Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Keizerinnnn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-22 09:28

Dat ik het al weken idioot koud heb ondanks dikke kleding en telkens erg moe ben ondanks dat ik toch wel 8/9 uur slaap per nacht. Kan gelukkig morgen al terecht voor een controle en bloedprikken. Hoop echt dat er iets uit komt anders weet ik het ook niet meer.... :n

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-22 09:32

Oke, monteur is geweest en heeft alles tijdelijk gemaakt en zelfs nog meer als ik gevraagd had, haha. Alleen nu moet hij toestemming vragen om het evht te vervangen. Helaas is er geen peil op te trekken of woningbouw toestemming geeft. Zij hebben al vaker zaken gehad die echt alleen opgelost konden worden door vervanging, maar geen toestemming dus op lossen met pur of kit oid.

Oh en ooit was de regeling dat keuken na 10 jaar vervangen werd, maar op mijn vraag wanneer ik aan de beurt was of hoe oud de keuken was kwam nooit antwoord. 10 jaar vind ik wel snel, maar er zijn meerdere dingen al kapot dus echt aan vervanging toe, al toen ik hier in kwam 11 jaar geleden. Toen werd er aangegeven dat het om de 10 jaar was. Hij blijkt al 15 jaar oud te zijn kwam de monteur achter en idd in hele gebrekkige conditie.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-22 09:36

In ons huis zat een hele gore keuken die ze niet wilden vervangen, het is ook nog eens een open keuken, toen brak er zomaar een deurtje af O:)
Gevolg, nieuwe keuken :')

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-22 09:56

Keizerinnnn schreef:
Dat ik het al weken idioot koud heb ondanks dikke kleding en telkens erg moe ben ondanks dat ik toch wel 8/9 uur slaap per nacht. Kan gelukkig morgen al terecht voor een controle en bloedprikken. Hoop echt dat er iets uit komt anders weet ik het ook niet meer.... :n

Hm, dat had ik vorig jaar. Bleek bloedarmoede te hebben.

Hoop dat ze iets kunnen vinden. Of naja, dat ze een oorzaak en dus oplossing kunnen achterhalen.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-22 10:06

Heb vandaag eigenlijk een hele leuke sollicitatie maar kan er niet warm of koud van worden. Om de een of andere reden zo vlak in emotie de laatste tijd :n

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-22 10:14

Mijn manager die een cursus communicatie verdient. :roll: Hoe moeilijk is het als je iemand die vrij is, vervangt het daadwerkelijk op de planning te zetten, zodat ik niet eerst wordt gevraagd en dan weer wordt afgezegd, omdat de vervanging al geregeld was en hij had niks tegen mijn teamleider gezegd :roll:

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-22 10:35

Ik heb hierna een toets en een examen en ik zit bijna te janken.
Alle deadlines komen er weer aan en ik krijg gewoon niks voor elkaar.
Waarom moet ik nou weer last hebben van mijn mentale gezondheid? -O- -O-

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-22 10:41

Fotolijstje sterkte.
Haal je het, top. Zo niet, jammer komt wel een nieuwe kans.

Ergernis een nachtmerrie.
Ik heb van 0300 tot 0400 uur wakker gelegen en nog staat het beeld op mijn netvlies.

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-22 10:43

Ik heb beeld zonder klank thuis en weet niet waarom

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-22 10:45

Dat het hier behoorlijk stormt. Ik wou vandaag nog even trainen met mijn paard maar heb acuut geen zin meer :')

Nou ja dan morgen maar en vandaag op jacht naar nieuwe autobanden

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-22 10:49

MyWishMax schreef:
Oke, monteur is geweest en heeft alles tijdelijk gemaakt en zelfs nog meer als ik gevraagd had, haha. Alleen nu moet hij toestemming vragen om het evht te vervangen. Helaas is er geen peil op te trekken of woningbouw toestemming geeft. Zij hebben al vaker zaken gehad die echt alleen opgelost konden worden door vervanging, maar geen toestemming dus op lossen met pur of kit oid.

Oh en ooit was de regeling dat keuken na 10 jaar vervangen werd, maar op mijn vraag wanneer ik aan de beurt was of hoe oud de keuken was kwam nooit antwoord. 10 jaar vind ik wel snel, maar er zijn meerdere dingen al kapot dus echt aan vervanging toe, al toen ik hier in kwam 11 jaar geleden. Toen werd er aangegeven dat het om de 10 jaar was. Hij blijkt al 15 jaar oud te zijn kwam de monteur achter en idd in hele gebrekkige conditie.

Volgens mij heb je recht op vervangen na 15 jaar ongeacht wat de woningbouw er van vind.

Mijn keuken is ook ouder dan 15 jaar, maar totaal geen zin in de rotzooi. Met op wat lelijke kitranden na eigenlijk voor de rest niks kapot.

