Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
anne_bento schreef:Haha 1e date ook echt... dat zou ik nooit doen, straks is het een weirdo, staan ze jou aan te kijken van wat heb jij nou meegenomen?![]()
Mijn date is leuk en gezellig genoeg om mee te nemen... ik probeer juist een beetje op de rem te trappen bij mezelf en niet te snel te willen dus daar past dit niet zo in haha.. aan de andere kant lijkt het me heel gezellig. Ik kan het altijd als soort grapje bij hem neerleggen morgen en maar zien hoe hij reageert, misschien kan of wil ie zelf helemaal niet
Sure_lee schreef:Haha nou ja, ik wist wel een beetje hoe hij was. Dat kon ik namelijk zien op youtube. Utopia afleveringen terugkijken en de promo filmpjes die hij maakte voor zijn zaak. Een aandachtsgeile adhd persoon doet het wel goed op feestjes hoor
Relaxed schreef:O jaa, jij had toen met hem gedate
Inney schreef:leuk dat het daten/tinderen bij iedereen zo goed gaat![]()
Uitnodigen voor de kerstborrel op werk, gedurfd! Maar het kan wel heel erg leuk uitpakken.Ik zou zeggen, gewoon peilen en kijken wat zijn antwoord is!
Helaas kijk ik geen utopia, maar ben wel heel erg nieuwsgierig nu!
Hier gaat het tinderen een beetje langzaam. Geen leuke matches meer of geen antwoord. Nog wel aan het appen met 1 tindermatch die ook al langs is gekomen en blijven slapen.
Maar ja, daar kwam het niet klikken tussen de lakens wel een beetje naar voren. Dat vind ik ook wel lastig, want het is iets waar hij ook niet veel aan kan doen
Jester_ schreef:Heel veel daten met meerdere tegelijk, vinden jullie dat niet raar? Ik zou not amused zijn als mijn date ook met anderen zou appen/daten haha. En ik heb nu ook totaal geen behoefte meer aan tinderen
Darah3 schreef:Jester_ schreef:Heel veel daten met meerdere tegelijk, vinden jullie dat niet raar? Ik zou not amused zijn als mijn date ook met anderen zou appen/daten haha. En ik heb nu ook totaal geen behoefte meer aan tinderen
Nee, ik date nu om het leuk te hebben, niet voor een relatie (dit weten ze ook).
Zal me aan mijn reet roesten of mijn dates andere meiden daten, leuk voor ze![]()
Anne, ik zou een drankje gaan doen in de stad, maar heb net geappt of ie niet naar mij toe komt. Heb geen zin om uit huis te gaan![]()
Spannend om je date mee te vragen! Idd vragen of hij al plannen heeft en dan laten vallen dat je een borrel hebt? Ben benieuwd naar zijn reactie!
Sure_lee schreef:Haha inney wat lastig. Ik heb ook een date gehad die het helemaal geweldig vond, ik vond er geen hol aan omdat ik er niks van voelde omdat hij zo klein was.
Hij wilde wel nog een keer daten en ik niet.
Toen ik hem de reden eerlijk vertelde wilde hij een herkansing...
Dat is er nooit van gekomen want toen had ik een date met mijn vriend nu.
Jester_ schreef:En hij heeft grote wchoenen en je weet wat ze zeggen over mannen met grote voeten
Leuk darah!!