Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 20:41

Grappig, ik ben net een paar dagen bezig met het maken van mijn eigen planner. Erg leuk!

Eef01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 21:33

haha, dank je.

Ik heb nog een blogpost geschreven.

My Diary #6

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-15 09:56

Dat ziet er pijnlijk uit! Schaafwonden zijn gewoon heel gemene verwondingen. Sterkte!

Ik heb vandaag weer een pers bericht over de Limited Edition herfst/winter collectie van Catrice die tevens de nieuwe aanvulling op hun vaste assortiment wordt.
Spoiler:
(Dus waarom ze het een Limited Edition noemen is mij een raadsel :') )

Er zit wel een leuke lipgloss in die ik wil testen. Een transparante gloss die van kleur veranderd aan de hand van de PH-waarde op de lippen, bij iedereen dus een andere tint.

Seltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-15 14:39

Oh Tazzey die lipgloss lijkt me leuk, want kan mij voorstellen dat als je iets zuurs drinkt de kleur dan verandert *D :#

Tazzey

Re: Bloggers/Vloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-15 14:57

Ik weet alleen niet in hoeverre hij blijft zitten bij drinken, vaak zit er bij de goedkope lipglosjes meer op je glas dan op je lip na 1 slok. :D

Eef01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-15 18:15

Ja, Het doet zeker pijn. Danke.

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-15 18:25

Awwww Eef01, dat ziet er pijnlijk uit!

Die lipgloss is leuuuuk Tazzey! Catrice blijft inderdaad niet goed zitten bij drinken/eten/etc, en sowieso draag ik niet zo vaak lipgloss (lees: bijna nooit). Maar voor die prijs wil ik 'm wel meenemen :D

Ik denk dat ik mezelf vanaf vanavond van Facebook gooi voor onbeperkte tijd. Zorgt voor teveel afleiding tijdens m'n examens (waar ik nu middenin zit) en door een samenloop van omstandigheden ben ik het allemaal een beetje beu... Ben erg benieuwd hoe me dat gaat bevallen, omdat ik vrij tot zeer verslaafd ben aan Facebook... Dus wellicht daarna een blogpost erover, als ik het überhaupt volhou :=

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-15 18:46

Zo wat is er weer veel gepost. Ik heb het erg druk gehad. En deze week is onze kat ook doodgereden. Ik had vrijdag bijna niet gepost, maar donderdag dacht ik: Tja er is altijd wel een excuus te verzinnen niet te schrijven.
Ik heb ook een grafische statistiek ontdekt op WP die aangeeft op welke dagen van de week je post. Ik wilde dat mooie partoon van maandag en virjdags niet doorbreken :o dus, hup in de pen.

Hier het laatste deel van 10 Tools that Changed my Training approach
Gisteren was ik ook op dreef en heb maarliefst drie (!) posts geschreven. Ik ga binnenkort op vakantie en dan wil ik liever niet hoeven te schrijven, dus ik wil deze alvast inplannen voor als ik weg ben.

miszeva

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-15 21:10

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-15 21:24

Sterkte Hippo! Dat zijn nare dingen.

miszeva

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-15 22:21

happypaardje schreef:
miszeva schreef:
*\o/*Nog even geduld maar 2 januari vertrek ik voor 7 weken naar Zuid-Amerika! Peru, Ecuador en Colombia. Kan niet wachten

Oeh, gaaf! Wat ga je daar doen?

lekker reizen alles op de bonnefooi :)

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 00:07

Ik zou dat ook wel willen, lekker op de bonnefooi weg. :) Geniet er (straks) van!

maralou

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 09:41

Wat een leuk topic dit! Nooit gezien, maar ga zeker even volgen. Dol op blogs haha!

Ik heb zojuist een nieuwe winactie op mijn website gezet; ik mag 400 euro shopping money weggeven, dat je mag besteden bij het label La Gauchita!

