Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Merexa

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-20 14:38

Nouja, ik denk dan eerder dat de ouders hun kinderen ook aan moeten spreken, vandaar ik het in de buurt app zeg. De politie heeft het nu ook al druk. Maar ik kijk het nog even aan, het is nu even rustig. Maar dat die gast zo antwoordde.. Mij kun je niet kwader krijgen, dus heb nu ook maar gezegd;
''Oh, dus ik zeur? Doe even een realitycheck. Ik vind het gewoon niet normaal dat er illegaal vuurwerk af word gestoken vlakbij dieren, terwijl ik ook op het Ziekenhuis moet toezien dat mensen hun afspraken gecanceld moeten worden omdat Corona voor gaat en dan komen er straks ook nog vuurwerk gewonden bij. Dit zijn tieners en geen kinderen meer. Dat zij het dan ergens op een hei gaan doen en niet bij een dorp met dieren.''

Zuuucht..

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-20 14:40

Merexa schreef:
Nou, hier dus ook. Al een paar dagen. De hele ochtend lopen ze hier in het park vlakbij het land te knallen en de paarden worden er onrustig van. Dus ik heb in de buurtapp gezegd dat er ten eerste een verbod is en dat het ook nog eens illegaal vuurwerk is. Ik moet toezien hoe afspraken op het ziekenhuis gecanceld worden omdat Corona voor gaat. Het verbod is er niet voor niks.
Nu kreeg ik dus de opmerking: ''Het is oud en nieuw, de kinderen mogen al niets het is carbid en dat mag wel'' dus heb ik gewoon geantwoord: ''En dit is geen carbid dus het mag niet.'' waarop die l*l weer antwoordde: ''Volgens mij zeur je elk jaar. Ga lekker paard rijden op de hei op 31 december, heb jij geen last en wij niet van jou''

Dus.. Ik moest even op mijn handen zitten. Vorig jaar staken ze al voor oudejaarsdag af en toen zei ik er wat van. Op 31 December sluit ik de dieren op en houd ik er rekening mee, dan mogen ze los gaan, maar het mag nu ook gewoon niet.

ooh.. ja dan had ik ook de politie gebeld, je hebt ze gewaarschuwd :x
Hier wordt ook al aardig wat afgestoken, ben benieuwd naar vanavond.
Vind het behoorlijk hypocriet, wel allemaal klappen voor de zorg maar als het erop aan komt en dit verbod is puur en alleen om de zorg te ontlasten dan gaat het eigen belang toch voor. Tja... :7

Steffi4

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-20 14:50

Alles vandaag. Rot nacht gehad, Kleuter die het de hele ochtend ontzettend moeilijk had, paard door de draad gegaan (met diezelfde kleuter er bij, geen pretje) en aan de kassa in supermarkt mijn bankkaart niet kunnen vinden. Is het al bed tijd?!

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-20 14:56

Koude handen :brr:
Terwijl ik gewoon binnen zit

Absolem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-20 15:08

saskiakefie schreef:
Merexa schreef:
Nou, hier dus ook. Al een paar dagen. De hele ochtend lopen ze hier in het park vlakbij het land te knallen en de paarden worden er onrustig van. Dus ik heb in de buurtapp gezegd dat er ten eerste een verbod is en dat het ook nog eens illegaal vuurwerk is. Ik moet toezien hoe afspraken op het ziekenhuis gecanceld worden omdat Corona voor gaat. Het verbod is er niet voor niks.
Nu kreeg ik dus de opmerking: ''Het is oud en nieuw, de kinderen mogen al niets het is carbid en dat mag wel'' dus heb ik gewoon geantwoord: ''En dit is geen carbid dus het mag niet.'' waarop die l*l weer antwoordde: ''Volgens mij zeur je elk jaar. Ga lekker paard rijden op de hei op 31 december, heb jij geen last en wij niet van jou''

Dus.. Ik moest even op mijn handen zitten. Vorig jaar staken ze al voor oudejaarsdag af en toen zei ik er wat van. Op 31 December sluit ik de dieren op en houd ik er rekening mee, dan mogen ze los gaan, maar het mag nu ook gewoon niet.

ooh.. ja dan had ik ook de politie gebeld, je hebt ze gewaarschuwd :x
Hier wordt ook al aardig wat afgestoken, ben benieuwd naar vanavond.
Vind het behoorlijk hypocriet, wel allemaal klappen voor de zorg maar als het erop aan komt en dit verbod is puur en alleen om de zorg te ontlasten dan gaat het eigen belang toch voor. Tja... :7

Groepje vrienden optrommelen. Er heen gaan met drie emmers water en die over het vuurwerk of de koters met het vuurwerk heen gooien.

