Rare mensen op marktplaats deel 7!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 15:56

MightyMike schreef:
dat ligt ook een beetje aan de merken. Merkkleding ging een paar jaar geleden nog super, nu neem ik niet eens altijd de moeite meer om het op mp te gooien, werd bij mij idd ook allemaal erg laag op geboden.

Geen grote merken idd. H&M en Shoeby...
Op zijn minst 1 euro per kledingstuk had ik nog billijk gevonden maar dit zat er ver onder... (in mijn advertentie staat duidelijk hoeveelheid kleding etc)

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 16:00

ook weer een leuke :D Ben benieuwd naar de volgende reactie...
(ben mn schuur aan het opruimen en heb zelf voorlopig nog geen rollator nodig)

Afbeelding

MightyMike

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 16:04

Dan is het idd geluk hebben. Gewoon nog even volhouden Zilfstar. Ik zet alleen nog redelijk nieuwe kleding van Br@nd of Ninni Vi bijvoorbeeld er op, dat loopt wel, de rest vond ik lastig helaas en doe ik tegenwoordig dan maar in de zak voor een goed doel.

Macs

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 16:13

Relaxed schreef:
Gizeppie schreef:
[quote="Relaxed
Maar waarom ga je iedereen een berichtje sturen dat je morgen reageert.. Je kunt toch gewoon pas die ochtend de berichten lezen en dan reageren :')

Omdat ze kunnen zien als ik online ben.

Ja en? Ik zou daar echt niet wakker van liggen..[/quote]

Ik had hier zelfs gezeur mee op een weggeefpagina |( "wel lezen niet reageren?" Kreeg ik terug.
Toen zei ik dat ik 's ochtends ook nog andere dingen te doen heb dan berichten beantwoorden. Mijn gunfactor was weg dus ik zei dat ik het al vergeven had :+

petra8

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 16:19

Met kleding moet je een beetje geduld hebben op mp. Wat mij wel is opgevallen, de mensen die oksel, taille en lengte maten willen weten, kopen het bij mij nooit.

Ik vind het wel heel bijzonder dat (valse) kopers via mp je linkjes en (valse) betaalverzoeken willen sturen onder het mom dat ze eerder opgelicht zijn en van de bank of politie het advies hebben gekregen om gegevens eerst te controleren via een linkje.....

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 16:30

Ik heb het linkje zonder de http ingevoerd in google en toen kwam ik bij een tikkie site uit, of die legitiem was heb ik verder niet gecheckt.
Ik snap niet waarom iemand zoiets zou doen als het toch afhalen is... echt niet dat ik in die ongein trap, je kunt m komen halen of niet. Zelf zou ik ook niet een verificatie sturen maar gewoon ophalen.
Laatst bijgewerkt door cissy op 15-05-19 16:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 16:35

ik heb iets gekocht op mp en nu kreeg ik het binnen en blijkt er een plaatje niet op te zitten die wel op de foto stond. verkoper eek bericht gestuurd leest hij steeds wel maar krijg geen reactie :n

hij moet nog beoordeeld worden. wat zouden jullie doen?

verkoper leest hier mee kennelijk ineens bericht :+

Gizeppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 17:22

Zilfstar schreef:
OK dames mening gevraagd: complete kledingset voor een tiener maat 140, (truien, broeken, 2 (sky)leren jacks etc) alles in prima staat, sommige niet tot nauwelijks gedragen. Alles van goede winkels. wat is daar een normale prijs voor? (ik kreeg net een voor mijn gevoel echt super laag bod... dus ben benieuwd wat jullie zouden bieden)

Hangt van de merken af

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 17:41

Zilfstar schreef:
MightyMike schreef:
dat ligt ook een beetje aan de merken. Merkkleding ging een paar jaar geleden nog super, nu neem ik niet eens altijd de moeite meer om het op mp te gooien, werd bij mij idd ook allemaal erg laag op geboden.

Geen grote merken idd. H&M en Shoeby...
Op zijn minst 1 euro per kledingstuk had ik nog billijk gevonden maar dit zat er ver onder... (in mijn advertentie staat duidelijk hoeveelheid kleding etc)

Die merken doe ik echt niet de moeite om op MP te zetten. Maar sowieso doe ik dat soort dingen eerder gratis naar bekenden of gewoon naar het leger.
Veel te snel uit de tijd. In high fashion merken is nog wat te doen. Gewone kleding niet...

