Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zonnetje81 schreef:Ik ken er ook nog die willen daten met iemand zonder kinderen. En ik zie ze nu op tinder ook voorbijkomen. Hoewel ik geen kinderen heb....maar mannen tegenkom die in hun profiel hebben staan alleen te willen daten zonder kids swipe ik toch weg. Kort door de bocht maar ik vind het iets over je persoonlijkheid zeggen, of wat je nog allemaal wil in het leven? Zoals REIZEN en altijd maar vrijheid blijheid maar zo steek ik niet in elkaar. Het leven is niet alleen een feestje en dat je alles kan doen wat jezelf uitkomt. Dus die gaan mooi naar links.
fleurtjeuh schreef:Zonnetje81 schreef:Ik ken er ook nog die willen daten met iemand zonder kinderen. En ik zie ze nu op tinder ook voorbijkomen. Hoewel ik geen kinderen heb....maar mannen tegenkom die in hun profiel hebben staan alleen te willen daten zonder kids swipe ik toch weg. Kort door de bocht maar ik vind het iets over je persoonlijkheid zeggen, of wat je nog allemaal wil in het leven? Zoals REIZEN en altijd maar vrijheid blijheid maar zo steek ik niet in elkaar. Het leven is niet alleen een feestje en dat je alles kan doen wat jezelf uitkomt. Dus die gaan mooi naar links.
Of misschien willen ze gewoon geen kinderen en zijn verder wel het burgerlijke type?
Ik werk met kinderen, heb geen hekel aan kinderen, hoef ook niet als ik ergens ben alleen maar negatief gezucht over kinderen te horen als die rond rennen lopen schreeuwen janken.
Zonnetje81 schreef:palousa_boy schreef:Ah ja dan is dat alweer anders. Wat dat betreft heb je bij mij geen keuze, ik heb al kinderen en die gaan er van mij ook niet meer komendat weet ik 99% zeker
Ik mag hopen dan 100% met een ingreep![]()
Ik wil eigenlijk wel selecteren op gesteriliseerde mannenvond ik behoorlijk handig en rustgevend
ik bedoel maar, als er niks zit wat kan produceren dan zal het er ook niet uit komen maar bij mij hebben ze niets weggehaald
Zonnetje81 schreef:fleurtjeuh schreef:
Of misschien willen ze gewoon geen kinderen en zijn verder wel het burgerlijke type?
Dat kan dat laatste maar dan komen we bij het eerste en dat zegt iets over je als persoon. Ik wil niet leven met kinderhatersIk werk met kinderen, heb geen hekel aan kinderen, hoef ook niet als ik ergens ben alleen maar negatief gezucht over kinderen te horen als die rond rennen lopen schreeuwen janken.

capopjekop schreef:Tussen kinderhater zijn en zelf geen kinderen willen zit ook nog een heel grijs gebied. Ik hoor vaak zat dat mensen kinderen leuk vinden van een ander, maar zelf geen kinderen op deze wereld willen zetten. Of zelf niet de behoefte hebben om kinderen van zichzelf te hebben. Dus ik vind het een tikkie kortzichtig om er dan vanuit te gaan dat het iets negatiefs over een persoon zegt. Je kunt ook stellen dat iemand serieus kijkt of hij of zij wel een kind op deze wereld wil zetten met alle problematiek die er speelt. Uiteindelijk draait het vooral om of je dat oergevoel van een kinderwens wel of niet hebt en dat hoeft niet perse iets over iemand's persoonlijkheid te zeggen.
capopjekop schreef:Tussen kinderhater zijn en zelf geen kinderen willen zit ook nog een heel grijs gebied. Ik hoor vaak zat dat mensen kinderen leuk vinden van een ander, maar zelf geen kinderen op deze wereld willen zetten. Of zelf niet de behoefte hebben om kinderen van zichzelf te hebben. Dus ik vind het een tikkie kortzichtig om er dan vanuit te gaan dat het iets negatiefs over een persoon zegt. Je kunt ook stellen dat iemand serieus kijkt of hij of zij wel een kind op deze wereld wil zetten met alle problematiek die er speelt. Uiteindelijk draait het vooral om of je dat oergevoel van een kinderwens wel of niet hebt en dat hoeft niet perse iets over iemand's persoonlijkheid te zeggen.
capopjekop schreef:Ah te snel over die toevoeging heen gelezen dat ze niet met vrouwen met kind willen daten. Excuus. Daarin kan ik je wel volgen
capopjekop schreef:Ja die met anti drama ben ik ook weleens tegen gekomen. Dan denk ik dat ze altijd weg lopen als het een beetje tegenzit of moeilijk is. Dan kun je beter zeggen dat je enkel fun zoekt want in een relatie is het niet alleen maar leuk.
Zonnetje81 schreef:capopjekop schreef:Ja die met anti drama ben ik ook weleens tegen gekomen. Dan denk ik dat ze altijd weg lopen als het een beetje tegenzit of moeilijk is. Dan kun je beter zeggen dat je enkel fun zoekt want in een relatie is het niet alleen maar leuk.
Ja en zo zie ik die kinder opmerking een beetje als: ik wil nergens rekening mee houden, ik kan niet tegen verantwoordelijkheden of ik ben niet flexibel, lang leve de lol wanneer het mij uitkomt....lastig op tekst uit te leggen.

Benzz schreef:In de tijd dat ik nog date kreeg ik juist vaak de opmerking dat mannen het raar vonden dat ik geen kinderen had en dat je dan eigenlijk niet echt vrouw bent. Vond ik ook wat apart....