Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-20 15:46

Het is best warm nu in een frietzaak. :+

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-20 15:51

Een bekende webshop die winst wil maken, zal de naam maar even niet noemen.

Ik heb vanochtend een printer online besteld, zonder cartridges. Werd ik even later gebeld: beste, ik ben nu bezig met uw bestelling, en zag dat u geen cartridges heeft meebesteld. Zal ik deze niet alsnog voor u er bij doen? Die van ons huismerk kan ik u met 10% korting aanbieden!
Nee bedankt ik heb een winkel hier in de buurt waar ik ze ook goedkoop kan krijgen, het is niet nodig.

Daarna heb ik wat nazoekwerk gedaan, want 10% korting klinkt toch leuk immers, maar hun 'eigen merk' cartridges blijken dus serieus 52 euro per set te kosten. Merkloze cartridges zijn dat dus he, en de originele Canon cartridges die in die printer horen die kosten 52,50 euro per set. Wat een belachelijke prijs voor neppers, zelfs als daar nog 10% af gaat... Dat is wel snel geld verdienen zo, neppers verkopen voor de prijs van het origineel, en mensen opbellen om het op die manier binnen te harken bah.

De winkel hier op de hoek verkoopt ook merkloze cartridges, die zijn 9,95 per set... Ben ik even blij dat ik dat verkooppraatje meteen heb afgekapt

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-20 16:03

Sowieso, bedrijven die je gaan nabellen over je bestelling om je iets extra's aan te smeren := Dat was wel de laatste keer geweest dat ik daar besteld had.

Ik erger me aan mezelf en mijn behoefte aan AESTHETIC; ik heb zojuist een bluetooth speaker gekocht van 60 euro ipv eentje van 15 (wat de planning was) alleen, omdat die er zo mooi retro uitzag _O-

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-20 16:12

Argh mensen van 3 huizen verder die voor de zoveelste keer luidruchtig zijn.
Jankkinderen en harde stampmuziek.
Ik ben al langs geweest maar het boeit ze niet.
Bij de gemeente een melding gedaan.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-20 16:40

Dat ik me vandaag echt enorm oud en versleten voel terwijl ik nog veel te jong ben. Mijn lichaam laat me behoorlijk in de steek. -O-

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-20 16:42

De stank die uit het huis van mijn onderburen komt :r. En dat maakt dan schoon op de middelbare hier in het dorp om haar uitkering of iets te krijgen... Juck

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-20 17:43

Dit weer.

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-20 19:36

Marije is je bos bloemen al bezorgd :')

Mijn moeheid, een tweede baantje voor een dag in de week erbij buiten die andere 5 of 6 die je al hebt is best pittig :') opzich te doen, alleen ik had gisteren bier op en ben nu gebroken na nog een dag werk _O-. alles voor die geldvreter zullen we maar zeggen :$ /3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-20 19:38

LukieBradley schreef:
[***] is je bos bloemen al bezorgd :')

Mijn moeheid, een tweede baantje voor een dag in de week erbij buiten die andere 5 of 6 die je al hebt is best pittig :') opzich te doen, alleen ik had gisteren bier op en ben nu gebroken na nog een dag werk _O-. alles voor die geldvreter zullen we maar zeggen :$ /3

Ja hahaha, van m'n oude werkgever "bedankt voor de samenwerking" thanks voor de dode bloemen. Helemaal geweldig. Meld het de volgende keer alleen even dat je dode bloemen stuurt.

Independence

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-20 20:06

Dat ik echt een mega zadelkast heb maar toch altijd ruimte te kort kom

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-20 20:07

Mijn vriend die boos is omdat ik de stekker van de WiFi er uit trok, terwijl hij aan gamen was op zijn telefoon. :+

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-20 20:10

Aan racistische uitspraken op fb. Sta op het punt om te defrienden. Eerst maar even gereageerd. Walgelijk. Zo zo zo kwaad.

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-20 20:25

Al het eten dat ik vandaag maak mislukt :(. Eerst m'n zoete aardappelpannekoekjes die niet gaar worden maar wel zwart. En daarna de spaghetti die niet smaakt en meer naar olie smaakt dan spaghetti.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-20 20:35

Dat ik op m'n rug dus heel awkward ben verbrand. Nu heb ik zo'n sportbh vorm op m'n rug +:)+ super fijn. Voordeel voel er niets van. Dus dat scheelt.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-20 20:46

Dat mijn nintendo switch de gamecards niet meer wil lezen...

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-20 20:53

Dat het truitje en rokje van mijn dochter van 17 iets te kort zijn :(

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-20 21:07

Britta31 schreef:

Ze is 17, dus waarschijnlijk is dat de (lees: haar) bedoeling.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-20 21:13

Ja,ik weet het :(

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-20 21:14

Telefoon aan het opruimen, kom oude filmpjes tegen van pony. Oh wat een dubbel gevoel. Ben allang blij dat het bittersweet aan het worden is en niet alleen maar pijnlijk.

Edit: dat mijn ramen dicht zitten en toch nog de stank van mijn onderburen binnen weet te dringen.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-20 21:27

Marije_1997 schreef:
Dat ik op m'n rug dus heel awkward ben verbrand. Nu heb ik zo'n sportbh vorm op m'n rug +:)+ super fijn. Voordeel voel er niets van. Dus dat scheelt.

Dat zei ik ook de eerste 2 dagen de derde dag was niet zo grappig meer nog nooit zoveel jeuk gehad. Ik ben nu wel mooi bruin haha

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-20 21:29

Britta31 schreef:

Ben toch wel blij dat ik die fase heb overgeslagen. Ik had een keer een te kort broekje gekocht per ongeluk nog wel no way dat ik daarmee over straat ging. Broekje is geëindigd als pyjama.

Ach wat ik ook al zei vaak is het maar een fase trekt wel weer bij als ze door hebben dat het soms niet heel mooi staat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-20 21:39

AnnexUdith schreef:
Marije_1997 schreef:

Dat zei ik ook de eerste 2 dagen de derde dag was niet zo grappig meer nog nooit zoveel jeuk gehad. Ik ben nu wel mooi bruin haha

Ik verbrand alleen. Bruin worden doe ik niet. Verbranden doet bij mij altijd 's avonds zeer. Nooit na een paar dagen hahahaha jeukt ook niet doet het normaal ook. Had het kunnen weten tho. Met zon kracht 3 a 4 verbrand ik al hahaha

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-20 21:40

Dat ik net perongeluk m'n ex tegen kwam en me echt afvraag hoe ik zoveel van hem heb kunnen houden :+

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-20 21:42

Dat ik moe ben maar niet in slaap kan komen. Ik heb hooikoorts medicijnen genomen, en mijn slaappilletjes dus ik ben slaperig genoeg.

Ik word er gek van dat het in slaap vallen al vanaf baby's af aan rustig een uur of langer duurt. Ik ben zo jaloers op mensen die snel in slaap vallen en vraag me af waarom ik dat niet kan. Ik pieker absoluut niet ofzo

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-20 21:57

Lestrange01 schreef:
Dat ik moe ben maar niet in slaap kan komen. Ik heb hooikoorts medicijnen genomen, en mijn slaappilletjes dus ik ben slaperig genoeg.

Ik word er gek van dat het in slaap vallen al vanaf baby's af aan rustig een uur of langer duurt. Ik ben zo jaloers op mensen die snel in slaap vallen en vraag me af waarom ik dat niet kan. Ik pieker absoluut niet ofzo

Ik kan ook nooit snel slapen, zet nu regelmatig een slaapverhaaltje podcast op en dat werkt wel. :)