mijn oog die best wel pijn doet ben klaar met 2020
Ah bah sterkte voor je oma! Is ze in orde?
Anoeska27 schreef:Ik vind het vooral krom dat ze mensen met een andere aandoening dan corona wel kunnen weigeren, maar mensen met corona niet...Merexa schreef:Ik vind het gewoon niet normaal dat er illegaal vuurwerk af word gestoken vlakbij dieren, terwijl ik ook op het Ziekenhuis moet toezien dat mensen hun afspraken gecanceld moeten worden omdat Corona voor gaat
Dat is mijn grootste ergernis, dat mensen met Corona voor gaan. In mijn ogen is ieder mens het waard om gezien/behandeld te worden.
Mkango schreef:Knert schreef:Mooie woorden en heel erg waar.
Ik lees vooral je berichten waarin je altijd een ander noemt. Mag ik je meegeven dat jij er ook mag zijn? En je af en toe de rest even los moet laten? Anders bestaat de hele week uit zorgen zorgen en zorgen.
Jij telt ook mee he? Denk ook eens aan jezelf. Al is het een klein momentje per week.
Ik vind je een lief sociaal mens... tenminste zo kom je op mij over. MAar cijfer jezelf niet weg.
Je moeder wil ook het beste voor je.
Dikke knuffel!!Niet alleen kom je over als een lief en sociaal mens, maar ook als iemand met ontzettend veel doorzettingsvermogen!
Telpeva schreef:Mijn oma, 95 jaar oud, is gevallen en het vermoeden is een gebroken borstbeen en mogelijk gebroken ribben, ze heeft erg veel pijn en is heel erg in de war, ze herkent sinds gisteren haar eigen dochters niet meer terwijl dit eerder nooit een probleem was.
En gewoon ondanks die pijn en hulpbehoevende toestand niet voor onderzoek naar het ziekenhuis kunnen he. Echt, mijn ergernis van vandaag gaat echt naar al de egoistische speciaaltjes die vandaag nog vuurwerk af willen steken. Jullie houden de plek van mijn oma in het ziekenhuis bezet. Oh ik walg van dat volk