Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 21:39

Zertab schreef:
Van die mensen die van een afstandje naar ons weiland/huis staan gaan gluren. Rot op :')

Bij ons pleuren de oudjes half van hun fiets terwijl ze zeggen ohh wauw wat een mooie tuin. Ja als je hard werkt voor je tuin word het mooi, nou snel weer door fietsen doei.

MoniekJ

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 22:13

Hele mooie ashangertje gezien, maar wat een geld vragen ze ervoor zeg. Wil er best wat voor uitgeven daar niet van.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 22:19

Iemand laat morgen een bosbloemen ofzo bezorgen ik haat dit. Geen idee van wie. De afzender is een bedrijf uit amsterdam/Amstelveen. Heel apart dit

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 22:20

Marije_1997 schreef:
Dat een vriend van m'n ex me wou volgen op insta. Nah ja geen problemen mee, als ik je iets ken ofzo vind ik dat geen probleem. Liked ie binnen 5sec al m'n foto's? Like dude wat mot je. Nah ja zal wel. Erger me echt aan alles tegenwoordig

Die bos bloemen komt niet van deze jongen? :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 22:26

Foaly schreef:
Marije_1997 schreef:
Dat een vriend van m'n ex me wou volgen op insta. Nah ja geen problemen mee, als ik je iets ken ofzo vind ik dat geen probleem. Liked ie binnen 5sec al m'n foto's? Like dude wat mot je. Nah ja zal wel. Erger me echt aan alles tegenwoordig

Die bos bloemen komt niet van deze jongen? :=

Mag hopen van niet. Dan krijgt ie em in z'n tuin geflikkerd (weet toevallig waar die woont) en dan rijd ik door naar m'n ex om hem even heel duidelijk te vertellen dat mijn adres doorgeven tegen de privacy wet ingaat. Vind het wel heel bijzonder. Kan ook van m'n oude werkgever zijn waar ik gister m'n laatste dag had, maar die gaat denk ik niet via een bedrijf in Amsterdam een bos bloemen laten komen naar Friesland.

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 22:33

Aan dat het zo best een tijd gaat onweren hier. En dat ik sinds kort alleen in mn nieuwe huis woon en het onweer daarom best spannend vind :o

Knudd

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-20 00:16

Dit:
Afbeelding
Bijna 2000 mensen die op een woning reageren...

Barramundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-20 01:07

Dat er weer eens een gescheurde lens uit de verpakking kwam. En ALTIJD de linker. Heb al een stapel eenzame rechter lenzen liggen (helaas nog niet genoeg om een doos linker extra te bestellen).

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-20 01:33

Dat het moet onweren precies op het moment dat ik ga slapen.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-20 01:43

Dat het vandaag een jaar geleden is dat ik mijn pony moest laten inslapen na 22 jaar samen.

En dat ik niet kan slapen

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-20 06:47

Teken. Die ranzige poedersuiker :r.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-20 09:24

De kam en mijn oplader zijn zoek.Dadelijk mijn dochter uit bed jagen.Ik weet zeker dat het op haar kamer ligt.

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-20 09:26

Dat mijn werkgever mij zonder overleg heeft ingedeeld voor een taak waar fysiek studentcontact nodig is... Hoe vaak moet ik mezelf nog verdedigen?!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-20 09:42

Gisteren nog stofgezogen... Sindsdien letterlijk 4 uurtjes thuis geweest (wakker dan). Ga ik net lekker zitten aan mijn bureau. Denk hmm wat gek het is net alsof ik MET MIJN VOETEN IN HET ZAND ZIT.

Blijkbaar is het zand van de bouwplaats vannacht lekker weer naar binnen gewaaid. Lekker zo tussen mijn toetsenbord en over mijn schone was heen. %)

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-20 10:46

Dat ik eigenlijk iets moet gaan doen, maar helemaal geen zin heb om op te staan :=

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-20 11:01

Te veel gedaan gisteren en vandaag maken we het even af.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-20 11:35

Een dingetje van een wiel ophalen omdat ze dat vergeten zijn er terug op te doen.. Moet ik even 7 km voor rijden.

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-20 13:38

MarlindeRooz schreef:
Gisteren nog stofgezogen... Sindsdien letterlijk 4 uurtjes thuis geweest (wakker dan). Ga ik net lekker zitten aan mijn bureau. Denk hmm wat gek het is net alsof ik MET MIJN VOETEN IN HET ZAND ZIT.

Blijkbaar is het zand van de bouwplaats vannacht lekker weer naar binnen gewaaid. Lekker zo tussen mijn toetsenbord en over mijn schone was heen. %)

Jemig, dat is echt ruk! Ze zijn al lange tijd bij jou bezig hè?

fjordjes schreef:
Een dingetje van een wiel ophalen omdat ze dat vergeten zijn er terug op te doen.. Moet ik even 7 km voor rijden.

Heb ik ook ‘ns gehad... hopelijk niet een veilgheidsdingetje?

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-20 13:48

Dat het voor mij nu al te warm is. Ik geniet altijd wel erg van mooi weer maar ik ben er gewoon niet voor gemaakt.Ook omdat ik na 5 minuten al verbrand

Zomeravonden vind ik daarin tegen heerlijk!

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-20 13:48

Nee een badge van het merk van de auto. Maar ja het is m'n man z'n auto en ik had die band weggebracht en weer opgehaald en niet er naar gekeken. Wist ik veel. Maar heb 'm weer.

MaTuMi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-20 13:58

Fireheart schreef:
Ik zeg ook niet dat het klantvriendelijk was, ik reageer alleen op het oortjesgedeelte :) het hoeft dus niet zo te zijn dat diegene het meteen had kunnen vragen over het oortje.
De medewerker had beter even met je mee kunnen lopen naar een medewerker met wat meer kennis over de winkel.

Zelf in een supermarkt gewerkt met oortjes. Er zijn geen regels ofzo hoor. Gewoon niet poedersuiker over de oortjes. Maar je kunt prima even vragen van 'Henk kun je even naar de groente afdeling komen ik heb een klant met een vraag.'

Maar af en toe ging het ook wel van 'oeh sexy politie man in uniform' :=

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-20 14:23

MaTuMi schreef:
Fireheart schreef:
Ik zeg ook niet dat het klantvriendelijk was, ik reageer alleen op het oortjesgedeelte :) het hoeft dus niet zo te zijn dat diegene het meteen had kunnen vragen over het oortje.
De medewerker had beter even met je mee kunnen lopen naar een medewerker met wat meer kennis over de winkel.

Zelf in een supermarkt gewerkt met oortjes. Er zijn geen regels ofzo hoor. Gewoon niet poedersuiker over de oortjes. Maar je kunt prima even vragen van 'Henk kun je even naar de groente afdeling komen ik heb een klant met een vraag.'

Maar af en toe ging het ook wel van 'oeh sexy politie man in uniform' :=

Nou als ik zoiets zou flikken dan heb ik mijn eerste officiële waarschuwing binnen hoor :')

Knudd

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-20 14:30

Jeuk... Overal jeuk... eikenprocessierups... _-:(

shadowstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-20 15:15

Dhl die een pakket af moet geven en dan automatisch afmeld u was niet thuis omdat ze te lui zijn onze straat in te rijden..
Laat je het pakket nog speciaal op zaterdag bezorgen omdat je dan thuis bent |o

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-20 15:17

Moe. En te warm. Bleh :Z