Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lau

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-20 09:22

Dat er allemaal vocht uit mijn oren komt.... ik snap dat ze geïrriteerd zijn maar kan het gewoon nu even weg gaan.

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-20 09:56

Lestrange01 schreef:
Zusje alweer... het gaat goed mis. We gaan morgen met de contact persoon in gesprek en kijken voor een crisis opnamen want thuis is het gewoon niet veilig genoeg.

Door de extra tramadol heen, heb ik er gewoon hoofdpijn (migraine?) van, en het doet me pijn om mijn moeder zo verdrietig te zien

Gelukkig werkt mijn vader voor een keer mee want die ziet de ernst ook wel in.

Ik lees vooral je berichten waarin je altijd een ander noemt. Mag ik je meegeven dat jij er ook mag zijn? En je af en toe de rest even los moet laten? Anders bestaat de hele week uit zorgen zorgen en zorgen.

Jij telt ook mee he? Denk ook eens aan jezelf. Al is het een klein momentje per week.

Ik vind je een lief sociaal mens... tenminste zo kom je op mij over. MAar cijfer jezelf niet weg.
Je moeder wil ook het beste voor je.

Dikke knuffel!!
Laatst bijgewerkt door Anomien op 31-12-20 09:58, in het totaal 1 keer bewerkt

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-20 09:57

Dank je capopjekop!
Zal er, als ze weer open zijn, eens naar gaan zoeken!

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-20 10:12

Knert schreef:
Ik lees vooral je berichten waarin je altijd een ander noemt. Mag ik je meegeven dat jij er ook mag zijn? En je af en toe de rest even los moet laten? Anders bestaat de hele week uit zorgen zorgen en zorgen.

Jij telt ook mee he? Denk ook eens aan jezelf. Al is het een klein momentje per week.

Ik vind je een lief sociaal mens... tenminste zo kom je op mij over. MAar cijfer jezelf niet weg.

Dikke knuffel!!

Mooi gezegd dit Knert! Helemaal mee eens!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-20 11:15

Goed gezegd Knert!

Ik erger me vreselijk aan het vuurwerk dat ze nu toch afsteken.
Wat een knallen zeg! Het lijkt wel alsof het ieder jaar alleen maar harder moet!
En ik ben al iemand die snel schrikt, dus ik zit nu echt als een gespannen rietje te trillen := Zijn er ook thundershirts voor mensen? :+

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-20 11:17

Cayenne schreef:
Goed gezegd Knert!

Ik erger me vreselijk aan het vuurwerk dat ze nu toch afsteken.
Wat een knallen zeg! Het lijkt wel alsof het ieder jaar alleen maar harder moet!
En ik ben al iemand die snel schrikt, dus ik zit nu echt als een gespannen rietje te trillen := Zijn er ook thundershirts voor mensen? :+

Hier in de buurt hebben ze een voordeur eruit geknald met vuurwerk wordt weer leuk vannacht. Heb het idee dat zoveel mensen het doen gewoon om uit te dagen

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-20 11:18

Hier hebben we alsnog groepsvorming vanwege carbid schieten. Ook dit herrie vind ik niks.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-20 11:23

Er gaan genoeg mensen zijn die zich er inderdaad niet aan gaan houden. Maar dat zijn mensen die gewoon niet zo goed kunnen dealen met teleurstellingen en veranderingen. Normaal ga ik ook langs bij een vriendin en haar familie wat nu ook wel prima had gekund. Maar ik vindt het gewoon associaal aangezien de burgermeester heeft opgeroepen om thuis te blijven. En daar ging wat categorie 1 vuurwerk werden afgestoken en ik twijfel nog of dat wel mag. Een strafblad zit ik niet zo op te wachten dus heb dit jaar zoiets van dan maar een jaartje thuis. Volgend jaar er maar een uitgebreid feestje van maken

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-20 11:26

Nayomie schreef:
Hier hebben we alsnog groepsvorming vanwege carbid schieten. Ook dit herrie vind ik niks.

