Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

lin_

Re: Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 08:28

sweet mamselle. Ik vind die echt top :)

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-16 09:05

Maar net als Moosterbubble, dat zijn toch ook "gewoon" handgemaakte melts? Maar dan in een leuk vormpje? Heb je dan niet allerlei dezelfde geuren?

Nu ik meer en meer de merken brand merk ik wel dat ik de cups toch iets minder vind. Die van WME zijn dan nog net even beter dan de anderen vind ik maar op een of andere manier delen de meesten een bepaalde bijgeur. Niet slecht hoor, maar daardoor wordt het voor mij snel al van hetzelfde. En dan heeft WME de meeste uitzonderingen. Als zij nog wat aan de vormgeving doet op de site en cups denk ik dat ze echt heel wat bekender kan worden :j
Laatst bijgewerkt door Lisitano op 23-02-16 09:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 09:06

Gister in de keuken BBW Black Cherry Merlot en in de woonkamer YC Cosy by the fire.
2 van mijn favoriete geuren <3

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 09:28

Lisitano schreef:
Maar net als Moosterbubble, dat zijn toch ook "gewoon" handgemaakte melts? Maar dan in een leuk vormpje? Heb je dan niet allerlei dezelfde geuren?

Nu ik meer en meer de merken brand merk ik wel dat ik de cups toch iets minder vind. Die van WME zijn dan nog net even beter dan de anderen vind ik maar op een of andere manier delen de meesten een bepaalde bijgeur. Niet slecht hoor, maar daardoor wordt het voor mij snel al van hetzelfde. En dan heeft WME de meeste uitzonderingen. Als zij nog wat aan de vormgeving doet op de site en cups denk ik dat ze echt heel wat bekender kan worden :j

Jij doeld op de stickers?

Ze hebben tegenwoordig al wel een andere sticker.
Nouja nog steeds wel vierkant.
Ik zou nog Kunnen kijken om toch voor ronde te gaan en dan het logo van waxmeltsenzo en de naam dus geen plaatjes. Maar ik vind ze eigenlijk wel leuk de stickertjes.

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-16 09:59

waxmeltsenzo schreef:

Ik zou nog Kunnen kijken om toch voor ronde te gaan en dan het logo van waxmeltsenzo en de naam dus geen plaatjes. Maar ik vind ze eigenlijk wel leuk de stickertjes.

Klopt hoor, en die vind ik ook echt al heel veel leuker! Ik doelde eigenlijk meer op de printkwaliteit. Maar ik bedoel niet dat het niet goed is hoor, ik denk dat je om komt in de bestellingen. Als je kijkt naar Pure Soap, die is er ook wel aardig druk mee geloof ik :)) En dan is jouw kwaliteit nog eens minstens 5x beter.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 10:07

Ik heb je een pbgestuurd zodat het niet blijft gaan over waxmeltsenzo ivm reclame ;)

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 10:47

Jay mijn sweet mam'selle is klaar, net verzendkosten betaald dus hopelijk is het er deze week *\%/*

lin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 10:49

Moosterbubble zijn idd ook zelfgemaakt. Sweet mamselle ook. Sweet mamselle heeft heel veel verschillende geuren. Ik vind ze zelf heel erg lekker. Ze maakt ook vaak haar eigen blends. Vind sweet mamselle eigenlijk lekkerder dan moosterbubble. GIsteren had ik er 1 op van Moosterbubble en die is meteen in de prullenbak gegaan. Ik werd er zo misselijk van. (black raspberry and vanilla) Er zat een hele rare bijgeur aan. Andere zijn wel weer heel erg lekker.
Alleen de verzendkosten zijn behoorlijk en dan kies ik toch voor iets dichterbij :)

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-16 11:04

lin_ schreef:
Moosterbubble zijn idd ook zelfgemaakt. Sweet mamselle ook. Sweet mamselle heeft heel veel verschillende geuren. Ik vind ze zelf heel erg lekker. Ze maakt ook vaak haar eigen blends. Vind sweet mamselle eigenlijk lekkerder dan moosterbubble. GIsteren had ik er 1 op van Moosterbubble en die is meteen in de prullenbak gegaan. Ik werd er zo misselijk van. (black raspberry and vanilla) Er zat een hele rare bijgeur aan. Andere zijn wel weer heel erg lekker.
Alleen de verzendkosten zijn behoorlijk en dan kies ik toch voor iets dichterbij :)

Oh nu ben ik toch wel heel nieuwsgierig :')
Zo'n groot blok lijkt me leuk, lekker hakken.

Yonker schreef:
Jay mijn sweet mam'selle is klaar, net verzendkosten betaald dus hopelijk is het er deze week *\%/*

Ik ben heel benieuwd!

