Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Zonnetje81

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:05

Mijn vorige date had een hele hoop plussen op de checklist, wat dat betreft bijna golden ticket, jammer dat het gevoel dan niet klopt haha.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:15

Zonnetje81 schreef:
Ik ken er ook nog die willen daten met iemand zonder kinderen. En ik zie ze nu op tinder ook voorbijkomen. Hoewel ik geen kinderen heb....maar mannen tegenkom die in hun profiel hebben staan alleen te willen daten zonder kids swipe ik toch weg. Kort door de bocht maar ik vind het iets over je persoonlijkheid zeggen, of wat je nog allemaal wil in het leven? Zoals REIZEN en altijd maar vrijheid blijheid maar zo steek ik niet in elkaar. Het leven is niet alleen een feestje en dat je alles kan doen wat jezelf uitkomt. Dus die gaan mooi naar links.

Of misschien willen ze gewoon geen kinderen en zijn verder wel het burgerlijke type?

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:19

Grappig dat iedereen al zo selecteert. Ik kijk gewoon naar de kop en als die me aanstaat swipe ik :')

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:21

fleurtjeuh schreef:
Zonnetje81 schreef:
Ik ken er ook nog die willen daten met iemand zonder kinderen. En ik zie ze nu op tinder ook voorbijkomen. Hoewel ik geen kinderen heb....maar mannen tegenkom die in hun profiel hebben staan alleen te willen daten zonder kids swipe ik toch weg. Kort door de bocht maar ik vind het iets over je persoonlijkheid zeggen, of wat je nog allemaal wil in het leven? Zoals REIZEN en altijd maar vrijheid blijheid maar zo steek ik niet in elkaar. Het leven is niet alleen een feestje en dat je alles kan doen wat jezelf uitkomt. Dus die gaan mooi naar links.

Of misschien willen ze gewoon geen kinderen en zijn verder wel het burgerlijke type?

Dat kan dat laatste maar dan komen we bij het eerste en dat zegt iets over je als persoon. Ik wil niet leven met kinderhaters :+ Ik werk met kinderen, heb geen hekel aan kinderen, hoef ook niet als ik ergens ben alleen maar negatief gezucht over kinderen te horen als die rond rennen lopen schreeuwen janken. :D

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:23

Zonnetje81 schreef:
palousa_boy schreef:
Ah ja dan is dat alweer anders. Wat dat betreft heb je bij mij geen keuze, ik heb al kinderen en die gaan er van mij ook niet meer komen :+ dat weet ik 99% zeker :+

Ik mag hopen dan 100% met een ingreep 8-)

Ik wil eigenlijk wel selecteren op gesteriliseerde mannen :') vond ik behoorlijk handig en rustgevend :+

Het ziekenhuis wil ook geen 100% garantie geven dus doe ik dat ook maar niet :Y)

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:24

palousa_boy schreef:
Het ziekenhuis wil ook geen 100% garantie geven dus doe ik dat ook maar niet :Y)

Oh serieus niet!? Niet goed voor mijn brein :')
Maar ik weet zeker dat er geen baby komt hahaha.

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:32

Misschien bij andere ingrepen wel hoor :+ ik bedoel maar, als er niks zit wat kan produceren dan zal het er ook niet uit komen maar bij mij hebben ze niets weggehaald :')

Voelt een beetje vreemd om dat zo op internet te kwakken eigenlijk maar het is wat het is :+

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:33

Zonnetje81 schreef:
fleurtjeuh schreef:

Dat kan dat laatste maar dan komen we bij het eerste en dat zegt iets over je als persoon. Ik wil niet leven met kinderhaters :+ Ik werk met kinderen, heb geen hekel aan kinderen, hoef ook niet als ik ergens ben alleen maar negatief gezucht over kinderen te horen als die rond rennen lopen schreeuwen janken. :D

Ik vind het meer over jou zeggen dat mensen zonder kinderwens meteen worden weggezet als kinderhater :')
Genoeg mensen die geen kinderen willen die met kinderen werken

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:34

Tussen kinderhater zijn en zelf geen kinderen willen zit ook nog een heel grijs gebied. Ik hoor vaak zat dat mensen kinderen leuk vinden van een ander, maar zelf geen kinderen op deze wereld willen zetten. Of zelf niet de behoefte hebben om kinderen van zichzelf te hebben. Dus ik vind het een tikkie kortzichtig om er dan vanuit te gaan dat het iets negatiefs over een persoon zegt. Je kunt ook stellen dat iemand serieus kijkt of hij of zij wel een kind op deze wereld wil zetten met alle problematiek die er speelt. Uiteindelijk draait het vooral om of je dat oergevoel van een kinderwens wel of niet hebt en dat hoeft niet perse iets over iemand's persoonlijkheid te zeggen.

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:39

capopjekop schreef:
Tussen kinderhater zijn en zelf geen kinderen willen zit ook nog een heel grijs gebied. Ik hoor vaak zat dat mensen kinderen leuk vinden van een ander, maar zelf geen kinderen op deze wereld willen zetten. Of zelf niet de behoefte hebben om kinderen van zichzelf te hebben. Dus ik vind het een tikkie kortzichtig om er dan vanuit te gaan dat het iets negatiefs over een persoon zegt. Je kunt ook stellen dat iemand serieus kijkt of hij of zij wel een kind op deze wereld wil zetten met alle problematiek die er speelt. Uiteindelijk draait het vooral om of je dat oergevoel van een kinderwens wel of niet hebt en dat hoeft niet perse iets over iemand's persoonlijkheid te zeggen.

