Marcella schreef:Jammer geen bezorging mogelijk alleen ophalen en dat is geen optie al vanwege rug.
Coolblue bezorgt
Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
Zebrastreep schreef:Zodra het mooi weer wordt, vind mijn buurman dat hij elke avond tussen 17:30 en 22:00 mag gaan klussen. Zo ongeveer de afgelopen 4 jaar in ieder geval. Zag nu net dat er in de tuin een werkbank is geplaatst. Onze woonkamer zit er naast dus je hoort het erom goed.
We hebben al rechtzaken gehad met die mensen om andere zaken betreft het huis. Dus we proberen het allemaal te negeren maar de neiging om eens uit het raam te schreeuwen of het ook een keer stil kan zijn wordt wel groter.
Begint de buurvrouw ook even met haar boormachine. Gelukkig heeft zij korte opleving met dat soort dingen en is het binnen 5 min weer stil.
xPabloBokt schreef:Niet doen. Is onder aan de streep altijd duurder dan kopen.
M_D_H schreef:Dit komt van vroeger voordat ze prijzen van abbonementen en de telefoon los moesten tonen. Toen werd er vaak misbruikt gemaakt van dat men de kosten niet narekende en X per maand incl toestel klonk mooier dan veel groter Y voor toestel, dus werden telefoons vaak veel duurder met abbo. Sinda de wet zegt dat de kosten los moeten worden laten zien is dat idd niet meer zo, en is een telefoon bij je abbo vaak juist goedkoper.xPabloBokt schreef:Hmm, dat zou ik wel heel goed narekenen!Niet doen. Is onder aan de streep altijd duurder dan kopen.
Dat wordt namelijk ook van mobiele telefoons beweert, maar als ik een mobiel + abonnement neem of de telefoon los koop, daar zit aardig wat euro's verschil tussen... In het voordeel van het abonnement, dus het is echt de moeite waard dat na te rekenen
Marcella schreef:Denk dat je dan ook moet meenemen stop je na het jaar of ga je ermee door.
Ik ga maandag wel eerst even informeren bij de gemeente in wat voor ondersteuning ik recht op heb als minima. Voor nu werkt die weer even en anders maar even handmatig afpompen/leeg laten lopen.
Hij is ruim 6 jaar oud (eerste 1,5/2 jaar ook paarden spullen mee gewassen) dus is het wel de moeite waard om te repareren. Plus ik ben bang dat het afpompen gewoon niet goed meer werkt. Dan zou er een nieuwe pomp in moeten.
Telpeva dan moet je langs brengen die komen niet aan huis. Dat ga ik met mijn rug niet redden.