Ik vind de jumpsuit ook erg leuk, idd stylen met sieraden, een riempje en hakken, dan issie helemaal af!

shirt: Sake store
spijkerjasje: Only (heeeeel oud)
Rokje: Terstal
laarsjes: Mustang
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xEliesx schreef:Na een hele tijd niets meer te hebben geplaatst, nu ook weer eens een outfitje van mij.
Ik vind de jumpsuit ook erg leuk, idd stylen met sieraden, een riempje en hakken, dan issie helemaal af!
[ Afbeelding ]
shirt: Sake store
spijkerjasje: Only (heeeeel oud)
Rokje: Terstal
laarsjes: Mustang
xSannee schreef:Hier uit eten voor oma's verjaardag
[ [url=m/Dx4lBU.jpg]Afbeelding[/url] ]
_evelien_ schreef:Foxy staat je goed. Erg leuk shirt/truitje. Broek vind ik beetje jammer.. had denk ik een mooi aansluitende of flared broek gekozen.
foxy80 schreef:_evelien_ schreef:Foxy staat je goed. Erg leuk shirt/truitje. Broek vind ik beetje jammer.. had denk ik een mooi aansluitende of flared broek gekozen.
Is een bootcut, dus beetje flared. Maar is van cassis en dus goedkopere kwaliteit, waardoor de stof op de knie gaat uitzakken en zo frontaal wat hobbezakkerig gaat uitzien. Heb wat duidelijker fotootjes gemaakt. Top is al redelijk hippie, dus dan moet de broek wel matchen.
[ [url=m/XzNpUZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/MTqQpp.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/EuQLBX.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jordy_ schreef:Evelien, ik vind de broek heel gaaf en snap ook goed dat je hem dan liever een maatje groter neemt. Lijkt me wel al lastiger shoppen als je dat een beetje wil verbloemen. Ik zou zo'n broek zelf combineren met een simpel losjes zwart bloesje en dan aan de voorkant beetje in je broek.
Foxy, gave top! Vind hem zonder vest veeeeel leuker staan, komt hij meer tot zijn recht vind ik.
PrinceAmos, wow!!! Gedurft hoor die broek. Staat je wel onwijs goed. Wel koude voetjes hihi.
Sanne, mooie look. Netjes maar hip en je hebt een mooi figuur!
Elies, leuk gecombineerd. Vind die gele top heel vet! Je matcht wel mooi net je muur.
Vandaag
[ [url=m/PQjN7z.jpg]Afbeelding[/url] ]
Trui: zara
Rokje: beautylicious in leeuwarden (je ziet het niet goed op de foto maar is met knopen en een ceintuur.
Ketting: primark
Schoenen: tamaris
_evelien_ schreef:Jordy_ schreef:Evelien, ik vind de broek heel gaaf en snap ook goed dat je hem dan liever een maatje groter neemt. Lijkt me wel al lastiger shoppen als je dat een beetje wil verbloemen. Ik zou zo'n broek zelf combineren met een simpel losjes zwart bloesje en dan aan de voorkant beetje in je broek.
Foxy, gave top! Vind hem zonder vest veeeeel leuker staan, komt hij meer tot zijn recht vind ik.
PrinceAmos, wow!!! Gedurft hoor die broek. Staat je wel onwijs goed. Wel koude voetjes hihi.
Sanne, mooie look. Netjes maar hip en je hebt een mooi figuur!
Elies, leuk gecombineerd. Vind die gele top heel vet! Je matcht wel mooi net je muur.
Vandaag
[ [url=m/PQjN7z.jpg]Afbeelding[/url] ]
Trui: zara
Rokje: beautylicious in leeuwarden (je ziet het niet goed op de foto maar is met knopen en een ceintuur.
Ketting: primark
Schoenen: tamaris
Soms heb ik er ook wel eens schijt aan hoor, dan zien ze maar dat er wat onder de broek zit.![]()
Helaas zit ik voorlopig lange tijd vast aan die drains.
Maar goed, ik voel me nu goed en mag er alles mee. Dan wil ik ook wel eens dragen wat ik wil. .
Dandy200 schreef:Een stille meelezer meld zich weer eens...
Nu ik weer volledig hersteld ben van mijn knie operatie kom ik weer gezellig mee posten. Inmiddels kan ik weer dragen wat ik wil![]()
Vandaag een simpele outfit voor mij. Nog een dagje goed leren en dan vanavond een tentamen:
[ [url=m/D9iHvG.jpg]Afbeelding[/url] ]
Met deze schoenen:
[ [url=m/7JJ4jJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
San78 en Dreamer jullie hebben ook weer hele gave outfits