Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-22 12:02

Hele dag thuis op 3 kwartier na, dus pakketjes vandaag laten komen. De tijdsblokken zijn altijd voor of na die 3 kwartier namelijk. Ging allebei goed, de ene zou ruim ervoor komen zelfs met grote tijdvak en andere pas veel later

Maar nee, natuurlijk nu wordt het net gewijzigd in het uur waarin in weg ben, terwijl het de hele ochtend al voor 12 uur bezorgd zou worden. Buren zijn niet thuis, alleen die verschrikkelijke mensen van paar huizen verder waar ik al eens politie voor heb moeten bellen vanwege bedreiging en diefstal. En zij weigeren geen pakketjes. Heb ook weinig vertrouwen in het nu nog wijzigen...

Siers83

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-22 12:41

Ik erger me mateloos aan de vrouw van mijn baas. Wat is het ook een vreselijk secreet!

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-22 12:46

Aan de muts van de gemeente. Rijbewijs verloren dus een nieuwe aangevraagd. Al ruim 3 jaar mijn id kaart kwijt, gemeld en wilde hiervoor ook een nieuwe aanvragen. Doet ze extreem moeilijk dat ze dat niet ging doen.

Mens. Ik betaal er toch voor?! |o

Plop1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-22 13:11

Mijn docent verteld zo enorm langdradig en saai dat zelfs ik afhaak. Terwijl ik de stof van de les super interessant vind.

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-22 13:49

Zebrastreep schreef:
Mijn linker ooglid is al een week of 2 wat dik. Ik vermoed hooikoorts of allergie aangezien ik ook sinds een paar maanden opeens bultjeseczeem heb wat ze dachten kwam van kou en handen wassen. Maar ik moet mijn handen vaak wassen aangezien ik in de zorg werk en graag even mijn handen was als ik iemand heb geholpen op het toilet.

Ik heb er niet heel veel last van tenzij ik eraan gaan zitten uiteraard.... Maar het begint nu op te vallen en dat ziet er wel lelijk uit :(

Heb je die eczeem alleen op handen en voeten? Kleine bultjes met vocht? Google eens op zwemmerseczeem. Ik was er net maandenlang vanaf, en sinds vorige week weer super veel last van. Het geneest ook zo traag.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-22 14:00

LWDaisy schreef:
Zebrastreep schreef:
Mijn linker ooglid is al een week of 2 wat dik. Ik vermoed hooikoorts of allergie aangezien ik ook sinds een paar maanden opeens bultjeseczeem heb wat ze dachten kwam van kou en handen wassen. Maar ik moet mijn handen vaak wassen aangezien ik in de zorg werk en graag even mijn handen was als ik iemand heb geholpen op het toilet.

Ik heb er niet heel veel last van tenzij ik eraan gaan zitten uiteraard.... Maar het begint nu op te vallen en dat ziet er wel lelijk uit :(

Heb je die eczeem alleen op handen en voeten? Kleine bultjes met vocht? Google eens op zwemmerseczeem. Ik was er net maandenlang vanaf, en sinds vorige week weer super veel last van. Het geneest ook zo traag.

Het is geen zwemmerseczeem maar echt bultjes eczeem. Ik heb een hele droge huid. Mijn moeder heeft ook hele heftige eczeem dus waarschijnlijk is het een combi van erfelijkheid en droge huid met name in de winter. Ik gebruik nu een crème die ik als tip kreeg van een collega. Zij is er daardoor helemaal vanaf gekomen. Moet zeggen dat het wel werkt mijn handen zijn al een stuk rustiger. Op mijn linkerhand is het al haast weg. Kan ook zijn dat ik op voedsel reageer maar dan is de vraag maar welk voedsel.... maar ben bang dat dit nooit meer helemaal weggaat.

