Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lestrange01 schreef:Zusje alweer... het gaat goed mis. We gaan morgen met de contact persoon in gesprek en kijken voor een crisis opnamen want thuis is het gewoon niet veilig genoeg.
Door de extra tramadol heen, heb ik er gewoon hoofdpijn (migraine?) van, en het doet me pijn om mijn moeder zo verdrietig te zien
Gelukkig werkt mijn vader voor een keer mee want die ziet de ernst ook wel in.
Knert schreef:Ik lees vooral je berichten waarin je altijd een ander noemt. Mag ik je meegeven dat jij er ook mag zijn? En je af en toe de rest even los moet laten? Anders bestaat de hele week uit zorgen zorgen en zorgen.
Jij telt ook mee he? Denk ook eens aan jezelf. Al is het een klein momentje per week.
Ik vind je een lief sociaal mens... tenminste zo kom je op mij over. MAar cijfer jezelf niet weg.
Je moeder wil ook het beste voor je.
Dikke knuffel!!
Cayenne schreef:Goed gezegd Knert!
Ik erger me vreselijk aan het vuurwerk dat ze nu toch afsteken.
Wat een knallen zeg! Het lijkt wel alsof het ieder jaar alleen maar harder moet!
En ik ben al iemand die snel schrikt, dus ik zit nu echt als een gespannen rietje te trillenZijn er ook thundershirts voor mensen?
oomens schreef:Nayomie schreef:Hier hebben we alsnog groepsvorming vanwege carbid schieten. Ook dit herrie vind ik niks.
Het mooie daarvan is dan weer dat, zelfs als carbidschieten zelf wel zou mogen, hierop alsnog kan worden gehandhaafd omdat groepsvorming sowieso niet mag.
oomens schreef:Nayomie schreef:
Het mooie daarvan is dan weer dat, zelfs als carbidschieten zelf wel zou mogen, hierop alsnog kan worden gehandhaafd omdat groepsvorming sowieso niet mag.
Ik ben alleen bang dat er niet op gehandhaafd wordt. De burgemeester trapte de start van carbidschieten voor alle mensen af bij het gemeentehuis, waar ook groepen mensen op af kwamen. Nja goed, wij zoeken een rustige wandelplek uit voor de hond buiten de stad en hopen dat we vandaag goed doorkomen.
Knert schreef:Mooie woorden en heel erg waar.Lestrange01 schreef:Zusje alweer... het gaat goed mis. We gaan morgen met de contact persoon in gesprek en kijken voor een crisis opnamen want thuis is het gewoon niet veilig genoeg.
Door de extra tramadol heen, heb ik er gewoon hoofdpijn (migraine?) van, en het doet me pijn om mijn moeder zo verdrietig te zien
Gelukkig werkt mijn vader voor een keer mee want die ziet de ernst ook wel in.
Ik lees vooral je berichten waarin je altijd een ander noemt. Mag ik je meegeven dat jij er ook mag zijn? En je af en toe de rest even los moet laten? Anders bestaat de hele week uit zorgen zorgen en zorgen.
Jij telt ook mee he? Denk ook eens aan jezelf. Al is het een klein momentje per week.
Ik vind je een lief sociaal mens... tenminste zo kom je op mij over. MAar cijfer jezelf niet weg.
Je moeder wil ook het beste voor je.
Dikke knuffel!!
Merexa schreef:Nou, hier dus ook. Al een paar dagen. De hele ochtend lopen ze hier in het park vlakbij het land te knallen en de paarden worden er onrustig van. Dus ik heb in de buurtapp gezegd dat er ten eerste een verbod is en dat het ook nog eens illegaal vuurwerk is. Ik moet toezien hoe elke afspraken op het ziekenhuis gecanceld worden omdat Corona voor gaat. Het verbod is er niet voor niks.
Nu kreeg ik dus de opmerking: ''Het is oud en nieuw, de kinderen mogen al niets het is carbid en dat mag wel'' dus heb ik gewoon geantwoord: ''En dit is geen carbid dus het mag niet.'' waarop die l*l weer antwoordde: ''Volgens mij zeur je elk jaar. Ga lekker paard rijden op de hei op 31 december, heb jij geen last en wij niet van jou''
Dus.. Ik moest even op mijn handen zitten. Vorig jaar staken ze al voor oudejaarsdag af en toen zei ik er wat van. Op 31 December sluit ik de dieren op en houd ik er rekening mee, dan mogen ze los gaan, maar het mag nu ook gewoon niet.