Haha jeetje Daffodil, had hij het al die tijd alleen maar over zichzelf?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Rytir schreef:Crazy cavia cava lady klinkt nog beter

AbleToDream schreef:Exitium schreef:[ [url=m/fOTy2P.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik had er afgelopen weekend toch een die zelf voorstelde om samen met mij en mijn kat te gaan wandelenHad ik ook nog nooit meegemaakt, meestal krijg ik rare reacties als het in een gesprek bovenkomt dat ik een kat heb die aan een leibandje loopt en mee wandelt.
Schatje, wil je nog meer cavia
Exitium schreef:En die loopt gewoon los naast je mee?
Is ooit zo gekomen na een verhuizing en ik met haar ben gaan wandelen om de omgeving te verkennen. Na een paar ochtenden dacht ze dat dat blijkbaar ons ritueel was en stond ze me op te wachten en daarna ook als ik vanuit werk kwam. Soms is het niet zo handig, als ik net voor de avondklok thuiskom wil madam heel graag wandelen
Ik neem zelfs een poepzakje mee, zelfde plichten als een hondeneigenaar in dit geval.
. Zelf vegetarier maar voor de kat ligt er een zak garnalen in de vriezer en een slaaphoekje op mijn bed en in mijn thuisfitnessruimte
Sjofel schreef:Die heb ik beide nog nooit geprobeerd.. zie wel steeds de advertentie van drankje doen? Voorbij komen. Is online speed dating op de zondag avond. Iemand ervaring mee? Lijkt mij namelijk best grappig!