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 11:07

waxmeltsenzo schreef:
Lisitano schreef:

Stickers vind ik prima hoor :) Ik zou alleen en dat bedoel ik absoluut niet banketstaaf, eens even een keer samen met iemand gaan zitten, die je site even goed met jou wil doorlopen.
Er staan namelijk nogal wat typfoutjes in. Je gebruikt nauwelijks komma's en sommige zinnen zijn zo ontzetted lang dat ze lastig te lezen zijn.

Nou ik ben benieuwd wat je er van vind Nel *\o/* *\o/* *\o/*

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 11:09

Ben ook erg benieuwd :D

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 11:12

Ik had dus gister een scent chipje in de badkamer aangedaan..

Afbeelding

Dat zag er al zo uit en toen dacht ik al gadver...

Afbeelding

Was er uit.. en toen nog zo -O- -O-

Heb m maar even in een sopje gelegd en weer schoon gekregen, maar dit is toch niet normaal :=

Hangt ook een gore brandlucht nu, vanavond maar even met iets verdrijven ~~}>

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-16 11:16

Wow bizar! Ik had dit laatst met een PS melt op m'n bolbrander, heb gelijk die brander weggemikt. Het was gewoon gaan koken en verbranden, te smerig!

Maar wat gek! En die brander gaat wel goed met je andere melts? Oh het is nog een SC brander ook :=

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 11:19

Nou ik heb die brander pas 3 keer gebruikt ofzo :?

Maareuh als ik m nog een keer probeer, dan gaat ie dus gewoon ff in het zicht :=

Invisible

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 11:27

Jullie hadden het gister over de fik erin :=

Ik durf echt niet zonder toezicht te branden op toilet, badkamer of slaapkamer..
Paar keer brand meegemaakt dus dat wil ik voorkomen.. Zelfs met elektrische zou ik het niet aandurven, kunnen blijkbaar ook heel heet worden

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 11:37

SC moeten ook officieel met minimaal 3 stuks in de brander, omdat de was anders vervliegt en je dus kans op verbranden hebt.
Deed ik nooit, maar ze geven het wel als waarschuwing mee ;)

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-16 11:38

Ik woon alleen met mijn vriend. Wel 3 honden maar die bewegen gelukkig niet zoveel in huis. Ik zet dus wel overal branders neer, maar ik creëer speciale plekjes :+

Mijn Village Candle Red Hot Cinnamon geurde gisteravond trouwens supersterk terwijl ik 'm eerder niet goed rook.

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 11:42

DnT schreef:
SC moeten ook officieel met minimaal 3 stuks in de brander, omdat de was anders vervliegt en je dus kans op verbranden hebt.
Deed ik nooit, maar ze geven het wel als waarschuwing mee ;)

Ja dat ze er 3 adviseren wist ik wel, niet dat ze anders in de fik konden vliegen :=

Weet niet zo goed welke je moet mixen en heb geen 3 dezelfde.
Ik dacht, maak ze ff zo op :=

Heb ze overigens altijd met 1 stukje in de brander gehad en nooit problemen mee gehad. Deze brander is alleen wat lager, dus dan zal het daar wel aan liggen.

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 11:43

Eight schreef:
Ik pak echt nooit meer naar de scentchips sinds ik gc yc etc heb ontdekt.. van de week toch maar een linnen achtig geurtje van scentchips er op gedaan en ik rook amper iets, ik snap nu nog steeds niet waarom scentchips zo groot is terwijl er zo veel betere opties zijn?

Ik heb nu Kringle, yankee candle, goose creek en bridgewater geprobeerd. Wee iemand nog een merk die ik echt moet proberen? :)

Village Candle *\o/* *\o/* *\o/*

Cerastes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 11:44

DeMolenhoek schreef:
Mijn verlanglijstje van de 1000 poot gemaakt. €33 aan waxjes, €60 met een jar die ik nog heel graag wil. Twijfel, moet kijken hoeveel extra loon ik krijg deze maand...

Doen doen doen!! :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 11:45

Sssst :P Ik probeer mij te beheersen :P

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 11:46

Gatver skess :=

Had zaterdag 2 blokjes gekregen van country candle, ben daar ook benieuwd naar!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 11:48

Ben ik trouwens de enige die Crunchy Leaves niet lekker vind?

Invisible

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 11:50

Als je daylights in stukken op de brander legt, ruiken ze dan sterker? Of maakt het niks uit

Cerastes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 11:52

Skessa_ schreef:
Eight schreef:
Ik pak echt nooit meer naar de scentchips sinds ik gc yc etc heb ontdekt.. van de week toch maar een linnen achtig geurtje van scentchips er op gedaan en ik rook amper iets, ik snap nu nog steeds niet waarom scentchips zo groot is terwijl er zo veel betere opties zijn?

Ik heb nu Kringle, yankee candle, goose creek en bridgewater geprobeerd. Wee iemand nog een merk die ik echt moet proberen? :)

Village Candle *\o/* *\o/* *\o/*

Village candle idd en Classic candle, misschien Mc calls op de site van Alice en Jo?