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 18:04

Ik had laatst een goede ervaring met een bedbank. De verkoper accepteerde mijn bod en vroeg wanneer ik hem kon ophalen. Dat was de volgende dag, maar vervolgens bood de verkoper aan om de bedbank te brengen. Binnen een uur stond hij voor de deur en hij heeft geholpen met uitladen :)

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 18:23

Hier raak ik kleren hoe netjes ze ook nog zijn enkel gratis of te ruil kwijt... Geld nemen die je kan krijgen. Er wordt zodanig veel aan kleren verkocht dat het zeer snel weg zakt.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 18:33

Nee nooit doen hoor Cissy! Goed van je!
Je moet het screenshot even weghalen trouwens, dat mag niet op Bokt.

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 18:36

Mag dat niet, staan geen namen bij toch?

Kan er niet meer bij, te lang geleden...
Waar staan trouwens je foto's?, ik zie ze nergens dan alleen als ik ze wil toevoegen.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 19:11

Pff zet een zo goed als nieuw bontje voor onder het zadel met ruggengraat vrijheid erop voor 50 euro. Echt max 3x gebruikt en niet van nieuw te onderscheiden.
Gaan mensen nog ver onder de 50 euro zitten :n

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 21:53

Lori schreef:
Hier raak ik kleren hoe netjes ze ook nog zijn enkel gratis of te ruil kwijt... Geld nemen die je kan krijgen. Er wordt zodanig veel aan kleren verkocht dat het zeer snel weg zakt.

OK dank voor alle adviezen hier. Vroeguh (toen mijn kids 2 waren ofzo) liep het nog wel op MP.
Maar heb met dochter overlegd (haar kleding en t geld was haar bedoeld) en zij zegt: nou als het zo loopt dan liever via FB aan een meisje weggeven die het nodig heeft... <3 #doeslief :j

cobiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 21:58

Dat is een hele mooie instelling Zilfstar.

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-19 17:57

ik had een hele fijne ervaring! ik had een water jerrycan en een klein voertonnetje gekocht op marktplaats. gegevens uitgewisseld en proberen een dag af te spreken wanneer ik het kon ophalen.
echter toen brak mijn ik mijn pols, en toen aangegeven dat ik niet weet wanneer ik het kon ophalen, want ik mag niet autorijden.
heeft ze het vandaag langs gebracht bij mijn werk, want daar woonde ze erg dichtbij. zo superlief! geweldig dat dit soort mensen nog steeds bestaan :)

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-19 21:50

Kleding loopt hier op marktplaats totaal niet. Staat ook op United wardrobe en dat doet het beter

Zijn toch allemaal meer normale merken daar

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-19 07:19

Grrr..

Peesbeschermers gekocht, maten gecheckt in de advertentie.. Eerst duurde de verzending al anderhalve week, krijg ik ze binnen, is het een ponymaat ipv de full zoals vermeld in de advertentie... Gevraagd naar een oplossing, bericht wordt gelezen maar reageren ho maar...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-19 09:58

Pony vs full is toch wel een heel duidelijk verschil in maat...

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-19 10:36

Ja... Waarschijnlijk hoor ik er nooit meer wat van..

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-19 08:34

Vorige week al overeen gekomen dat iemand een deken wilde kopen. Prijs was akkoord en ze zou het geld overmaken. Haar adres ontvangen en vervolgens... geen geld he, zo irritant.

Macs

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-19 08:46

Hier mijn fiets op mp gezet voor 30 eu. Je kan vanaf dat bedrag bieden. Bied er een 10 en de ander 5. Ik reageer dan gewoon niet. Zegt die van 5: wat denk je er van? Dus ik: in de advertentie staat dat de vraagprijs 30 is.
"Ja dat zag ik maar dat is niet wat ik bied voor zo'n oude fiets in deze staat"
(Het is een super mooie gazelle waar 2 dingen aan moeten gebeuren met nieuwe onderdelen er nog bij zelfs).
Je hoeft niet te bieden toch? Als het te duur is scroll je toch verder :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-19 08:47

Vragen kan altijd :')

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-19 09:46

Macs schreef:
Hier mijn fiets op mp gezet voor 30 eu. Je kan vanaf dat bedrag bieden. Bied er een 10 en de ander 5. Ik reageer dan gewoon niet. Zegt die van 5: wat denk je er van? Dus ik: in de advertentie staat dat de vraagprijs 30 is.
"Ja dat zag ik maar dat is niet wat ik bied voor zo'n oude fiets in deze staat"
(Het is een super mooie gazelle waar 2 dingen aan moeten gebeuren met nieuwe onderdelen er nog bij zelfs).
Je hoeft niet te bieden toch? Als het te duur is scroll je toch verder :+

Dat heb je dan toch zeker wel zo tegen de bieder gezegd?

Vind het maar vreemd dat mensen echt ver onder de vp gaan bieden...