Heerlijk rondje gedaan vanochtend. Ze was heet door jagers in het bos maar wel te rijden gelukkig.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Bellatrix schreef:
Shenavallie schreef:Polarize schreef:Siepie lijkt af en toe ook gewoon op een kitten
Ze is wel een schat, maar echt knuffelig ook niet? Ze zit gewoon graag bij je in de buurt en af en toe een kriebel
Kuro klimt onderhand in je: 6,5 kilo kater in je nek.Hij is vaak de hort op buiten (wij wonen in een buitengebied, dus alle vrije ruimte), maar komt ook heel graag tegen je aan liggen. Het is zelfs zo dat als mijn man en ik allebei op de bank zitten, dat hij tussen ons in komt liggen met zijn kop en voorpoten tegen de ene aan en zijn achterpoten tegen de ander. Net of hij bij ons allebei tegelijk wil zijn.
Aanvulling: Op één of hooguit twee poezen na is mij opgevallen dat poezen meestal wat minder intens kroelen. Wel in je buurt willen zijn, maar niet persé op schoot of in je nek liggen. De mannetjes die wij tot nu toe hebben gehad waren allemaal enorme knuffelaars.
Siggislief schreef:Bellatrix schreef:
Nero heeft ook zo'n staart, en showt hem ook graag.
[ Afbeelding ]
(Hartverzakking door dit grapje)

Miesemuisje schreef:Hier ook iemand blij met een Siepiem’n zoontje dolgelukkig toen hij deze bij de kringloop zag
[ Afbeelding ]
)