--

Aan mijn heup.. ik heb perioden dat het voelt alsof er iets vastzit wat enorm vervelende steken oplevert bij het zitten en autorijden. Gek genoeg is er 1 oplossing en dat is fietsen. Die beweging maakt het weer los. Maar mijn cavia wordt nu zo geholpen aan het gebit en ik moet ze straks weer ophalen.... nou ja ik neem de gok maar want deze pijn is ook hartstikke vervelend

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-22 14:09

Ik ben nogsteeds ziek..
Ben er echt zo klaar mee, voel me echt bar ellendig

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-22 14:44

De toegankelijkheid van de geestelijke gezondheidszorg in NL... Moedeloos word ik ervan ;(.

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-22 16:09

Plop1997 schreef:
Mijn docent verteld zo enorm langdradig en saai dat zelfs ik afhaak. Terwijl ik de stof van de les super interessant vind.

Zo herkenbaar, had ook zo'n prof op de universiteit. Stof was interresant maar; 'je kunt dus... wel zeggen... in engere...(handgebaar)... of in bredere zin... dat hij...in zijn optiek... toch afweek... van de theorie... in perifere gebieden'. Hop, weer bijna een minuut van het college voorbij :')

Ik ben weer eens mijn eigen ergernis, ben nu met drie projecten tegelijk bezig in en om huis. Alles is half gedaan en kan niet kiezen wat ik het beste eerst kan afmaken...

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-22 16:35

Online les. Energie slurpende stiltes en weer lekker de enige zijn die aan het woord is als er een vraag gesteld wordt. :')

Was ook nog een gesprek met een fictieve werknemer. Kreeg nog wel een compliment van de docent.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-22 16:55

_San87_ schreef:
De toegankelijkheid van de geestelijke gezondheidszorg in NL... Moedeloos word ik ervan ;(.

Eens.

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-22 17:40

Ik heb een luxeprobleem die ik graag wil delen maar ivm mogelijke herkenbaarheid niet. (Moet eigenlijk m’n naam gewoon aanpassen) Mag ik iemand PB’en?

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-22 17:44

Benthhh schreef:
Ik heb een luxeprobleem die ik graag wil delen maar ivm mogelijke herkenbaarheid niet. (Moet eigenlijk m’n naam gewoon aanpassen) Mag ik iemand PB’en?

Daar is een topic voor! Ik zoek hem even

[LZP] [Centraal] Luisterend oor gezocht
Maar je mag mij ook een pb sturen als je wil.

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-22 18:49

Aan tijd, ik heb er altijd te weinig van.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-22 18:56

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-22 19:17

Leuke jurk gezien, ff getwijfeld. Weer gezien.. leuke actie: 20%korting én gratis verzenden.

Kijk ik gister: bleek het alleen op Moederdag te zijn.. nu geen enkele actie. :(

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-22 20:40

Kattenkots in de keuken :r

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-22 20:41

Britta31 schreef:
Kattenkots in de keuken :r

Die van ons had laatst in haar net bijgevulde voerbak gekotst :')

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-22 21:14

Dat Urbanus de 16e naar Werq the World ga en ik de 17e. -O-

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-22 21:16

Meen je ;(

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-22 21:20

Dat ik thuis ben van 2 dagen naar Drenthe. Het zou eigenlijk een week zijn, maar door omstandigheden is dat in het water gevallen.
Nu heel moe thuis, zo maar gaan slapen want ik kan al bijna niet meer wakker blijven.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-22 21:38

Wat rot Ineke, ik hoop dat je wat uit kunt rusten!

Ik erger me aan het feit dat de Equitana ineens de data voor volgend jaar heeft aangepast >;)

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-22 23:36

Ik erger me al sinds zaterdag aan mijn dazen/horzelbulten. Wat ik er ook op smeer, niks helpt permanent tegen de jeuk |o
Heb ze nu maar open gekrabd, doet even zeer, maar de jeuk is weg.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-22 23:45

Bovenburen zijn de meubels aan het verschuiven. Alweer. Waarom altijd zo laat?

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-22 01:07

xPabloBokt schreef:
Dat Urbanus de 16e naar Werq the World ga en ik de 17e. -O-

Gvd ik wil dit fotograferen