Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Neonlight schreef:Van wat ik hier in mijn omgeving hoor zijn de klachten toch best fiks. Eentje is ook echt 1,5 week gevloerd geweest en zat ook richting ziekenhuisopname. Wel "onderliggend lijden", want sinds haar bevalling een vitamine D tekort. Hun waren serieus geschrokken hoe heftig het was.
Needje schreef:Mensen zonder klachten testen over het algemeen niet hè. Dus weten ook niet dat ze positief zijn als ze symptoomloos corona hebben. een deel komt er bij toeval achter omdat die bv testen omdat ze naar een verjaardag gaan ofzo.
Als je met 5 collega’s test is daar blijkbaar wel een aanleiding toe geweest. Dus zo raar vind ik het niet.
Sizzle schreef:Ik zou toch heus een PCR meer vertrouwen dan een gratis in niet officiele verpakking verdeelde zakjes tests van onbekende leeftijd en onbekende leverancier. Ik snap niet waarom Pandora nu ineens de PCR zou moeten wantrouwen, bokt is vreemd af en toe.
Spenk schreef:Sizzle schreef:Ik zou toch heus een PCR meer vertrouwen dan een gratis in niet officiele verpakking verdeelde zakjes tests van onbekende leeftijd en onbekende leverancier. Ik snap niet waarom Pandora nu ineens de PCR zou moeten wantrouwen, bokt is vreemd af en toe.
Zo schreef ze het eerst niet, het is nu duidelijker.
Het kwam over alsof ze het totaal onwaarschijnlijk vond dat 5 collega's positief testen zonder klachtenwant dat is niet zo raar en gebeurt regelmatig.
996981 schreef:Ik heb het idee dat mensen hier nog nooit een echte griep gehad hebben… ook dan kun je niks en vaak duurt het enkele maanden voor je energetisch weer op niveau bent
Sizzle schreef:Spenk schreef:Zo schreef ze het eerst niet, het is nu duidelijker.
Het kwam over alsof ze het totaal onwaarschijnlijk vond dat 5 collega's positief testen zonder klachtenwant dat is niet zo raar en gebeurt regelmatig.
Gisteren hebben we daar zo’n 2 pagina‘s over gegrapt dus ik ging er wel een beetje vanuit dat ik niet de enige was die dat meegekregen had.
996981 schreef:Ik heb het idee dat mensen hier nog nooit een echte griep gehad hebben… ook dan kun je niks en vaak duurt het enkele maanden voor je energetisch weer op niveau bent
pien_2010 schreef:996981 schreef:Ik heb het idee dat mensen hier nog nooit een echte griep gehad hebben… ook dan kun je niks en vaak duurt het enkele maanden voor je energetisch weer op niveau bent
Voor mij klopt dat zeker. Ik ben zelden of nooit ziek geweest. Hooguit een herpes simplex lip en dat is het dan. Hooguit een migraine en ziek daarvan 24 uur en
Klaar. Daar ben ik dankbaar voor.
Neonlight schreef:Van wat ik hier in mijn omgeving hoor zijn de klachten toch best fiks. Eentje is ook echt 1,5 week gevloerd geweest en zat ook richting ziekenhuisopname. Wel "onderliggend lijden", want sinds haar bevalling een vitamine D tekort. Hun waren serieus geschrokken hoe heftig het was.
MarlindeRooz schreef:Ik heb de nare gewoonte om na een flinke griep long, keel of voorhoofd en bijholte -ontsteking te krijgen. Dus ik bedank daar nog een keer voor.
lenaa_tje schreef:996981 schreef:Ik heb het idee dat mensen hier nog nooit een echte griep gehad hebben… ook dan kun je niks en vaak duurt het enkele maanden voor je energetisch weer op niveau bent
Hier wacht ik nog op m’n pcr test uitslag maar gezien vanochtend ik een direct een streep kreeg op m’n zelftest lijkt het mij duidelijk.
Hier vergelijkbaar met griep, benauwd, hoesten, hoofdpijn, spierpijn en koorts.
Niks wat ik niet aankan maar wel teleurgesteld gezien de vaccinaties![]()
Ik hoop maar dat ik er dan eerder vanaf ben en dat het mij geen longontsteking geeft zoals ik standaard krijg na griep.