Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lisitano schreef:Maar net als Moosterbubble, dat zijn toch ook "gewoon" handgemaakte melts? Maar dan in een leuk vormpje? Heb je dan niet allerlei dezelfde geuren?
Nu ik meer en meer de merken brand merk ik wel dat ik de cups toch iets minder vind. Die van WME zijn dan nog net even beter dan de anderen vind ik maar op een of andere manier delen de meesten een bepaalde bijgeur. Niet slecht hoor, maar daardoor wordt het voor mij snel al van hetzelfde. En dan heeft WME de meeste uitzonderingen. Als zij nog wat aan de vormgeving doet op de site en cups denk ik dat ze echt heel wat bekender kan worden
waxmeltsenzo schreef:Jij doeld op de stickers?
Ze hebben tegenwoordig al wel een andere sticker.
Nouja nog steeds wel vierkant.
Ik zou nog Kunnen kijken om toch voor ronde te gaan en dan het logo van waxmeltsenzo en de naam dus geen plaatjes. Maar ik vind ze eigenlijk wel leuk de stickertjes.
lin_ schreef:Moosterbubble zijn idd ook zelfgemaakt. Sweet mamselle ook. Sweet mamselle heeft heel veel verschillende geuren. Ik vind ze zelf heel erg lekker. Ze maakt ook vaak haar eigen blends. Vind sweet mamselle eigenlijk lekkerder dan moosterbubble. GIsteren had ik er 1 op van Moosterbubble en die is meteen in de prullenbak gegaan. Ik werd er zo misselijk van. (black raspberry and vanilla) Er zat een hele rare bijgeur aan. Andere zijn wel weer heel erg lekker.
Alleen de verzendkosten zijn behoorlijk en dan kies ik toch voor iets dichterbij
Yonker schreef:Jay mijn sweet mam'selle is klaar, net verzendkosten betaald dus hopelijk is het er deze week
waxmeltsenzo schreef:Lisitano schreef:Maar net als Moosterbubble, dat zijn toch ook "gewoon" handgemaakte melts? Maar dan in een leuk vormpje? Heb je dan niet allerlei dezelfde geuren?
Nu ik meer en meer de merken brand merk ik wel dat ik de cups toch iets minder vind. Die van WME zijn dan nog net even beter dan de anderen vind ik maar op een of andere manier delen de meesten een bepaalde bijgeur. Niet slecht hoor, maar daardoor wordt het voor mij snel al van hetzelfde. En dan heeft WME de meeste uitzonderingen. Als zij nog wat aan de vormgeving doet op de site en cups denk ik dat ze echt heel wat bekender kan worden
Jij doeld op de stickers?
Ze hebben tegenwoordig al wel een andere sticker.
Nouja nog steeds wel vierkant.
Ik zou nog Kunnen kijken om toch voor ronde te gaan en dan het logo van waxmeltsenzo en de naam dus geen plaatjes. Maar ik vind ze eigenlijk wel leuk de stickertjes.
DnT schreef:SC moeten ook officieel met minimaal 3 stuks in de brander, omdat de was anders vervliegt en je dus kans op verbranden hebt.
Deed ik nooit, maar ze geven het wel als waarschuwing mee
Eight schreef:Ik pak echt nooit meer naar de scentchips sinds ik gc yc etc heb ontdekt.. van de week toch maar een linnen achtig geurtje van scentchips er op gedaan en ik rook amper iets, ik snap nu nog steeds niet waarom scentchips zo groot is terwijl er zo veel betere opties zijn?
Ik heb nu Kringle, yankee candle, goose creek en bridgewater geprobeerd. Wee iemand nog een merk die ik echt moet proberen?
Skessa_ schreef:Eight schreef:Ik pak echt nooit meer naar de scentchips sinds ik gc yc etc heb ontdekt.. van de week toch maar een linnen achtig geurtje van scentchips er op gedaan en ik rook amper iets, ik snap nu nog steeds niet waarom scentchips zo groot is terwijl er zo veel betere opties zijn?
Ik heb nu Kringle, yankee candle, goose creek en bridgewater geprobeerd. Wee iemand nog een merk die ik echt moet proberen?
Village Candle![]()
![]()