Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

sietje22

Re: Bloggers/Vloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 11:29

Yasmine ik had niet door dat het zo heftig is geweest. Knap dat je er over schrijft.

sietje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 11:31

RianC

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 14:10

Dankjewel voor alle lieve felicitaties. We zijn stiekem al 2 jaar verloofd, maar door omstandigheden kwam dat trouwen er niet van en nu gaat het echt gebeuren. *\o/* *\o/*

En Yasmine sterke blogpost. Knap dat je er zo over durft te schrijven. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 14:10

Gefeliciteerd Rianca! Clichée is helemaal waar hoor, tis echt de mooiste dag van je leven! :D

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 14:23

Nou... Ik zag vd week buitenlandse bruiloft voorbij komen op net5... :')

LisavanLisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 15:06

gaaf geschreven Jans :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 15:07

Heb het bloggen iig weer te pakken. Zeker nu ik weer wat lekkerder in mn vel zit :)

Ben heel erg aan het twijfelen of ik vanaf maandag ook over mijn 'lijf' moet gaan schrijven. Ik ben op het moment bezig met het uitzoeken of ik een erfelijke afwijking heb. En misschien is het wel informatief om daar ook over te gaan schrijven.

LisavanLisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 15:10

het zou wel informatief zijn :) maar ik durf er verder niks over te zeggen, ik durf tegen naaste mensen niet eens te zeggen dat ik een blog ben begonnen :o dus ik vind het sws al heel dapper van jullie allemaal!

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 16:14

Leuke post Jans! Zelf houd ik absoluut niet van glijbanen, dus daar hoeft het voor mij niet voor. Maar een lekker zwembad is wel de moeite waard. :)

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 16:20

Dappere post, Yasmine! Ik heb de heisa toen ook meegevolgd en mijn mond viel letterlijk en figuurlijk open van verbazing bij het lezen van sommige reacties. Snap heel goed dat je daardoor van slag was :j

@Jans: leuk! :D ik weet niet wat je precies zoekt, maar wij gaan nagenoeg jaarlijks een weekje naar Landal Vennebos in Hapert. Daar hebben ze een subtropisch zwembad. Als ik het me goed herinner een golfbad, 2 glijbanen, wildwaterbaan en uiteraard gewone zwembaden (binnen/buiten). Volgens mij ook niet duur! Je hebt ook Aqualibi maar daar is het vaak erg druk, ben er zelf één keer geweest lang geleden en ben niet te spreken over de redders en toezichthouders daar :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 16:25

Aqualibi wil mn man niet heen, daar moet je een speedo aan :))

Seltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 20:30

Bloggen over een erfelijke aandoening ben ik persoonlijk mee gestopt Jans, de blog bestaat nog, maar staat vol deprimerende rommel die toch niemand wilt lezen. Als je het positief en leuk met af en toe een wat mindere blog kunt houden zeer leuk, maar zeer moeilijk om te schrijven.

Wij gingen vroeger altijd zwemmen/spelen in de Tongelreep in Eindhoven, als kind vond ik dat echt de max, geen idee wat ik er nu van zou vinden, zie op de site ook dat er ondertussen een buitenbad bij is :)

Mijn blog ligt eventjes wat stil, mijn externe HD is gecrasht en ik kan aan geen enkele foto aan... dus zal ik moeten wachten tot ze dat ding gerepareerd krijgen of tot dat er nieuwe foto-gelegenheden aankomen. Want het informatieve is even genoeg, ik wil nu wat evenementen documenteren, daarna terug wat interviews en dan terug wat informatie toevoegen.

miszeva

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 22:09

*\o/*Nog even geduld maar 2 januari vertrek ik voor 7 weken naar Zuid-Amerika! Peru, Ecuador en Colombia. Kan niet wachten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 22:56

Seltje schreef:
Bloggen over een erfelijke aandoening ben ik persoonlijk mee gestopt [***], de blog bestaat nog, maar staat vol deprimerende rommel die toch niemand wilt lezen. Als je het positief en leuk met af en toe een wat mindere blog kunt houden zeer leuk, maar zeer moeilijk om te schrijven.

Wij gingen vroeger altijd zwemmen/spelen in de Tongelreep in Eindhoven, als kind vond ik dat echt de max, geen idee wat ik er nu van zou vinden, zie op de site ook dat er ondertussen een buitenbad bij is :)

Mijn blog ligt eventjes wat stil, mijn externe HD is gecrasht en ik kan aan geen enkele foto aan... dus zal ik moeten wachten tot ze dat ding gerepareerd krijgen of tot dat er nieuwe foto-gelegenheden aankomen. Want het informatieve is even genoeg, ik wil nu wat evenementen documenteren, daarna terug wat interviews en dan terug wat informatie toevoegen.

Als ik erover ga bloggen dan wel positief ingestoken, ik ben zelf ook erg positief ondanks de beperking en pijn :D

Seltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 23:24

Ja mij lukte het niet om dat neer te schrijven, ik sta ook positief in het leven, want ik verstop mijn aandoening, ik ontwijk situaties waar ik in problemen zou komen, en dan zou ik dat ineens moeten neerschrijven...
maar ik ben ook niet voor mijzelf beginnen bloggen, ik ben dat voor mijn dokter beginnen doen, duidelijk niet de juiste zet geweest.

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 07:38

miszeva schreef:
*\o/*Nog even geduld maar 2 januari vertrek ik voor 7 weken naar Zuid-Amerika! Peru, Ecuador en Colombia. Kan niet wachten

Oeh, gaaf! Wat ga je daar doen?

LisavanLisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 08:10

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 09:56

Gaaf Miszeva!!

Ik heb vandaag een verkleurend lakje. En dit keer niet dmv temperatuur, maar dmv uv licht :))
Eternal

LisavanLisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 10:01

Yv_ schreef:
Gaaf Miszeva!!

Ik heb vandaag een verkleurend lakje. En dit keer niet dmv temperatuur, maar dmv uv licht :))
Eternal

oh wauuw, daar had ik eerlijk gezegd nog nooit van gehoord, super stukje :) gave nagellak

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 11:17

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 11:50

LisavanLisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 12:01

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 12:04

Eef01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 20:18

goedgeschreven Yasmine!