Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

anne_bento

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 11:17

Ik zal eerst morgen gewoon eens vragen of hij nog wat leuks gaat doen van het weekend, en dan kan ik het als grap laten vallen en dan zien hoe hij reageert. Hij is wel een heel sociaal type dus wat dat betreft zou ik hem echt zo meenemen.

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 12:33

anne_bento schreef:
Haha 1e date ook echt... dat zou ik nooit doen, straks is het een weirdo, staan ze jou aan te kijken van wat heb jij nou meegenomen? :+

Mijn date is leuk en gezellig genoeg om mee te nemen... ik probeer juist een beetje op de rem te trappen bij mezelf en niet te snel te willen dus daar past dit niet zo in haha.. aan de andere kant lijkt het me heel gezellig. Ik kan het altijd als soort grapje bij hem neerleggen morgen en maar zien hoe hij reageert, misschien kan of wil ie zelf helemaal niet

Ach ik heb op 2,5 week mijn niet-date al 8 keer gezien en enkele keren samen geslapen dus dat we 2 dagen bij elkaar zitten :+ Gewoon doen waar je zin in hebt!

Op geef altijd op een eerste date een zoen op de wang, dat is heel gebruikelijk hier dus begroet iedereen zo :)

Linoleum, herkenbaar, ik moet mijn niet-date volgende week ook missen.. dat gaat afkicken worden, maar gelukkig hebben we bokt als afleiding :')

Leuk jester! En hij kust vast supergoed :D

Veel plezier darah!

Relaxed en surelee, vertel... :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 12:46

Sure_lee schreef:
Haha nou ja, ik wist wel een beetje hoe hij was. Dat kon ik namelijk zien op youtube. Utopia afleveringen terugkijken en de promo filmpjes die hij maakte voor zijn zaak. Een aandachtsgeile adhd persoon doet het wel goed op feestjes hoor :+

Relaxed schreef:
O jaa, jij had toen met hem gedate :+

Staat er toch gewoon? :+

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 13:13

Haha ja ik ben wel nieuwsgierig over wie dit dan gaat :+

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 13:49

Haha ik stuur wel een PB. Ik ga zijn naam niet openbaar neerzetten.

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 15:14

Aaah is toch leuk anne-bento! Ik zou het doen :D

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 17:18

leuk dat het daten/tinderen bij iedereen zo goed gaat *\o/*

Uitnodigen voor de kerstborrel op werk, gedurfd! Maar het kan wel heel erg leuk uitpakken. :D Ik zou zeggen, gewoon peilen en kijken wat zijn antwoord is!

Helaas kijk ik geen utopia, maar ben wel heel erg nieuwsgierig nu!

Hier gaat het tinderen een beetje langzaam. Geen leuke matches meer of geen antwoord. Nog wel aan het appen met 1 tindermatch die ook al langs is gekomen en blijven slapen.
Maar ja, daar kwam het niet klikken tussen de lakens wel een beetje naar voren. Dat vind ik ook wel lastig, want het is iets waar hij ook niet veel aan kan doen :+

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 17:45

Heel veel daten met meerdere tegelijk, vinden jullie dat niet raar? Ik zou not amused zijn als mijn date ook met anderen zou appen/daten haha. En ik heb nu ook totaal geen behoefte meer aan tinderen

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 17:50

Inney schreef:
leuk dat het daten/tinderen bij iedereen zo goed gaat *\o/*

Uitnodigen voor de kerstborrel op werk, gedurfd! Maar het kan wel heel erg leuk uitpakken. :D Ik zou zeggen, gewoon peilen en kijken wat zijn antwoord is!

Helaas kijk ik geen utopia, maar ben wel heel erg nieuwsgierig nu!

