Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
iirrssjjee schreef:hagelslag schreef:Mijn werk. Die mij verplicht zaterdag te werken. Dat worden dan 3 weken 6 dagen werken
Staat er niks over in je cao? Op mijn vorige werk was namelijk 2 dagen aaneen gesloten vrij verplicht!
DeMolenhoek schreef:Aan de kuisvrouw. De hond moet in de bench. Die vernield namelijk alles als ze alleen in huis is. Heeft de kuisvrouw in haar eentje beslist dat ze gezellig rond mag lopen in huis tot ik thuis ben van werken. Heeft ze dus gestuurd via sms. Heb haar direct proberen bereiken maar krijg uiteraard geen gehoor. Ik hoop dat ze op haar stappen is terug gekeerd en die hond heeft weggestoken. Kan nu al janken bij het idee hoe ik het huis van vind.
Inujojo schreef:Aan m'n opa. Weet al een maand dat het niet goed met hem gaat. Houdt z'n eten amper binnen, eet bijna niet, hoest slijm op en voelt zich over het algemeen niet goed. En dan komt ie bij mij op vakantie in Schotland en wil dus niets, omdat hij ziek is. Moet ik hier met hem naar de huisarts omdat het echt niet gaat (krijgt twee kleine yoghurtjes weg en frut wat met z'n avondeten, dus als hij meer dan 600 calorieen per dag binnen krijgt vind ik het veel). Hij kan er natuurlijk niets aan doen dat ie ziek is, dat is oprecht heel vervelend en ik ben er zelf best naar naar van, maar waarom ga je in godsnaam niet thuis naar de dokter als je al ruim een maand weet dat het niet goed met je gaat?