Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Shenavallie schreef:oomens schreef:Ja, lach maar. Ik was erg verdrietig toen ik vroeger twee konijntjes kreeg van Sinterklaas, zoals ik gevraagd had, en het twee pantoffels bleken. Wel netjes in een (kartonnen) hokje, met een deurtje van horrengaas ervoor, maar dat hielp niet echt.
![]()
Zo had mijn vader een keer een kennis geholpen met kalkoenen slachten. Ook de favoriet van mijn beste vriendinnetje en mij: Jopie. Mijn moeder was zo'n gemeen om met kerst een van die kalkoenen op tafel te zetten met een bordje "Jopie" erbij. Kon dat mens wel wat aandoen!
purny schreef:@Shenavallie: vader was fan van Youp van 't hek?
Cer schreef:Nou ja het is niet dat ze dood moeten ofzo denk?
Uiteindelijk gaat dat vanzelf een keer, verder zijn het mensen.. die daar zitten omdat ze niet anders kunnen (in tegenstelling tot politici). Of ze moeten afstand nemen van de troon, ik weet niet of dat zomaar gaat..
Cer schreef:Nou ja het is niet dat ze dood moeten ofzo denk?
Uiteindelijk gaat dat vanzelf een keer, verder zijn het mensen.. die daar zitten omdat ze niet anders kunnen (in tegenstelling tot politici). Of ze moeten afstand nemen van de troon, ik weet niet of dat zomaar gaat..
Cer schreef:Ik bedoel meer vanuit gewoonte zeg maar.. als oudste lukt dat denk ik minder makkelijk ivm opvoeding, imprinting, traditie etc (geen idee hoe dat werkt). Maar ik kan me voorstellen dat als de koning/koningin of opvolger zonder broers/zussen ermee stopt, dat dat een ding zou zijn?
Hoewel, dan is er altijd wel ergens een neefje of nichtje of bastaard oid.. je komt er niet zomaar vanaf denk..![]()
Dat geld van die families idd.. das best wat..
Smallheal schreef:Marjo schreef:Ik weet niet in hoeverre het een UO. Maar van mij mogen ze alle toeslagen afschaffen, komt alleen maar gezeik van.
Ik denk dat er nog meer gezeik komt als de toeslagen afgeschaft worden
Smallheal schreef:Marjo schreef:Ik weet niet in hoeverre het een UO. Maar van mij mogen ze alle toeslagen afschaffen, komt alleen maar gezeik van.
Ik denk dat er nog meer gezeik komt als de toeslagen afgeschaft worden