Dan houd ik het toch maar bij marktplaats

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
petra8 schreef:Via mp biedt iemand mij aan om mijn product waar ik 50 euro voor vraag, via zijn instagram te verkopen. Hij biedt mijn product dan aan voor 55 en als het verkocht word krijg ik 40. Uit nieuwsgierigheid even gekeken, bleek een gesloten instagram pagina te zijn met jawel 40 volgers!
Dan houd ik het toch maar bij marktplaats
Suzanne F. schreef:Ik had nu iemand waar ik een bikini van had gekocht en ze stuurt een bericht dat het niet door de brievenbus past. Dus ik vraag wat voor brievenbus ze dan heeft.![]()
Ja het werd het een te dik pakje. Dus ik zeg dat ze hem gewoon plat moet leggen en in een grote envelop kan doen. Die had ze niet zei ze. Dus ik heb haar toen verteld dat ze een A4 papiertje moet pakken, daar de bikini op moet leggen, nog een A4 papiertje moet pakken, deze erop moet leggen en dan dichtmaken met plakband.![]()
Oké dat was gelukt zei ze. Pfffff.
cinniz123 schreef:Suzanne F. schreef:Ik had nu iemand waar ik een bikini van had gekocht en ze stuurt een bericht dat het niet door de brievenbus past. Dus ik vraag wat voor brievenbus ze dan heeft.![]()
Ja het werd het een te dik pakje. Dus ik zeg dat ze hem gewoon plat moet leggen en in een grote envelop kan doen. Die had ze niet zei ze. Dus ik heb haar toen verteld dat ze een A4 papiertje moet pakken, daar de bikini op moet leggen, nog een A4 papiertje moet pakken, deze erop moet leggen en dan dichtmaken met plakband.![]()
Oké dat was gelukt zei ze. Pfffff.
Als iemand mij dat zou vragen zeg ik dus nee.
Als de bikini gaat schuiven wordt het pakje indd te dik en krijgt de verzender een boete.
Mij te vaak gebeurd....ik verstuur brievenbus pakketjes dus alleen nog maar in die brievenbus doosjes.
Gizeppie schreef:Ik heb me vandaag een raar iets mee gemaakt.
Ik had een vliegen deken te koop voor maar 10 euro. Gloed nieuw, nooit gebruikt. Ik had veel reacties gehad, maar het was laat 22:30 uur. Ik had op iedereen gereageerd ik reageer morgen even op je bericht. Ik had wel met mezelf afgesproken die als eerste gereageerd heeft die vraag ik de ochtend nog of die hem alsnog wil hebben. Nou die gene wilde hem hebben, prima. Vervolgens had ik de rest afgemeld dat hij verkocht was. Vervolgens kreeg ik een hele preek dat ik gister dit ook wel wist en dat ik het toen moest zeggen. Uhhhhh ik had gister gestuurd dat ik morgenochtend op je zou reageren, omdat ik moest slapen.. en nog niet alle berichten had gelezen.. met uitleg dat ik vroeg op moest.. Voor die 10 euro in discussie vind ik niet nodig.
Ellen_ov schreef:Gizeppie schreef:Ik heb me vandaag een raar iets mee gemaakt.
Ik had een vliegen deken te koop voor maar 10 euro. Gloed nieuw, nooit gebruikt. Ik had veel reacties gehad, maar het was laat 22:30 uur. Ik had op iedereen gereageerd ik reageer morgen even op je bericht. Ik had wel met mezelf afgesproken die als eerste gereageerd heeft die vraag ik de ochtend nog of die hem alsnog wil hebben. Nou die gene wilde hem hebben, prima. Vervolgens had ik de rest afgemeld dat hij verkocht was. Vervolgens kreeg ik een hele preek dat ik gister dit ook wel wist en dat ik het toen moest zeggen. Uhhhhh ik had gister gestuurd dat ik morgenochtend op je zou reageren, omdat ik moest slapen.. en nog niet alle berichten had gelezen.. met uitleg dat ik vroeg op moest.. Voor die 10 euro in discussie vind ik niet nodig.
Wauw... bijna geneigd om de deken haar dan niet te gunnen.
Alsof je binnen zoveel tijd moet reageren oid, sowieso al netjes dat je hebt gemeld later te reageren.
MightyMike schreef:Sommige mensen hebben gewoon geen geduld... Ik ben altijd redelijk snel met mijn marktplaats verkopen. Verkoop wel eens hobbyspullen en heb een aantal keer aan dezelfde dame wat verkocht. Contact gehad, haar betaling staat dan ergens in de loop van de middag op mijn rekening en dan mail ik haar dat ik haar pakje de volgende ochtend afstuur. Standaard krijg ik dan van deze dame in kwestie een reactie terug dat ze het heel jammer vind dat ik het niet direct dezelfde dag aan haar af stuur.. Alsof je met het pakje in je handen naar je rekening zit te turen en dan gelijk in de auto springt.. Als zij om 15.00 of 16.00 uur betaald, kun je toch niet verwachten dat een verkoper dan nog voor 17.00 uur op het postkantoor staat. Maar goed, ze blijft wel kopen, haha