ja oke maar dan moet ik wel een doos gaan zoeken waar dat ding in past en die liggen niet voor het oprapen! Kost dus tijd en energie. En inderdaad de verzendkosten zullen duurder zijn dan het artikel zelf.
fohadie
Geplaatst: 26-11-13 11:28
Ik zou het niet versturen. Zul je net zien dat jij met veel moeite een goede doos hebt gevonden en krijg je misschien heibel over de verzenkosten of dat de doos bijv. niet aangekomen is.
Ik zal ze dat vriendelijk mailen dat het alleen ophalen is en verder afwachten of je meerdere reacties krijgt of dat nr 1. nog reageert. Want wie weet reageert nr 1. alsnog!
DatBenIkNou
Geplaatst: 26-11-13 11:44
Shirley schreef:
Of je nu een dingetje van 100 of 1 euro inpakt en wegbrengt, dat maakt toch niet uit ? Maar als het zo groot en zwaar is, is het verzenden mogelijk duurder dan het artikel
Juist wel!? Voor die 1 euro zoveel moeite heb ik ook geen zin in. Voor 100 euro heb ik het er wel voor over.
STaat ook wel in de advertentie dat het alleen op halen is dus dan doe ik dat wel. Vond 2 reacties in 2 dagen al heel veel dus inderdaad, wie weet vind ik er wel iemand voor nog.
hannahaapje
Geplaatst: 26-11-13 14:32
Hey, ik heb op marktplaats 40,- op iets geboden. Het product kost nieuw 80,- De verkoopster zegt dat ze 110,- betaald heeft vorig jaar. Ik zeg dat ik 40,- bied exclusief verzendkosten.
Ik wil het verschil met delen. Gr
Wat word hiermee in vredesnaam bedoeld? ''Het verschil met delen'', huh?
Ik snap het nu, thanks! Heb gezegd dat ik bij mijn 40,- bleef... Anders koop ik het wel nieuw.
Jadeleigh263
Geplaatst: 26-11-13 17:47
Afentoe vind Ik het jammer dat mensen niet wachten tot dat ik geantwoord heb op hun advertebties en het dan meteen al hun spullen hebben verkocht aan iemand anders. Ik ga overdag naar school en naar werk en heb dan helaas niet altijd tijd om te reageren. Ik reageer altijd dezelfde dag nog het is niet dat Ik mensen een week laat wachten hahahah
Een kleine 20m2 plastic grastegels afgehaald voor maar 50 euro, normaal vragen ze al snel 10 euro de m2 dus echt een buitenkansje, superfijn om een stukje paddock rond de stal mee te kunnen verstevigen
Jammer genoeg wel verkeerd gereden...ik kon tussen 3 en 4 komen en had gezegd dat ik als alles goed ging even na 3 uur er zou zijn.
Om kwart voor 3 was het nog 10 minuten rijden volgens de navigatie Maar toen nam ik een verkeerde afslag Kwam in de file, moest piesen dus zoeken naar een benzinepomp, nog een keer fout gereden...ik weet niet wat ik allemaal aan het prutsen was zeg
Was er uiteindelijk pas even na half 4
Maar super fijne verkoopster vond het geen probleem gelukkig, leuke vrouw, fijne ervaring
Ghostattack
Geplaatst: 26-11-13 18:04
Mijn Xbox wordt als het goed is, eindelijk, vanavond opgehaald! Eindelijk iemand waarmee ik normaal mailcontact had, ik heb verder alleen maar mails gekregen met:
Voor 60 euro kom ik het nu ophalen 80 euro 75 euro kom ik halen enz. enz.
Dus nu komt diegene hopelijk opdagen voor 100 euro
Vandaag een wintersport vest gekocht, speciaal voor de paarden. Eindelijk binnen gekregen, blijkt hij verkleurd te zijn... nu ineens staat er in de advertentie dat hij verkleurd is.. Helaas geen bewijs, dat het er anders stond, maar wel weer 20 euro verder.. Tegenwoordig gelijk maar screenshots van de advertentie's maken
Goede leer voor de volgende keer!
roxiie
Geplaatst: 26-11-13 19:11
Das balen knetterhard.. Ook een valse manier van verkopen/vemelden.
De eerste bieder op mijn gasstel heeft weer gereageerd. Slecht nederlands. Ik gok dat er staat dat hij nog contact op neemt wanneer hij hem wil komen ophalen. Iets anders kan ik er niet van maken. Haha Maar terug gemaild dat ik dat dan nog wel hoor maar dat ik hem niet ga vast houden.
Zelf contact opgenomen met iemand die iets aanbied wat ik zoek. Om extra foto's gevraagd. Die heb ik gekregen. Nu nog extra info gevraagd wat ik niet kon vinden in de advertentie of foto's. Daar wacht ik nog op. Hopen dat ze mij geen lastig/raar persoon vind op Mp. Haha
Koper had en het bod uitgebracht en binnen 3 dagen verkocht en verzonden ! Op naar de volgende
upendo
Geplaatst: 26-11-13 20:13
De marktplaatsmail komt inderdaad niet aan..
Ik had gister gemaild voor een prduct, ik kreeg een mailtje terug of ik het wilde ophalen of versturen. Meteen geantwoord.. Tot vandaag kreeg ik geen antwoord terug, maar omdat ik het niet mis wil lopen zojuist nog een keer gemaild maar dan met de boodschap dat de marktplaatsmail volgens mij niet goed is en met mijn eigen email erbij.
Kreeg ik zojuist een mailtje dat dit het eerste antwoord is wat hij had gekregen dus het loopt inderdaad weer niet lekker.
Ja, inderdaad, zonde als ik het misloop omdat marktplaats niet naar behoren functioneert..
tessyke
Geplaatst: 26-11-13 20:16
wat een mensen heb je toch... Zet je er duidelijk bij dat je een vaste prijs hebt en dan bieden ze er ver onder omdat ze het meteen kunnen komen halen... Heb je er dan een paar die niet moeilijk doen en als je dan terugmailt hebben ze ineens iets anders gevonden of is het ineens niet meer nodig
Ik heb mijn spaans hoofdstel hier ook te koop gezet, ben benieuwd want op kapaza heb ik er nog geen enkele reactie op gehad.
Valentijn
Geplaatst: 26-11-13 20:35
Pff ook zo irritant. Mensen die zogenaamd interesse hebben, ik netjes antwoord geef en nooit meer wat laten horen. Via bokt én via marktplaats, waarvan ik zeker weet dat het is aangekomen.
Net als dat je van iets honderduizend maten op moet meten en mensen niet eens het fatsoen hebben om terug te mailen/pb'en
Ik koop en verkoop momenteel niks op mp maar dit motiveert mij dan wel weer dat als ik dat ga doen ik een email aanmaak voor mp. Die in de advertentie zet zodat het haast niet verkeerd kán gaan..
De kranen zitten op de post en code (foto bon) naar de kopende partij gemaild. Hopen dat ze tevreden zijn. Nu weer zoeken naar bloempottenen, zitzak, lampenkappen en tuin verlichting. Ik bied op vanalles maar hoor van niemand iets. Ik twijfel dus sterk aan hoe mp mail momenteel werkt Vermoed niet heel goed.