Het mooie daarvan is dan weer dat, zelfs als carbidschieten zelf wel zou mogen, hierop alsnog kan worden gehandhaafd omdat groepsvorming sowieso niet mag.

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-20 11:58

Dat de gemeente dit jaar maar heeft besloten om de papiercontainers enzo niet af te sluiten dit jaar :’) (Ja want er is toch vuurwerkverbod? Zeggen ze dan. Ja werkt super goed als je niet handhaaft, net als de mondkapjesplicht!) Ben benieuwd hoeveel er vandaag nog gaan exploderen en hoeveel containerbrandjes we krijgen. Rotvuurwerk.

@Zebrastreep: Volgens mij konden ze cat 1 niet verbieden, omdat daar Europese regels over waren.
Laatst bijgewerkt door Kairos op 31-12-20 12:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-20 12:14

Dat ik niet kan zingen en hier elke keer tijdens de top2000 achter kom. Sorry Dolores O'Riordan.

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-20 12:21

Het pakket gedoe (Black friday en brexit) gaat verder, of ik het niet uit Duitsland kan halen in te plaats? Ik heb het daar besteld omdat het veel goedkoper uitkwam >;) Hun hadden het gewoon niet op voorraad moeten zetten op hun website om te beginnen dan hadden ze dat probleem niet gehad. Het is voor mij ook compleet onduidelijk of er nu extra kosten gaan zijn bij invoer of niet en hun weten het ook niet zeggen ze. |o

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-20 12:24

oomens schreef:
Nayomie schreef:

Het mooie daarvan is dan weer dat, zelfs als carbidschieten zelf wel zou mogen, hierop alsnog kan worden gehandhaafd omdat groepsvorming sowieso niet mag.

Ik ben alleen bang dat er niet op gehandhaafd wordt. De burgemeester trapte de start van carbidschieten voor alle mensen af bij het gemeentehuis, waar ook groepen mensen op af kwamen. Nja goed, wij zoeken een rustige wandelplek uit voor de hond buiten de stad en hopen dat we vandaag goed doorkomen. :D

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-20 12:28

oomens schreef:
Nayomie schreef:

Ik ben alleen bang dat er niet op gehandhaafd wordt. De burgemeester trapte de start van carbidschieten voor alle mensen af bij het gemeentehuis, waar ook groepen mensen op af kwamen. Nja goed, wij zoeken een rustige wandelplek uit voor de hond buiten de stad en hopen dat we vandaag goed doorkomen. :D

Ik ga zo ook maar met de hond richting mijn paard heeft ze even afleiding en maar flink moe maken. Mijn paard boeit het gelukkig niet zo zelfs het carbit schieten doet haar niks :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-20 12:32

Knert schreef:
Lestrange01 schreef:
Zusje alweer... het gaat goed mis. We gaan morgen met de contact persoon in gesprek en kijken voor een crisis opnamen want thuis is het gewoon niet veilig genoeg.

Door de extra tramadol heen, heb ik er gewoon hoofdpijn (migraine?) van, en het doet me pijn om mijn moeder zo verdrietig te zien

Gelukkig werkt mijn vader voor een keer mee want die ziet de ernst ook wel in.

Dikke knuffel!!
Mooie woorden en heel erg waar. :j Niet alleen kom je over als een lief en sociaal mens, maar ook als iemand met ontzettend veel doorzettingsvermogen!

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-20 12:58

Hond in de stress door het carbid schieten :(
Rondje bos was zelfs geen optie. Ze heeft niks gedaan.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-20 13:02

Weer een flinke reminder waarom een fietsbril dragen zeer nuttig is ook als de zon niet schijnt. Addertje gesprongen in het oog het waaide nogal flink en het was koud. Dacht de zonnebril is niet nodig. Dit gaan we in gevolg dus maar wel doen.

