Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-23 09:05

Mkango schreef:
De body positivity brigade op Instagram die het helemaal oké vindt dat véél te zware mensen op een paard stappen en dan ook nog eens gaan springen. -O- Echt om te kotsen.

En dan alle negatieve reacties verwijderen en blokkeren zodat je lekker nep veren in je dikke reet gestoken krijgt.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-23 09:07

Captain schreef:
Mkango schreef:
De body positivity brigade op Instagram die het helemaal oké vindt dat véél te zware mensen op een paard stappen en dan ook nog eens gaan springen. -O- Echt om te kotsen.

En dan alle negatieve reacties verwijderen en blokkeren zodat je lekker nep veren in je dikke reet gestoken krijgt.

Safe space ftw <3.

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-23 09:31

Captain schreef:
Mkango schreef:

MAaR soMMiGe MeNsEN kUNnEn eR NIetS aAn dOeN dAT zE tE zWAaR ZiJjn zO ZiEliG jOH! :')

en paardrijden is uiteraard een basisrecht waar men letterlijk niet zonder kan :j mocht het nog niet duidelijk zijn geweest

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-23 09:42

Geergerd (nog) niet, verwonderd wel.

Krijg zojuist een mail over een verzending

Beste ontvanger,

Goed nieuws! Vandaag ontvang je jouw pakketzending van een GLS-pakketbezorger. Ben je niet thuis? Geen probleem, dan probeert de bezorger het bij je directe buren af te leveren.

Vermeld de GLS-aflevercode aan de pakketbezorger om je zending veilig, snel en contactloos te ontvangen. Mag jouw pakket door de brievenbus? Dan is de GLS-aflevercode niet van toepassing.
GLS Aflevercode: G361

En hoe doen de buren dat dan? Die hebben deze mail plus aflevercode niet.
Dus ik als betaler moe de code melden, wildvreemde niet >;)

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-23 09:42

Aan mijn verzekeringsmakelaar.
Heeft na meermaals contact de rechtsbijstand en verzekering nog steeds niet stopgezet van het busje.Ik heb dus nog een bedrag te goed hiervan.
Met het ongeval bij mijn wagen heb ik ook alle documenten van de expert en verzekeraar zelf moeten bezorgen aan hem i.p.v. dat hij met hen communiceert.
Makkelijk toch,maandelijks een hoog loon krijgen en je klanten alles laten oplossen.

Ik denk erover na om mijn onafhankelijke rechtsbijstand stop te zetten ofwel enkele zaken eruit te halen.Gisteren zat de nieuwe jaarlijkse betalingsaanvraag in de bus.Wat een bedrag en weer gestegen.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-23 10:21

Dat hoewel ik best goed geslapen heb voor de verandering ik me onrustig voel en last van mijn lijf heb, en weer ga twijfelen over alles..

Sabbientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-23 10:33

Mijn werkprogramma heeft geen zin meer om mee te werken.
Collega liep ook al te mopperen en heeft al melding gemaakt.

Nu maar afwachten wanneer het programma weer zin heeft om mee te werken.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-23 10:37

Dat de woningbouw met tig verschillende partijen werkt en die willen allemaal "even een kijkje nemen waar het asbest zit". Vanmorgen was nummer 5 ofzo die rond moest snuffelen in mijn huis. Trek gewoon dat dak eraf, doe niet zo moeilijk |o

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-23 10:45

Zoveel pijn -O- Al die weerswisselingen en stress zijn zo killing door die klote fibromyalgie. En geen pijnstiller die helpt.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-23 10:46

Mijn ex die zit te pushen of ik volgend jaar niet naar Italië of Oostenrijk op vakantie wil gaan met de kinderen, of in ieder geval die richting op zodat zij daar op vakantie kunnen. Zodat we daar kunnen wisselen.
(We hebben een 1-2-2-1 regeling met de vakantie dus voor 2 weken vindt hij dat te ver weg)
Ik weet nog niet eens wat ik dit jaar met de vakantie wil doen vanwege de stress van vorig jaar . Laat staan dat ik weet of ik daar heen wil. Echt zoek het uit. Ik denk dat ik volgend jaar ga vliegen :+

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-23 10:54

Afbeelding

Hoezo.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-23 11:22

Ik ga het online daten ook maar opgeven. Iedere keer als ik denk wat leuks te hebben, valt het toch weer tegen. En het wordt steeds gekker.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-23 11:42

Foaly schreef:
[ [url=m/Uxc8De.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hoezo.

Hoppa, ketting er om heen, klaar ermee.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-23 11:44

Foaly schreef:

Hoezo.