Kunnen ze het ook niet meer afsteken. Je doet niemand pijn. Ze zijn alleen verzopen. :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-20 15:20

Ik zou dan eerder gaan voor een Super Soaker, heb je er zelf ook nog lol van. :))

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-20 15:23

Moet naar de winkel maar geen zin :\

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-20 15:40

Mand schreef:
Moet naar de winkel maar geen zin :

Sterkte. Het is overal zo gigantisch druk.

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-20 15:43

Zertab schreef:
Mand schreef:

Nu heb ik nog minder zin. Wij hebben 2 lampen stuk dus ik moet wel :')

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-20 15:44

Mijn oma, 95 jaar oud, is gevallen en het vermoeden is een gebroken borstbeen en mogelijk gebroken ribben, ze heeft erg veel pijn en is heel erg in de war, ze herkent sinds gisteren haar eigen dochters niet meer terwijl dit eerder nooit een probleem was.
En gewoon ondanks die pijn en hulpbehoevende toestand niet voor onderzoek naar het ziekenhuis kunnen he. Echt, mijn ergernis van vandaag gaat echt naar al de egoistische speciaaltjes die vandaag nog vuurwerk af willen steken. Jullie houden de plek van mijn oma in het ziekenhuis bezet. Oh ik walg van dat volk

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-20 15:47

lenaa_tje schreef:
Zertab schreef:

Nu heb ik nog minder zin. Wij hebben 2 lampen stuk dus ik moet wel :')

Ik zag te laat dat de Gall&Gall Boswandeling in de reclame heeft.. mijn moeder is daar gek op, maar vindt die normaal gesproken te duur om voor zichzelf te kopen. Dusja, ik ben vandaag speciaal een fles boswandeling voor haar gaan halen. Rij van hier tot tokio... :')

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-20 16:12

Nou 2020 mag nu wel stoppen... Op de valreep wordt mijn oma nog even op de seh opgenomen

En mijn hond stikte bijna in een tak tijdens het wandelen

En dan nog mijn oog die best wel pijn doet ben klaar met 2020

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-20 16:26

Dat het belachelijk druk was in de Appie net, het is dat ik wat nodig had dat ik was vergeten, maar anders had ik een rechtsomkeerd gemaakt.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-20 16:52

Zebrastreep schreef:
Nou 2020 mag nu wel stoppen... Op de valreep wordt mijn oma nog even op de seh opgenomen

Ah bah sterkte voor je oma! Is ze in orde?

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-20 16:59

Merexa schreef:
Ik vind het gewoon niet normaal dat er illegaal vuurwerk af word gestoken vlakbij dieren, terwijl ik ook op het Ziekenhuis moet toezien dat mensen hun afspraken gecanceld moeten worden omdat Corona voor gaat

Dat is mijn grootste ergernis, dat mensen met Corona voor gaan. In mijn ogen is ieder mens het waard om gezien/behandeld te worden.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-20 17:01

Telpeva schreef:
Zebrastreep schreef:

Ah bah sterkte voor je oma! Is ze in orde?

We weten nog niks... Ze heeft uitgezaaide longkanker en is uitbehandeld. Er binnen nu allemaal gekke dingen bij te komen maar non stop diarree (excuses haha) voor al langer als 2 weken geeft mij niet zoveel hoop meer dat het om een simpel virusje gaat. Ze zijn de longen nu ook aan het onderzoeken en het bloed. Eigenlijk verwacht ik heel slecht nieuws.... Vindt het vooral voor mijn vader heel erg al die stress en ongerust maken is niet zo goed voor hem merken we al de afgelopen weken.

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-20 17:14

Sterkte met de oma's zebrastreep en telpeva! :(:)

Hier stress, ongewild geldzorgen waar ik niks aan kan doen, collega's op het werk die ik wil vierendelen, überhaupt het werk en vuurwerk _-:(
Mijn haan vind non stop kraaien vandaag ook erg leuk en de kraai bandjes zijn voor de ergste dagdelen nog steeds niet binnen -:(- . Ik ben maar op bed gaan liggen en kom voor morgenvroeg niet meer buiten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-20 17:37

Anoeska27 schreef:
Merexa schreef:
Ik vind het gewoon niet normaal dat er illegaal vuurwerk af word gestoken vlakbij dieren, terwijl ik ook op het Ziekenhuis moet toezien dat mensen hun afspraken gecanceld moeten worden omdat Corona voor gaat

Dat is mijn grootste ergernis, dat mensen met Corona voor gaan. In mijn ogen is ieder mens het waard om gezien/behandeld te worden.
Ik vind het vooral krom dat ze mensen met een andere aandoening dan corona wel kunnen weigeren, maar mensen met corona niet...

