MarrieLeen schreef:Poetser, ik denk dat je het beste gewoon de berichten in de gaten kunt houden op die dag zelf.Ik denk dat ze het zelf ook wel in de gaten zullen houden toch? En als er echt naar weer komt, kun je altijd standby staan.
Ik ben benieuwd hoe het uitloopt! Als in ieder geval donderdagavond mijn treintje maar blijft rijden.
Het weer zelf in de gaten houden bij de organisatie doen ze niet (volgens de buren). Ze denken de boel veilig te hebben door een paar tenten te zetten in geval van nood, maar daar houd het ook weer mee op.
Overal beginnen de waarschuwingen voor het weer morgen en vooral overmorgen te komen. Echter wel varierend tussen kans op (flink) onweer tot de waarschuwing voor supercellen. Het kmi heeft in elk geval voor morgenavond code geel voor heel België en voor donderdag enkel in Limburg code geel afgekondigd, al kan dit wel snel veranderen natuurlijk.
Hier al heel de dag regen, en regent flink door. Speelplaats van zoontje staat ook weer onder water, terwijl deze vanmorgen redelijk droog stond. Niks lijkt erop dat er 2 warme dagen aankomen, niks wijst op het intreden van de zomer hier helaas