Opzich snap ik die gedachtegang daarin wel maar gooi het eens over een andere boeg, misschien is jouw kind wel net die ene die een oplossing bedenkt tegen het opwarmen van de aarde, iets waardoor plastic in de oceanen afgebroken wordt of tal van andere problemen..

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 16:11

capopjekop schreef:

Volgens mij niet goed gelezen.

Ik heb geen kinderen en geen kinderwens maar ik wil niet met iemand daten die zelf geen kids heeft/wens heeft en in zijn profiel heeft staan geen vrouw te willen daten die wel kinderen heeft. Dan neig je in dat geval inderdaad voor mij in de categorie: kinderhater of in iedergeval dat je ze niet kan tolereren. En dat vind ik iets over je persoonlijkheid zeggen en dus niet bij mij passen. Dus die swipe ik weg.

Ik heb het niet over mensen die geen kinderen willen die ik dan als kinderhater zie. Dan zou ik zelf ook een kinderhater zijn :+

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 16:16

Ah te snel over die toevoeging heen gelezen dat ze niet met vrouwen met kind willen daten. Excuus. Daarin kan ik je wel volgen

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 16:28

capopjekop schreef:
Ah te snel over die toevoeging heen gelezen dat ze niet met vrouwen met kind willen daten. Excuus. Daarin kan ik je wel volgen

Kan gebeuren.

En het feit dat ze het zo expliciet in hun profiel zetten.... :')

Zijn wel meer van die opmerkingen dat ik ooit denk, als je zo al begint dan naar links.

Dat ze geen drama zoeken, wie zoekt er wel drama?
Of van: Als je matcht moet je wel praten....uh bepaal ik nog altijd zelf wel.
Of van: Als jij matcht moet jij mij een berichtje sturen, bepaal ik ook zelf wel :+

Beetje luchtig en vriendelijkheid in een bio vind ik wel belangrijk, duidelijkheid is niks mis mee maar de manier hoe sommige het ooit brengen :+

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 16:41

Ja die met anti drama ben ik ook weleens tegen gekomen. Dan denk ik dat ze altijd weg lopen als het een beetje tegenzit of moeilijk is. Dan kun je beter zeggen dat je enkel fun zoekt want in een relatie is het niet alleen maar leuk.

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 16:42

palousa_boy schreef:
Misschien bij andere ingrepen wel hoor :+ ik bedoel maar, als er niks zit wat kan produceren dan zal het er ook niet uit komen maar bij mij hebben ze niets weggehaald :')

Voelt een beetje vreemd om dat zo op internet te kwakken eigenlijk maar het is wat het is :+

Leuke woordspeling :P

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 16:45

capopjekop schreef:
Ja die met anti drama ben ik ook weleens tegen gekomen. Dan denk ik dat ze altijd weg lopen als het een beetje tegenzit of moeilijk is. Dan kun je beter zeggen dat je enkel fun zoekt want in een relatie is het niet alleen maar leuk.

Ja en zo zie ik die kinder opmerking een beetje als: ik wil nergens rekening mee houden, ik kan niet tegen verantwoordelijkheden of ik ben niet flexibel, lang leve de lol wanneer het mij uitkomt....lastig op tekst uit te leggen.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 16:47

Oh die snap ik wel. Heb dat idd met al dat soort opmerkingen. ‘Geen gevaccineerden!’ net zo.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 16:50

Marocje schreef:
Oh die snap ik wel. Heb dat idd met al dat soort opmerkingen. ‘Geen gevaccineerden!’ net zo.

Ja die kan ook in het rijtje!

Benzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 40 min geleden

In de tijd dat ik nog date kreeg ik juist vaak de opmerking dat mannen het raar vonden dat ik geen kinderen had en dat je dan eigenlijk niet echt vrouw bent. Vond ik ook wat apart....

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 33 min geleden

Zonnetje81 schreef:
capopjekop schreef:

Ja en zo zie ik die kinder opmerking een beetje als: ik wil nergens rekening mee houden, ik kan niet tegen verantwoordelijkheden of ik ben niet flexibel, lang leve de lol wanneer het mij uitkomt....lastig op tekst uit te leggen.

Mwah, dat vind ik te kort door de bocht. Mijn partner en ik willen ook geen kinderen en als we ooit uit elkaar zouden gaan zou dat bij ons beiden in het hypothetische dateprofiel staan. Niet omdat ik kinderen haat of niet tegen verantwoordelijkheden kan, maar omdat ik autistisch ben en mezelf niet zie moederen. :+

Als ik ouder zou zijn en het is iemand met volwassen kinderen vind ik het wat anders, maar jonge kinderen.. nah.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 26 min geleden

Benzz schreef:
In de tijd dat ik nog date kreeg ik juist vaak de opmerking dat mannen het raar vonden dat ik geen kinderen had en dat je dan eigenlijk niet echt vrouw bent. Vond ik ook wat apart....

De mensen die zeggen dat het zonde is niet je volle potentieel als vrouw in te zetten, vraag ik terug of ze ook marathons lopen/bodybuilden/verzin zoiets. Nadat ze nee zeggen, dan zeg ik goh wat zonde dat je niet het volle potentieel van jouw benen niet gebruikt. Dan ben je toch niet compleet.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 4 min geleden

Ik wil ook geen kinderen meer, liever ook niet van een eventuele partner. Tenzij misschien volwassen net als die van mij.