Hier gaat het tinderen een beetje langzaam. Geen leuke matches meer of geen antwoord. Nog wel aan het appen met 1 tindermatch die ook al langs is gekomen en blijven slapen.
Maar ja, daar kwam het niet klikken tussen de lakens wel een beetje naar voren. Dat vind ik ook wel lastig, want het is iets waar hij ook niet veel aan kan doen :+

Wassie te klein? :+

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 18:05

Hahah _O- :x

Jester_ ik heb ook vaak met meerdere tegelijk gedate. Ik vond het niet raar. Tenzij het serieuzer wordt, dus enkel in het begin. Met mijn huidige date voelt best wel serieus en dan heb ik ook totaal geen behoefte met een ander te daten ondertussen. Als hij dat wel nog heeft zegt het ook wel genoeg. Maar toen ik net mijn 1e date met hem had, had ik ook al een date met iemand anders staan. Toch best grote kans dat met 1 van de 2 niet klikt of geen vervolg heeft, zonde om de ander ondertussen te hebben afgezegd :+

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 18:29

Oppervlakkig hè -O-

Echt een leuke lieve jongen, maar ik weet niet of ik daar overheen kan komen. Het is niet extreem ofzo :') Maar heb denk ik geluk gehad voorgaande partners :+

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 19:06

Jester_ schreef:
Heel veel daten met meerdere tegelijk, vinden jullie dat niet raar? Ik zou not amused zijn als mijn date ook met anderen zou appen/daten haha. En ik heb nu ook totaal geen behoefte meer aan tinderen

Nee, ik date nu om het leuk te hebben, niet voor een relatie (dit weten ze ook).
Zal me aan mijn reet roesten of mijn dates andere meiden daten, leuk voor ze :)

Anne, ik zou een drankje gaan doen in de stad, maar heb net geappt of ie niet naar mij toe komt. Heb geen zin om uit huis te gaan :')
Spannend om je date mee te vragen! Idd vragen of hij al plannen heeft en dan laten vallen dat je een borrel hebt? Ben benieuwd naar zijn reactie!

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 19:10

Haha inney wat lastig. Ik heb ook een date gehad die het helemaal geweldig vond, ik vond er geen hol aan omdat ik er niks van voelde omdat hij zo klein was.
Hij wilde wel nog een keer daten en ik niet.
Toen ik hem de reden eerlijk vertelde wilde hij een herkansing...
Dat is er nooit van gekomen want toen had ik een date met mijn vriend nu.

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 19:56

Darah3 schreef:
Jester_ schreef:

Nee, ik date nu om het leuk te hebben, niet voor een relatie (dit weten ze ook).
Zal me aan mijn reet roesten of mijn dates andere meiden daten, leuk voor ze :)

Anne, ik zou een drankje gaan doen in de stad, maar heb net geappt of ie niet naar mij toe komt. Heb geen zin om uit huis te gaan :')
Spannend om je date mee te vragen! Idd vragen of hij al plannen heeft en dan laten vallen dat je een borrel hebt? Ben benieuwd naar zijn reactie!

Het ligt er bij mij ook aan wat mijn intenties zijn. Heb 1 keer in dezelfde week 2 dates gehad. Ik voelde me lichtelijk schuldig, maar ik had na de eerste gewoon gelijk het idee dat het niks werd.

En de tweede eigenlijk vrij spontaan uitgenodigd voor een filmpje :')

Sure_lee schreef:
Haha inney wat lastig. Ik heb ook een date gehad die het helemaal geweldig vond, ik vond er geen hol aan omdat ik er niks van voelde omdat hij zo klein was.
Hij wilde wel nog een keer daten en ik niet.
Toen ik hem de reden eerlijk vertelde wilde hij een herkansing...
Dat is er nooit van gekomen want toen had ik een date met mijn vriend nu.

Hij is verder ook wel leuk maar ja.. ik had een beetje hetzelfde :') En weinig voelen is gewoon een beetje jammer. Dus ik twijfel echt om nog een keer af te spreken.. Verder toonde hij ook niet echt veel initiatief om het te compenseren zeg maar :')

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 22:47

Oke hij kon wel goed zoenen <3

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-17 02:01

<<) <<)

Hier ook leuke date gehad!

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-17 02:06

En hij heeft grote wchoenen en je weet wat ze zeggen over mannen met grote voeten

Leuk darah!!

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-17 06:47

Jester_ schreef:
En hij heeft grote wchoenen en je weet wat ze zeggen over mannen met grote voeten

Leuk darah!!

