Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 19:49

Pfff das wel om te huilen

Mijn ex was stuk jonger maar mocht niet van mama bij mij slapen (niet gelovig)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 19:50

Klinkt als mijn vriend... alleen kopen we nu samen ondergoed en gaat hij niet vrijwillig mee naar de supermarkt. _O-

Maar hij is 23 en woont nog thuis haha.

Berdien

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 20:01

Oh men, moederskindjes trek ik ook echt niet :') Ik ben dol op mijn ouders en kan echt niet zonder ze, maar dat soort dingen doe ik écht niet :')

Een eerdere date heeft mij eens bijna een uur op het station laten wachten omdat zijn broek gescheurd was. WTF :') Ook een heel bijzonder figuur. Hij was enorm aantrekkelijk qua looks, maar qua inhoud van zijn leven en hoe hij over dingen dacht... Nope. Nopenopenope :')

Nu eentje die om de haverklap een foto van zijn kind stuurt, en als ik daarop niet reageer dan stelt hij vragen over de foto 'van zijn mannetje.' Nope. Nopenopenope :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 20:04

Ik ben ook dol op mijn ouders, maar zie ze soms gerust 3 weken niet en andere keren weer 3x per week :+

Kinderfoto's heb ik ook niks mee, ik verbaas me daar op Tinder ook steeds weer over, hoeveel mannen hun kinderen erop hebben staan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 20:10

Of: is mn neefje/nichtje... ja geloof je het zelf :+

Ow bah moederskindjes in het extreme.. niet aantrekkelijk!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 20:13

Ik zou echt laaiend zijn als mijn broertje mijn kinderen op Tinder zou zetten. Mannen met eigen kinderen op de foto heb ik ook weinig mee. Je zet je kinderen toch niet zo in de uitverkoop?!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 20:14

Nou ik heb zelf onderhand meer met zijn ouders dan met die van mij, ik zie hun veel vaker. Dus snap het prima. _O-

Maar hij regelt wel zijn financiële zaken etc zelf, dat vind ik wel belangrijk. :j

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 20:39

Relaxed schreef:
Kinderfoto's heb ik ook niks mee, ik verbaas me daar op Tinder ook steeds weer over, hoeveel mannen hun kinderen erop hebben staan.

Is bij vrouwen net zo, maar daar ben ik heel blij mee. Liefst nog als eerste foto zodat ik direct naar links kan vegen (of ze moeten wel een bijzonder leuk koppie of onderschrift hebben). :o

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 20:44

Relaxed schreef:
Ik ben ook dol op mijn ouders, maar zie ze soms gerust 3 weken niet en andere keren weer 3x per week :+

Zijn je ouders dan niet boos als je drie weken niet komt?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 20:46

Alja schreef:
Relaxed schreef:

Zijn je ouders dan niet boos als je drie weken niet komt?

Nee hoor, we hebben een familieapp, dus contact is er altijd wel.. Maar als ik er niets te zoeken heb, ga ik er ook niet heen.. Laatste x dat ze bij mij kwamen is 3 mnd geleden, dus als ze boos zouden worden..... :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 21:21

Boos? Het idee is toch dat je kids de deur uit gaan en zelfstandig worden? Toen ik een jaar in Gent woonde heb ik mn ouders in totaal 3x gezien :') En af en toe wat onzinnig geneuzel op de familie app. Via fb blijven we wel op de hoogte haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 21:23

Haha ik weet nog wel dat toen ik gestopt was met paardrijden (mijn paard heeft altijd bij mn ouders gestaan en toen was ik daar dus bijna dagelijks) ze na 2 weken belden of ik nog leefde :+ Ik vond het zo lekker dat ik ff niet heen hoefde, was het gewoon een beetje vergeten :P

Elmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 22:06

Rawr schreef:
Relaxed schreef:

Is bij vrouwen net zo, maar daar ben ik heel blij mee. Liefst nog als eerste foto zodat ik direct naar links kan vegen (of ze moeten wel een bijzonder leuk koppie of onderschrift hebben). :o

Oh gut, nog iemand hier uit de stad :')

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 22:12

idinn schreef:
Boos? Het idee is toch dat je kids de deur uit gaan en zelfstandig worden? Toen ik een jaar in Gent woonde heb ik mn ouders in totaal 3x gezien :') En af en toe wat onzinnig geneuzel op de familie app. Via fb blijven we wel op de hoogte haha

whahha nou ik was ook 3 weken niet naar mijn ouders geweest en toen hebben ze me toch wel erg boos via de app verteld dat ze het geen steil vonden dat ik zolang niet kwam :P

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 22:13

Alja schreef:
idinn schreef:

whahha nou ik was ook 3 weken niet naar mijn ouders geweest en toen hebben ze me toch wel erg boos via de app verteld dat ze het geen steil vonden dat ik zolang niet kwam :P

Gelukkig heb je je eigen leven en ben je niet verplicht wekelijks langs te komen. :D

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 22:19

Elmira schreef:

Geen concurrentie hoor. ;)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 22:21

Als mijn ouders mij willen zien kunnen ze hier ook langs komen, ik woon hier nu bijna 5 maanden en mijn moeder is 1x hier geweest. :')

Elmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 22:25

Rawr schreef:
Elmira schreef:

Geen concurrentie hoor. ;)

Nee ik zie het. Ben je vast wel eens tegen gekomen gezien je leeftijd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 22:36

Wij zouden komende donderdag een date hebben maar ik heb het norovirus gekregen... als de symptomen weg zijn is het nog 3 dagen besmettelijk, dus dat gaat niet door. Wil hem niet aansteken.

Maar ik krijg de hele tijd appjes of het wel allemaal goedgaat van hem... echt lief! :j

Elmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 22:41

Ah bah, beterschap iig.

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 22:56

Moederskindje op een bepaalde leeftijd is niet echt oké meer :')

Noro virus, jakkie. Beterschap!

Ik heb vrijdag weer een date! :Y)

Guess_NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 23:10

Goof schreef:
Guess_NH schreef:
Hier ook niks meer gehoord, vreemd hoor.
Maar goed we hebben geduld, miss heeft hij een druk weekend. Anders tinder maar weer downloaden :+

Had je je tinder al verwijderd na alleen een 'hoi, hoe is het'- gesprek van 4 zinnen??

Nee hoor, maar was met meer dan 20 jongens in gesprek waarvan een hoop op de app dus was er klaar
Mee, kon het niet meer bijhouden :+

M'n vlam nodigde me vanavond uit om mee te gaan naar een vriend. Kon helaas niet vanwege andere plannen dus zie hem woensdag of donderdag weer :D

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 23:52

Hier ook weer een leuke update :D mijn Paiq date inmiddels meerdere malen gezien, en nu afgesproken dat we sowieso exclusief daten. En dan zien we wel hoe het verder gaat, maar tot nu toe is het heel leuk :D

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 08:30

Ik heb volgende week zaterdagavond een date met de jongen waar ik denk ik ook al een paar weken mee app.
Ben benieuwd hoe of wat.. Over app heel leuk contact dus we kijken wel ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 08:48

MarlindeRooz schreef:
Als mijn ouders mij willen zien kunnen ze hier ook langs komen, ik woon hier nu bijna 5 maanden en mijn moeder is 1x hier geweest. :')

Nou hier ook idd, sinds mijn zusje een baby heeft gaan mijn ouders daar wekelijks heen. Ze woont 3x zo ver weg als ik en ze rijden hier praktisch voor de deur langs. Maar mijn verjaardag begin november was de laatste x dat ze hier waren.. :+

Resistance, beterschap!

Paiq, bestaat dat nog? :P