Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Relaxed schreef:Kinderfoto's heb ik ook niks mee, ik verbaas me daar op Tinder ook steeds weer over, hoeveel mannen hun kinderen erop hebben staan.
Alja schreef:Relaxed schreef:Ik ben ook dol op mijn ouders, maar zie ze soms gerust 3 weken niet en andere keren weer 3x per week
Zijn je ouders dan niet boos als je drie weken niet komt?
Rawr schreef:Relaxed schreef:Kinderfoto's heb ik ook niks mee, ik verbaas me daar op Tinder ook steeds weer over, hoeveel mannen hun kinderen erop hebben staan.
Is bij vrouwen net zo, maar daar ben ik heel blij mee. Liefst nog als eerste foto zodat ik direct naar links kan vegen (of ze moeten wel een bijzonder leuk koppie of onderschrift hebben).
idinn schreef:Boos? Het idee is toch dat je kids de deur uit gaan en zelfstandig worden? Toen ik een jaar in Gent woonde heb ik mn ouders in totaal 3x gezienEn af en toe wat onzinnig geneuzel op de familie app. Via fb blijven we wel op de hoogte haha
Alja schreef:idinn schreef:Boos? Het idee is toch dat je kids de deur uit gaan en zelfstandig worden? Toen ik een jaar in Gent woonde heb ik mn ouders in totaal 3x gezienEn af en toe wat onzinnig geneuzel op de familie app. Via fb blijven we wel op de hoogte haha
whahha nou ik was ook 3 weken niet naar mijn ouders geweest en toen hebben ze me toch wel erg boos via de app verteld dat ze het geen steil vonden dat ik zolang niet kwam
Goof schreef:Guess_NH schreef:Hier ook niks meer gehoord, vreemd hoor.
Maar goed we hebben geduld, miss heeft hij een druk weekend. Anders tinder maar weer downloaden
Had je je tinder al verwijderd na alleen een 'hoi, hoe is het'- gesprek van 4 zinnen??
MarlindeRooz schreef:Als mijn ouders mij willen zien kunnen ze hier ook langs komen, ik woon hier nu bijna 5 maanden en mijn moeder is 1x hier geweest.