Het doet ook wel zeer en jeukt. Nou ja niet aanzitten dan is het morgen wel over.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-20 13:11

Dat ik gebeld zou worden om 12 uur maar nog steeds aan het wachten ben

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-20 13:38

Kinderen aan het rommelen met vuurwerk. Ik hoop dat ze hun tengels eraf blazen en er geen plek is op de SEH. :=

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-20 13:48

Dat ik vanaf 6u klaar wakker was omdat de kleine al de gehele nacht ontzettend aan het spoken was en om 6u besloot het op een gillen te zetten om vervolgens weer te slapen. Was wel een van de eerste bij de oliebollenkraam daardoor, dus dat is weer een plus. :') Geen lange rijen voor mij vandaag

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-20 13:50

Mkango schreef:
Kinderen aan het rommelen met vuurwerk. Ik hoop dat ze hun tengels eraf blazen en er geen plek is op de SEH. :=

Gemeen :=. Ik snap je wel, ik heb dat ook een beetje :o.

Hier begint t nu ook met vuurwerk.

Merexa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-20 14:27

Nou, hier dus ook. Al een paar dagen. De hele ochtend lopen ze hier in het park vlakbij het land te knallen en de paarden worden er onrustig van. Dus ik heb in de buurtapp gezegd dat er ten eerste een verbod is en dat het ook nog eens illegaal vuurwerk is. Ik moet toezien hoe afspraken op het ziekenhuis gecanceld worden omdat Corona voor gaat. Het verbod is er niet voor niks.
Nu kreeg ik dus de opmerking: ''Het is oud en nieuw, de kinderen mogen al niets het is carbid en dat mag wel'' dus heb ik gewoon geantwoord: ''En dit is geen carbid dus het mag niet.'' waarop die l*l weer antwoordde: ''Volgens mij zeur je elk jaar. Ga lekker paard rijden op de hei op 31 december, heb jij geen last en wij niet van jou''

Dus.. Ik moest even op mijn handen zitten. Vorig jaar staken ze al voor oudejaarsdag af en toen zei ik er wat van. Op 31 December sluit ik de dieren op en houd ik er rekening mee, dan mogen ze los gaan, maar het mag nu ook gewoon niet.
Laatst bijgewerkt door Merexa op 31-12-20 14:32, in het totaal 1 keer bewerkt

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-20 14:29

Om die reden zit ik dus niet in buurt groepsapps.
Hier knallen ze ook al de hele tijd maar het is of carbid of rotjes.. tja die mogen of het nou verstandig is vraag ik mij af.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-20 14:29

Verkeerde hoofdpijn met uit bed komen.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-20 14:30

Merexa schreef:
Nou, hier dus ook. Al een paar dagen. De hele ochtend lopen ze hier in het park vlakbij het land te knallen en de paarden worden er onrustig van. Dus ik heb in de buurtapp gezegd dat er ten eerste een verbod is en dat het ook nog eens illegaal vuurwerk is. Ik moet toezien hoe elke afspraken op het ziekenhuis gecanceld worden omdat Corona voor gaat. Het verbod is er niet voor niks.
Nu kreeg ik dus de opmerking: ''Het is oud en nieuw, de kinderen mogen al niets het is carbid en dat mag wel'' dus heb ik gewoon geantwoord: ''En dit is geen carbid dus het mag niet.'' waarop die l*l weer antwoordde: ''Volgens mij zeur je elk jaar. Ga lekker paard rijden op de hei op 31 december, heb jij geen last en wij niet van jou''

Dus.. Ik moest even op mijn handen zitten. Vorig jaar staken ze al voor oudejaarsdag af en toen zei ik er wat van. Op 31 December sluit ik de dieren op en houd ik er rekening mee, dan mogen ze los gaan, maar het mag nu ook gewoon niet.

Ik had de politie gebeld. Op dat gebied ben ik wel echt een snitch.