Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Steeph schreef:Het is een negatief punt wat ik van mezelf moest benoemen in een motivatiebriefdus zo netjes mogelijk ingepakt en het "ondoordacht" genoemt
The_Cat schreef:gerlindie schreef:Nou, in elk geval niet in onze zakken, want die zitten over het algemeen dicht genaaid
ja inderdaad; waar is het idee ontstaan dat vrouwen geen zakken moeten hebben?
oomens schreef:germie schreef:Waarom hebben broeken voor vrouwen geen normale zakken? Ik zoek gewoon damesbroeken (nette jeans) waar zakken inzitten waar je portemonnee en telefoon gewoon inpassen.
Die spullen is één ding, maar waar laten jullie je handen?
germie schreef:Volgens mij is vrouwenkleding gewoon niet in de eerste plaats bedoeld om praktisch te zijn, of zo lijkt het tenminste. Enneh, die mannelijke modeontwerpers, daaraan is het mannelijke dan vaak weer vrij ver te zoeken.Die steek ik in de kontzakken. Dus die moeten er ook op zitten. En dat lijken echt alleen herenbroeken te hebben. Sommige ontwerpers moeten meer naar de vrouw luisteren, je ziet soms gewoon dat het door mannen ontworpen is.
Ik erger me niet aan strakke jeans en daar dan grote bobbels aan de voorkant omdat er iets in de zakken zit. Je moet je spullen toch ergens laten? Een schoudertas is nu net een totaal onzinnig ding. Je wilt je handen toch vrij?
Flowery schreef:Ik vraag mij af waar de vrouwen in dit topic hun broeken kopen, mijne hebben altijd zakken aan de voorkant en ook gewoon kontzakken