Lijkt me leuk als jullie ook meedoen! Hier de link: http://pumpsenpaarden.nl/2015/06/06/win ... -gauchita/

Yvettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 10:11

miszeva ohh wat gaaf! Veel plezier alvast!!

HippoLogic ohh wat naar, veel sterkte! Wel goed bezig met je blogpost, lekker vooruit gewerkt!

Een blogpost over mijn dagje naar Londen!
Dagje Londen!

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 11:14

Londen <3 leuk verslagje Yvettee!

Wat naar HippoLogic, veel sterkte nog :(:)

Eef01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 11:28

Bedankt voor je reactie Eva :)

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 11:52

Eva wat gaaf!! Dat zou ik ook graag nog eens doen! Zodra mijn rug het weer toestaat ga ik een jaar sabbatical en alleen maar reizen en mojito's drinken. :D

London zou ik ook graag eens zien, ik heb veel vrienden in die omgeving en die zou ik graag eens opzoeken. Ze komen nu wel naar NL voor mij maar andersom zou ook tof zijn. Ik ben er nog nooit geweest.

Ik heb vandaag een nailart tutorial gemaakt met de nieuwe OPI Color Paints.

Edit: Welkom Maralou! Leuke actie heb je!

Edit 2: Yvette er zit een tikfoutje in je tekst. Je schrijft of Calei terwijl het Calais moet zijn. ;)

Yvettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 12:35

aah Tazzey dankjewel voor het opmerken! :D Ik wist inderdaad niet hoe je het schreef dus ik had maar snel "iets" gedaan, wilde het nog opzoeken. Maar dat ben ik dus vergeten.

En ja zeker eens doen!! Vooral goedkope bus/vlieg/trein tickets in de gaten houden! Komen vaak echt leuke aanbiedingen voorbij!

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 12:46

Kan gebeuren toch, daarom meld ik het hier even en niet in je comments. Ik moet eerst even afwachten of en wanneer mijn rug wat beter word. Op zich zou ik ook wel met de auto willen gaan.

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 08:40

Wat een gereis hier allemaal, leuk hoor! Londen wil ik ook heel graag nog een keer heen.

Ik heb vandaag weer een receptje: Lemony Cheesecake Oatmeal :)

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 11:57

Oh die cheesecake!! :9 :~

Ik heb vandaag Essence Prince Charming op de blog. Een metallic blauw lakje die kwalitatief echt heel goed is voor die €1,99.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 12:33

Londen, superleuk! Al blijven mijn favo steden toch wel NY en Kaapstad :)).
Ben vorig jaar met een collega meegeweest naar Londen, gewoon ff een nachtje voor de lol. Gewoon omdat het kon. Dikke lol gehad in de wagen en op de boot. Maar jammer genoeg waren de winkels dicht 's nachts :').

Oehhh lees ik Cheesecake... Die ga ik even niet openen voor vanavond want anders kwijl ik de hele dag hier _O-. Vind Cheesecake echt de lekkerste <3

Ik heb vandaagShy Violet

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 12:40

Ik heb hem dus wél gelezen en ben nu manlief aan z'n hoofd aan het zeuren dat hij straks naar de supermarkt gaat voor de ingrediënten. :D

Kaapstad lijkt me ook geweldig! Hoewel NY, Moskou en Dubai bovenaan het lijstje staan voor mij.

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 15:50

Hihi, sorry! :D

Trouwens, jullie kunnen me hier vast mee helpen. Ik heb als ik mijn nagels lak met wat dikkere kwastjes vaak dat ik een paar "spetterjes" nagellak naast mijn nagels krijg. Niet veel, maar toch net niet helemaal netjes. Met wat doen jullie daar tegen?

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 15:53

Andere merken kopen _O- _O-
Ik heb echt een hekel aan te brede kwastjes (voorbeeld zijn die van Catrice, die zijn soms 2x zo breed als mijn eigen nagels). Maar vaak is er met héél weinig druk toch wel enigszins netjes te lakken en de paar spettertjes die er dan naast komen haal ik weg met een kwastje die gedrenkt is in de remover.