Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
sureido schreef:[ [url=m/WD7u3E.png]Afbeelding[/url] ]
Joolien? Of niet.
bigone schreef:Ja, helaas al een wat ouder bericht, volgens mij is ze op haar fb site niet meer actief, jammer, ook hier altijd heel veel berichten waar je veel aan had.
bigone schreef:Is geen oud bericht. Dit is vandaag geschreven (in eerste instantie door Twentse Courant Tubantia)Ja, helaas al een wat ouder bericht, volgens mij is ze op haar fb site niet meer actief, jammer, ook hier altijd heel veel berichten waar je veel aan had.

JewEmm schreef:Ik weet dat het geen zin heeft, dat de buien er niet sneller van komen... Maar wie van jullie is net als ik ook constant de radars aan t refreshen?
Maar dan aangestuurd door mijn brontofobie. Die radars zijn zo'n beetje een obsessie als er onweer is voorspeld. 
11e verdieping (ik zit nog op m'n werk) en camera meegenomen! Hopelijk is het er met een uurtje. T gaat vrij snel.
). Het waait nu best wel, en er zijn grijze luchten aan het komen. Ben benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren: volgens mij merkt mijn eigen lichaam het ook. Ik ben heel onrustig geworden ondertussen