Kan ik bevestigen _O-

Leuk darah!

Ik date niet met meerderen tegelijk, vond dat ook niet leuk als mannen dat deden.. Maar ik ging toen wel op date om iets serieus op te bouwen, dat is toch ook anders :)

Inney goh dat is echt lastig, maar als ik over iets twijfel doe ik het vaak niet, mijn eerste gevoel verandert toch bijna nooit..

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-17 07:37

Jester_ schreef:

Leuk darah!!

Ik kijk altijd naar de handen.. :')

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-17 07:42

Hmm nog maar een keer bekijken dan :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-17 08:59

Maar helaas zeggen grote handen, voeten en/of <<) helemaal niet over de bedprestaties an sich ;)

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-17 09:31

Darah3 leuk! dus je hebt nu 2 leuke dates lopen haha?

Of het nou iets zegt over bedprestaties of bepaalde afmetingen, ik vind dat een man sowieso grote handen moet hebben. Van die kleine handjes vind ik echt niks haha.

Ik heb ineens twijfels over mijn date.... dat komt door een droom die ik had vannacht -O-
Omdat hij meerdere keren heeft aangegeven dat hij wel vrijheid zoekt binnen een relatie en losgelaten wil worden, droomde ik dat hij me echt keihard bedroog en ik lang niks doorhad omdat ik hem zo losliet. En nu denk ik, kan ik wel samen zijn met een man die zoveel vrijheid wil? En wil hij wel echt een relatie dan? Lekker aan de twijfel.

Vanavond maar eens over hebben met hem.

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-17 09:37

Vrijheid en losgelaten worden hoeft natuurlijk niet te betekenen dat hij ook met anderen wil omgaan.

Het kan ook betekenen dat hij met vrienden af wil kunnen spreken en uitgaan zonder dat de partner daar per se bij hoeft te zijn en dat je het driedubbel moet aanvragen voordat het kan.

Maar als je daar moeite mee hebt dan kan dat lastig zijn ja.

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-17 09:38

Weet je wat hij precies bedoelt met vrijheid en los laten?

Ik ben ook iemand die heel graag mijn eigen dingen doe, hoef niet 24u per dag naast iemand te zitten of bij iemand te zijn. Ik wil ook gerust wel alleen naar een feestje of mijn vriend alleen laten gaan.. Dat vind ik vrijheid.. Maar dus neit van we spreken elkaar 2 weken niet en we zien wel hoe of wat..

Ik zou het daar gewoon even goed over hebben, wat hij er precies mee bedoelt

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-17 09:46

Ik zou het ook gewoon bespreken. Ik hou ook van mijn vrijheid. Vind het heerlijk om regelmatig even een avondje alleen thuis op de bank te zitten of spontaan af te kunnen spreken met vrienden. En niet eerst driedubbel de agenda te moeten controleren of een vent te hebben die dan teleurgesteld is omdat ik even geen tijd heb voor hem.

Vrijheid hoeft niet te zijn dat hij meerdere vrouwen wil zien. Lijkt mij eerder te zijn dat hij graag tijd wil om zijn eigen ding te doen en dat hij daar ook de ruimte voor krijgt.

Darah een leuke date gehad!

Jester, goede zoener, jij hebt ook wel een leuke date gehad dus.

Meerdere personen tegelijk daten heb ik in het begin weinig problemen mee. Zeker via tinder, je hebt toch wel meerdere gesprekken/matches tegelijk lopen. Dat ga ik niet voor één date veranderen. Maar als het serieuzer begint te worden, dan hou ik het wel bij één. Zou het niet leuk vinden dat iemand blijft doorgaan tot het echt officieel gemaakt is. Je hebt daarvoor wel al door of het wel serieus genoeg is of niet. Dat het officieel nog niet aan is, maakt dat het 'officieel' gezien nog mocht, maar emotioneel je wel al samen was.

Heb in begin dat ik date ook nog redelijk contact gehad met mijn fwb. Maar dat toch nu afgekapt. Heeft mijn fwb ook geen probleem mee, is laatst ook een tijdje andersom geweest. Hoort er nou eenmaal bij.