Goh die zou ik toch buiten zetten zonder ketting aju :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-23 11:46

Met een briefje “gratis mee te nemen” :))

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-23 12:13

Aanbieden als oud ijzer :P

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-23 12:18

Ik zou hem op de kop in de prullenbak zetten

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-23 12:25

Mannen die denken dat vrouwen infantiel zijn. Was bij de decathlon en zag een fietspomp staan, er kon wel wat lucht bij in mijn banden en ik vergeet dat altijd als ik weg moet, dus ik leuk mijn bandjes oppompen. Eerste man die voorbij komt: ‘oh heb je iets kapot gemaakt?’. :roll:
Echt waar, hoe kom je erop? Je ziet toch wat ik aan het doen ben.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-23 12:26

T banketstaaf is dat het (waarschijnlijk) niet de eigenaar van de fiets is geweest, maar iemand anders die bij zn eigen fiets moest en te beroerd was om deze terug te zetten. Anders had ik jullie suggesties zeker opgevolgd, t is niet de eerste keer dat zoiets gebeurd _-:(

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-23 12:31

Zoon zou vandaag weer pmt hebben na een lange tijd. (Feb was de laatste keer)
Stuurt eerst de (inval)juf, komt ze nog want ik heb 10.45 uur staan en ze is er niet. Dus ik de pmt’r geappt. Ik had om 11.45 uur afgesproken met de juf. Nou ja dat kan verkeerd opgeschreven/doorgegeven zijn. Maar net om 12.05 uur appt de juf weer dat ze er nog niet is. Ik heb de pmt’r geprobeerd te bellen en nog een bericht gestuurd. Maar ik krijg dus geen reactie meer. Nu maak ik mij dus zorgen om haar. Maar ook om mijn zoon, want die kan totaal niet tegen deze onzekerheid.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-23 13:14

Suliko schreef:
Mannen die denken dat vrouwen infantiel zijn. Was bij de decathlon en zag een fietspomp staan, er kon wel wat lucht bij in mijn banden en ik vergeet dat altijd als ik weg moet, dus ik leuk mijn bandjes oppompen. Eerste man die voorbij komt: ‘oh heb je iets kapot gemaakt?’. :roll:
Echt waar, hoe kom je erop? Je ziet toch wat ik aan het doen ben.

Nee, nog niet maar ik gok er zo op dat over 3 seconden jouw neus en bovenlip wel kapot zijn.. }:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-23 13:14

Help :') de bakkerij/ijssalon tegenover mijn huis heeft vanaf vandaag weer zelfgemaakt gelato ijs, en ik ben dol op ijs, maar word ook veel te dik van al het snacken van de laatste tijd |( nu ben ik ook nog eens in de voortuin aan het werk dus heb ik er de hele tijd zicht op en nu wil ik er dus heen om ijs te halen :roll:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-23 13:31

Foaly schreef:

Hoezo.

djeesz....

Ik baal. Ik heb me dus echt nog geen moment thuis gevoeld op mijn studie. Vaker over geklaagd. Allemaal verlegen 18 jarige brabantse/limburgse meisjes, die je zo kunt copy-pasten. Zijn allemaal heel lief (denk ik) maar ik ben gewoon écht heel anders - en 30 - ik word altijd raar aangekeken (nee, ik verbeeld het me niet). Ik heb echt buikpijn als ik naar werkcollege moet, dus ik ga nooit. Had me in laten delen voor een projectgroepje - dat kon als je geen voorkeur had - , en ben terecht gekomen bij 3 copy-paste meisjes in een vriendinnengroepje die mij er echt niet bij willen hebben. Had vandaag presentatie, en moesten nog wat voorbereiden, en hebben me echt 2 uur lang stelselmatig buiten lopen sluiten, me niet mee laten lezen met opdrachten, dingen bespreken (over de opdracht) in een whatsapp groepje waar ik niet in zit, met de rug naar me toezitten, alles.

Hoedefuq ga je daar mee om }:0 . Heb mijn gedeelte gelukkig goed gedaan. Dus daar kunnen ze geen kritiek op hebben, maar zit echt te overwegen om te vragen of ik het alleen mag doen. Dit kost zoveel mentale energie.

Ben ook een keer naar de studie-adviseur gegaan, maar dan krijg je op een diplomatieke te horen "niet mijn probleem dat jij je studie niet wat eerder af hebt kunnen ronden". Heb al mijn toetsen en opdrachten in 1x gehaald, dus praktisch ook niet mijn probleem. Maar emotioneel.......
Ik wil altijd een uur huilen als ik op de uni ben geweest.

(Ben deze studie begonnen aan de UvA en dat was echt een warm bad, maarja. Koop je weinig voor als je 130 km verhuist :+ .)

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-23 13:36

Ik zou in staat zijn om terug te verhuizen. Hoelang moet je nog?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-23 13:56

Ineke2 schreef:
Ik zou in staat zijn om terug te verhuizen. Hoelang moet je nog?

2 jaar. Ik zit in mijn eerste jaar, krijg slechts vrijstellingen voor wat ik op de UvA heb gedaan.

Heb hier een prachtig koophuis met mijn vriend, en ook leuke buren en supermooie omgeving. Wil hier echt niet weg. 't zijn puur mijn studiegenoten waarmee ik gewoon 0,000% opkan (en mijn eerste ervaring hier met de docenten was ook echt walgelijk).

Denk dat het beste wat ik kan doen is, zorgen dat ik mijn keuze-gedeeltes zoveel mogelijk op andere universiteiten kan volgen (minoren etc.). Zit financieel en qua vakken redelijk aan deze uni "vast" nu (nog een keer overstappen wordt te duur. En nogmaals, tot dusver alles gehaald). Mja, vind het wel heel erg jammer -O-