Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

DanielleB

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 09:01

Geeft toch ook niks? Toen ik samen woonde was het maar een half uur rijden, maar zagen elkaar amper. Nu ik weer in het dorp woon iets vaker, maar dat wisselt ook per week. Ik wil ook niet elke dag daar zitten en dat hebben zij ook wel een beetje ;) Maar dat vind ik ook wel normaal.
Wij zijn niet zo van, je moet persee op zondag hier langs komen of wat ook maar.

DeniesRos

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 09:27

Hoelang hebben jullie meestal contact met je match voor dat er een afspraak volgt?
Ik ben op zich wel een persoon die van het berichten is maar het moet me niet te lang duren, stel je denkt echt een leuke kerel aan de haak geslagen te hebben en je gaat vervolgens een maand lang appe met elkaar en je krijgt echt hoop en je ziet hem vervolgens in real life blijkt die ontzettend tegen te vallen...
Wie heeft dat wel eens gehad?

Mijn vorige tinder match waar ik meerdere afspraakjes mee heb gehad maar die ik heb laten weten dat er voor mij niet meer in zit dan een vriendschappelijk contact, hij blijft me nog steeds berichten sturen.
Waarom ik ineens besluit te stoppen met ''ons'' en dat die dit liever voor het weekend geweten had want dan had die geen geld hoeven uitgeven voor het uit eten gaan en niet heen en weer te rijden met ze auto...
Ik heb hem aangeboden om het geld van het eten wat ik gegeten heb tijdens ons etentje terug te betalen, omdat die zo zei als ik dit geweten had was ik ook niet gaan eten met je, maar toch zei die nee dat hoeft niet. :')

Hij was best boos, hij zei dan denk je wat op te bouwen met elkaar en ineens ben jij er klaar mee.
Dus ik heb hem vriendelijk laten weten dat je juist met elkaar afspreekt om te kijken of er meer in zit dan alleen vriendschappelijk.
Dus ik gaf aan, je probeert wat op te bouwen? Je doet net alsof we al jaren een relatie met elkaar hebben gehad... Vondt het erg vervelend worden hoe erg die bleef door zeuren.

Tuurlijk snap ik dat hij zo teleurgesteld is, maar we hebben 2 weken contact met elkaar en een stuk of 6 x afgesproken, verwachten jullie dan gelijk dat je een relatie heb? :')

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 09:39

DNIEZE schreef:
Hoelang hebben jullie meestal contact met je match voor dat er een afspraak volgt?

hier staat het gemiddelde momenteel al 1jaar op +/- 8u :+

Nu mijn ma "inwoont" is het anders, maar er zijn jaren geweest dat hrt veel was als ik ze 5-6x gezien had. Schoonouders heb ik nog maar 3x gezien op bijna 1j tijd... Ik maak er geen problemen uit en vind het verre van nodig om standaard elke week langs te gaan.

Elmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 13:19

@Dineze
Dat vind ik altijd zo vervelend, als jij aangeeft dat er niet meer inzit komt dat heus niet ineens als hij blijft doorzeuren.. Come on.
Zeurt ie nog of is het stil inmiddels?

Ik sprak met mijn eerste tinderdate pas na een half jaar af, iets met koudwatervrees. Leuk tijdje mee gedate maar niks geworden. Inmiddels probeer ik wel eerder af te spreken, na 2-3 weken ofzo. Had inderdaad laatst iemand waarmee het op de app echt heel leuk was maar irl vre-se-lijk.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 13:40

ik date snel..
ga echt geen dagen appen, dan ben ik echt mijn interesse al kwijt...

als de date leuk is daarna wel blijven appen natuurlijk, dan is er vanaf mijn kant ook meer interesse omdat je elkaar dan toch al iets kent..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 13:43

Het liefst hier hetzelfde!
Als ik vooruit moet gaan plannen haak ik weer af hahaha.

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 13:44

Ik afhankelijk van hoeveel tijd ik heb inmiddels ook tussen 1-3 weken. Veel langer moet ook niet inderdaad :n Daarvoor was het echt 3 maanden soms :')

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 13:45

Yvankaxx schreef:
Ik afhankelijk van hoeveel tijd ik heb inmiddels ook tussen 1-3 weken. Veel langer moet ook niet inderdaad :n Daarvoor was het echt 3 maanden soms :')

dan ben ik alweer 6 dates verder :P

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 13:45

Ik kon juist heel leuk appen met m'n vriend voor onze eerste ontmoeting. Werd juist steeds nieuwsgieriger naar hem in het echt.

Elmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 13:57

Alja schreef:
Yvankaxx schreef:

dan ben ik alweer 6 dates verder :P

:') waar haal je ze vandaan...

DeniesRos

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 14:18

Elmira schreef:
@Dineze
Dat vind ik altijd zo vervelend, als jij aangeeft dat er niet meer inzit komt dat heus niet ineens als hij blijft doorzeuren.. Come on.

Ik sprak met mijn eerste tinderdate pas na een half jaar af, iets met koudwatervrees. Leuk tijdje mee gedate maar niks geworden. Inmiddels probeer ik wel eerder af te spreken, na 2-3 weken ofzo. Had inderdaad laatst iemand waarmee het op de app echt heel leuk was maar irl vre-se-lijk.

Gister heeft die me tot 23.30 lopen appen,
Kreeg net weer een app, hij snapt het gewoon echt niet.
Hij vraagt of ik hem als rebound gebruikt hebt... pffff
Als die me lastig blijft vallen gaat die op de blok

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 14:21

Yvankaxx schreef:

Ik probeer dezelfde dag nog te daten...

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 14:28

janderegelaa schreef:
Yvankaxx schreef:

Ik probeer dezelfde dag nog te daten...

Heb jij al wat te doen vanavond? <<) <<)

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 14:33

DNIEZE schreef:

Waarom wachten met blokkeren? Als je niets meer van die person wil neem je er toch afscheid van?
Ik snap nooit zo dat mensen dat niet doen eigenlijk.

Als ik een date had die niets werd, dan nam ik er meteen afscheid van. Blokkeren en verwijderen. Ik ga niet doelloos blijven appen met iemand die ik nooit meer ga zien. Zo zonde van mijn tijd.

sandra1312

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 14:33

.
Laatst bijgewerkt door sandra1312 op 03-11-24 23:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Elmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 14:34

DNIEZE schreef:
Elmira schreef:
@Dineze

Zou 'm dan zeker blokkeren.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 14:38

DNIEZE schreef:
Elmira schreef:
@Dineze

Ik ben zo benieuwd hoe die heet... komt mij zo bekend voor _O- ik zou gewoon gelijk blokkeren.. scheelt jouw irritaties

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 14:39

DNIEZE schreef:
Elmira schreef:
@Dineze

Die had ik allang geblokkeerd denk ik :7

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 15:20

Ik kon het met mijn stalkingskills niet laten en heb gekeken wanneer meneer voor het laatst actief was op tinder... gisteravond nog. Wacht nu op een verklaring. Ben er kapot van. Misschien hadden jullie dus toch gelijk.

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 15:22

Ik hoop voor je dat het allemaal wat mee valt.... Jakkie!

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 15:24

Resistance schreef:
Ik kon het met mijn stalkingskills niet laten en heb gekeken wanneer meneer voor het laatst actief was op tinder... gisteravond nog. Wacht nu op een verklaring. Ben er kapot van. Misschien hadden jullie dus toch gelijk.

Meen je niet... hoop echt dat die goede verklaring heeft..

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 15:25

Resistance schreef:

:(:) ook echt gepraat of alleen geswiped of weet je dat niet?

Thenexttry

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 15:27

Ik weet niet eens dat je kan zien wanneer iemand voor het laatst actief Is geweest .

En resistance misschien is er wel helemaal niets aan de hand

DNIEZ gewoon blokkeren

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 15:27

Dat weet ik niet. Het is gewoon zo raar. Het hele verhaal was inderdaad raar maar hij komt zo over als een eerlijk iemand...

Ik heb dit gestuurd. Misschien iets te agressief maar kon me even niet bedwingen in het moment zelf...

Afbeelding

Hij heeft het nog niet ontvangen.

En daarbij ook nog dat toen ik er vorige week was er twee wijnglazen in de gootsteen stonden. Een vriend en de vriendin van die vriend waren op bezoek geweest en die vriend drinkt niet. Toen geloofde ik het nog wel. Maar nu dit... allemaal best wel toevallig.

Overigens kan je iemands laatste activiteit zien als je flamite installeert bij je google chrome op je computer. Is heel makkelijk.

Thenexttry

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 15:30

Dit is trouwens nu niet stom bedoeld en heeft misschien niet helemaal met jou situatie nu te maken.

Maar voor hetzelfde geld dacht hij wel hetzelfde, dus: "even kijken of Resistance nog actief is op tinder "

Eigenlijk heb jij het ook nog , dus ergens is het " de pot verwijt de ketel..."