Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Keizerinnnn schreef:Dat ik het al weken idioot koud heb ondanks dikke kleding en telkens erg moe ben ondanks dat ik toch wel 8/9 uur slaap per nacht. Kan gelukkig morgen al terecht voor een controle en bloedprikken. Hoop echt dat er iets uit komt anders weet ik het ook niet meer....
MyWishMax schreef:Oke, monteur is geweest en heeft alles tijdelijk gemaakt en zelfs nog meer als ik gevraagd had, haha. Alleen nu moet hij toestemming vragen om het evht te vervangen. Helaas is er geen peil op te trekken of woningbouw toestemming geeft. Zij hebben al vaker zaken gehad die echt alleen opgelost konden worden door vervanging, maar geen toestemming dus op lossen met pur of kit oid.
Oh en ooit was de regeling dat keuken na 10 jaar vervangen werd, maar op mijn vraag wanneer ik aan de beurt was of hoe oud de keuken was kwam nooit antwoord. 10 jaar vind ik wel snel, maar er zijn meerdere dingen al kapot dus echt aan vervanging toe, al toen ik hier in kwam 11 jaar geleden. Toen werd er aangegeven dat het om de 10 jaar was. Hij blijkt al 15 jaar oud te zijn kwam de monteur achter en idd in hele gebrekkige conditie.
Zebrastreep schreef:Dat het hier behoorlijk stormt. Ik wou vandaag nog even trainen met mijn paard maar heb acuut geen zin meer![]()
Nou ja dan morgen maar en vandaag op jacht naar nieuwe autobanden
fotolijstje schreef:Ik heb hierna een toets en een examen en ik zit bijna te janken.
Alle deadlines komen er weer aan en ik krijg gewoon niks voor elkaar.
Waarom moet ik nou weer last hebben van mijn mentale gezondheid?![]()
chanicha schreef:Rommel viel alles mee hoor, was zo gepiept!
Merlen schreef:Plots werkt er geen enkel stopcontact nog in de keuken.
De oven en het inductiefornuis doen het nog wel.De ingebouwde koelkast met vriesvak niet en ik kan met geen mogelijkheid aan de stekker,die volledig weggewerkt zit.
Bovendien is het vandaag net een feestdag in België.
Merlen schreef:Plots werkt er geen enkel stopcontact nog in de keuken.
De oven en het inductiefornuis doen het nog wel.De ingebouwde koelkast met vriesvak niet en ik kan met geen mogelijkheid aan de stekker,die volledig weggewerkt zit.
Bovendien is het vandaag net een feestdag in België.