Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zebrastreep schreef:Mijn linker ooglid is al een week of 2 wat dik. Ik vermoed hooikoorts of allergie aangezien ik ook sinds een paar maanden opeens bultjeseczeem heb wat ze dachten kwam van kou en handen wassen. Maar ik moet mijn handen vaak wassen aangezien ik in de zorg werk en graag even mijn handen was als ik iemand heb geholpen op het toilet.
Ik heb er niet heel veel last van tenzij ik eraan gaan zitten uiteraard.... Maar het begint nu op te vallen en dat ziet er wel lelijk uit
LWDaisy schreef:Zebrastreep schreef:Mijn linker ooglid is al een week of 2 wat dik. Ik vermoed hooikoorts of allergie aangezien ik ook sinds een paar maanden opeens bultjeseczeem heb wat ze dachten kwam van kou en handen wassen. Maar ik moet mijn handen vaak wassen aangezien ik in de zorg werk en graag even mijn handen was als ik iemand heb geholpen op het toilet.
Ik heb er niet heel veel last van tenzij ik eraan gaan zitten uiteraard.... Maar het begint nu op te vallen en dat ziet er wel lelijk uit
Heb je die eczeem alleen op handen en voeten? Kleine bultjes met vocht? Google eens op zwemmerseczeem. Ik was er net maandenlang vanaf, en sinds vorige week weer super veel last van. Het geneest ook zo traag.
Plop1997 schreef:Mijn docent verteld zo enorm langdradig en saai dat zelfs ik afhaak. Terwijl ik de stof van de les super interessant vind.
Benthhh schreef:Ik heb een luxeprobleem die ik graag wil delen maar ivm mogelijke herkenbaarheid niet. (Moet eigenlijk m’n naam gewoon aanpassen) Mag ik iemand PB’en?
Kana schreef:Aan tijd, ik heb er altijd te weinig van.