Het vuurwerk is hier inmiddels flink losgebarsten. :roll: En ik wilde vandaag heel fanatiek sollicitatiebrieven gaan schrijven, maar m'n hoofd wil niet meewerken en ik heb al de hele dag hoofdpijn. Voel wel dat er heel veel spanning op m'n voorhoofd staat, dus het is duidelijk spanningshoofdpijn, maar waarvan? Géén idee. :=

Sterkte, Zebrastreep en Telpeva! :(:)

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-20 17:44

*verzint het idee om prada de haan aan een vuurpijl te binden en af te steken :') *
Hij is lief hoor maar alles is zo onrustig door de knallen.
Val net bijna over een in elkaar gedoken kat op de trap
Kan er nog wel bij _O-

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-20 18:12

Een bezopen ouwe zakkenwasser in die knalvuurwerk naar een meid en haar husky gooide en zichzelf heel grappig vond. De neiging om om hem af te stappen en hem een tik voor z'n kanis te geven was erg groot en gelukkig trok een collega me mee om door te lopen.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-20 18:23

Dat ik me dood schaam voor de onbeschofte manier van omgaan met familie van een schoonfamilie lid. Duurt niet lang voor ik uit mijn plaat schiet.

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-20 18:24

Zertab schreef:
Mand schreef:

Mn vriendin is gegaan :+

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-20 18:45

Leuk hoor vuurwerk.

Heb het stik benauwd. Kort durende puffer lig klaar en vanavond voor het slapen gaan nog 2x lang durende. |o

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-20 18:51

Mkango schreef:
Knert schreef:

Ik lees vooral je berichten waarin je altijd een ander noemt. Mag ik je meegeven dat jij er ook mag zijn? En je af en toe de rest even los moet laten? Anders bestaat de hele week uit zorgen zorgen en zorgen.

Jij telt ook mee he? Denk ook eens aan jezelf. Al is het een klein momentje per week.

Ik vind je een lief sociaal mens... tenminste zo kom je op mij over. MAar cijfer jezelf niet weg.
Je moeder wil ook het beste voor je.

Dikke knuffel!!
Mooie woorden en heel erg waar. :j Niet alleen kom je over als een lief en sociaal mens, maar ook als iemand met ontzettend veel doorzettingsvermogen!

Oh wat lief! Je hebt gelijk hoor, en ik verwen mezelf ook wel in dit soort tijden. Alleen maar stress + studie gaat gewoon niet samen dus ik probeer wel op mezelf te letten. Hopelijk kalmeert het vanzelf weer een beetje!

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-20 19:09

Telpeva schreef:
Mijn oma, 95 jaar oud, is gevallen en het vermoeden is een gebroken borstbeen en mogelijk gebroken ribben, ze heeft erg veel pijn en is heel erg in de war, ze herkent sinds gisteren haar eigen dochters niet meer terwijl dit eerder nooit een probleem was.
En gewoon ondanks die pijn en hulpbehoevende toestand niet voor onderzoek naar het ziekenhuis kunnen he. Echt, mijn ergernis van vandaag gaat echt naar al de egoistische speciaaltjes die vandaag nog vuurwerk af willen steken. Jullie houden de plek van mijn oma in het ziekenhuis bezet. Oh ik walg van dat volk

Ik had hier over heen gelezen jij ook veel sterkte :knuffel:

Ik ben het helemaal met je eens! Voor mijn oma is er gelukkig plek , maar ik bedenk mij ook dat dat heel anders had kunnen zijn en ze zeiden sorry er is geen plek we kunnen je helaas niet helpen.

Vindt ik ook met mensen die niet in corona geloven. Voor dat soort volk zou het wel goed zijn als ze geweigerd worden ook met andere aandoeningen. Snap ook niet dat het 1x te moeilijk is om het gewoon even niet af te steken. Maar goed dan kom ik weer terug op het niet om kunnen gaan met teleurstellingen en veranderingen.

--

Nog een irritatie , oké natuurlijk is het hartstikke leuk om weer even wat te ondernemen maar hier waren wel teveel mensen. Vlak achter het weiland van mijn paard waren ze aan het crossen over een stuk land met oude auto's. Was zeker ook groepsvorming. Kinderen maakt dan niet zoveel uit maar die volwassenen ook al waren het jongeren zouden wel beter moeten weten. Ik snap dat ze iets willen organiseren , maar de paardjes waren ook een beetje van streek. En daarnaast is het een makkelijke bron van besmetting. Gelukkig vond het wel buiten plaats. Maar overal politie behalve daar..... Denk dat ze anders wel een dikke bekeuring hadden gekregen.

Zelfs mijn nuchtere Fjord had een beetje moeite met het lawaai en de knalletjes.