Ze doen het maar als ik verhuist ben dan. Alleen wanneer dat ooit gaat gebeuren. :')

Zebrastreep schreef:
Dat het hier behoorlijk stormt. Ik wou vandaag nog even trainen met mijn paard maar heb acuut geen zin meer :')

Nou ja dan morgen maar en vandaag op jacht naar nieuwe autobanden

Ik vond dit weer altijd wel heerlijk om te rijden. Hoefde ik maar terug te rijden en niet voorwaarts, want dat was hij dan zelf wel al. :')

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-22 11:32

Rommel viel alles mee hoor, was zo gepiept!

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-22 11:34

Sherivey schreef:
Ik heb vooral een probleem met minder daglicht, ongeacht zomer-/ wintertijd :+

Dit vooral… Die donkere dagen voor kerst heb ik totaal niks mee. Het is zo vreselijk jammer dat mensen geen winterslaap kunnen houden. Wat zou dat een fantastische uitvinding zijn als dat kon.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-22 11:42

Bladblazers. Met deze wind heeft dat toch geen zin jongens :+

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-22 12:00

fotolijstje schreef:
Ik heb hierna een toets en een examen en ik zit bijna te janken.
Alle deadlines komen er weer aan en ik krijg gewoon niks voor elkaar.
Waarom moet ik nou weer last hebben van mijn mentale gezondheid? -O- -O-

Ik zit ook al drie weken thuis en ga waarschijnlijk weer opnieuw moeten beginnen met stage in februari omwille van mijn mentale gezondheid. Je bent niet alleen :(:)

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-22 12:03

chanicha schreef:
Rommel viel alles mee hoor, was zo gepiept!

En rommel zit ik al jaren in :') ben alles zelf aan het opknappen na relatiebreuk. De jaren daarvoor was er altijd wel iets en nooit iets afgemaakt.

Echt, ik teken voor rommel als dat nieuwe keuken betekent en dus opgeknapt huis :D Nu moet ik zeggen dat ze er in andere huizen heel snel mee klaar waren, veel sneller als ik toen verwacht had.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-22 12:04

APK van mijn auto… Valt mijn auto in een steekproef van de RDW -O- mag ik daar ook nog op gaan zitten wachten zucht.

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-22 12:18

Plots werkt er geen enkel stopcontact nog in de keuken.
De oven en het inductiefornuis doen het nog wel.De ingebouwde koelkast met vriesvak niet en ik kan met geen mogelijkheid aan de stekker,die volledig weggewerkt zit.
Bovendien is het vandaag net een feestdag in België.

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-22 12:55

Merlen schreef:
De oven en het inductiefornuis doen het nog wel.De ingebouwde koelkast met vriesvak niet en ik kan met geen mogelijkheid aan de stekker,die volledig weggewerkt zit.

Gewoon een paar electriciens bellen. Met een beetje geluk is er wel ééntje die wil / kan langskomen.
De factuur is dan wel volgens feestdagtarief vermoed ik :))

Tucktuck

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-22 12:58

Dat is balen Merlen! Hopelijk kan er iemand komen om te helpen.

Wij spraken zondag een neef van mijn vriend. Die is ook druk aan het klussen. Dus wij hadden het over onze naderende strakke deadline en dat er veel moest gebeuren. En ook genoemd dat we de broer van mijn vriend wilde vragen woensdag te komen helpen.
Sturen we die gisteren een berichtje met de vraag, heeft kennelijk de neef ondertussen snel gevraagd of hij wilt komen helpen.....

De broer heeft al vaker ons laten zitten om bij de neef te gaan helpen. Wat prima is bedoel eigen keus. Maar wel even melden dat ondanks onze strakke deadline hij eigenlijk wel eist dat mijn vriend hem ook kwam helpen. Tja we zijn niet gek natuurlijk :Y)

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-22 13:05

Ik lik net wasmiddel ergens vanaf in de veronderstelling dat het glazuur van een roze koek was :wave:

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-22 13:14

Merlen schreef:

Even checken of de stop van 1 van de groepen er uit ligt, ik woon in een oude boerderij en daar gebeurt dat geregeld.

Mannen en lunch. Ik heb net alles klaar en nu komt er iemand langs, dan weet ik nu al dat er eerst een half uur geluld gaat worden…

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-22 13:14

Amber_anne schreef:
Ik lik net wasmiddel ergens vanaf in de veronderstelling dat het glazuur van een roze koek was :wave:

hahshahhahhhahahahah

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-22 13:15

Amber_anne schreef:

Oh gadver, moest hier wel heel erg hard om lachen. :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-22 13:28

Vanavond eerste training met mijn nieuwe hockeyteam. Ik heb er bijzonder weinig zin in. Echt vreselijk om weer opnieuw iedereen te moeten leren kennen en alles. :n En alleen maar omdat de club de boel slecht regelt moet ik dit doen. :n