Rare mensen op marktplaats deel 5!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Saul

Re: Rare mensen op marktplaats deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 23:12

Holy crap. Dat zijn nog eens prijzen.
Daar kan ik er 8 voor stallen .. :oo

Jadeleigh263

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 23:22

Tyrcanol schreef:

Hoe duur is het bij jullie dan :wow:
bij ons zijn dit normale stallen namelijk.

Voor een echte luxe stal echte echte luxe stal betaal je €750
Maar die zijn dan ook echt heeel mooi

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 23:29

Halleluja...

Goed. Ik heb geen luxe he. Ponies staan aan huis.

bugpluisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 23:30

Jadeleigh263 schreef:
Tyrcanol schreef:

Hoe duur is het bij jullie dan :wow:
bij ons zijn dit normale stallen namelijk.

Voor een echte luxe stal echte echte luxe stal betaal je €750
Maar die zijn dan ook echt heeel mooi

Wat een mega bedragen! Kijk maar eens op mp dan zul je zien dat die stallen er vast ook niet op staan. Goede stal met alle luxe max 400 hier.

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 23:32

Jadeleigh263 schreef:
Oh, bij mij in de buurt (haarlem) heel veel jonge meisjes hahahahah

paard houden hier is heel duur stalling is rond de 400 euro en voor een goede stal betaal je als snel richting de 500. Met mazzel vind je een stal van rond de 200 a 300. De prijzen schommelen wel heel erg maar alsnog is het hier heel duur.

Daarom zijn hier genoeg jonge meisjes die een paard willen verzorgen omdat de kosten voor een eigen paard te hoog zijn

Allemachtig wat een prijzen!
Rij ca 60 km en je betaald € 160 per maand

Jadeleigh263

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 23:34

Aaah!

Voordat Caspertje (mijn oude pony) van mij werd en nog van de vorige eigenares was betaalde ze €200 voor een slechte stal, weinig voorzieningen, bak kon je niet goed in rijden en was een modderpoel en zaten regelmatig kuilen in. Stonden veel dravers die niet veel met mensen in contact waren geweest en die renden ook gewoon over je heen. Tijdens een storm wilde je daar al helemaal niet zijn. Dak lekte heel erg etc.. was echt dramaa.... -O-

bugpluisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 23:34

Tyrcanol schreef:
Halleluja...

Goed. Ik heb geen luxe he. Ponies staan aan huis.

Ik ook niet, en dat bevalt me prima, hahaha.

flink betalen in pension en gratis zeurende en vervelende mensen om je heen (zitten altijd wel rotte appels tussen op zulke stallen). Doe mij maar fijn thuis.

Ff weer on topic, ga maar weer wat advertenties plaatsen deze week, alles loopt weer bijna af helaas. Vraag me wel af of het tegen de kerst slim is om per brievenbus dingen te verzenden ivm toenemen van de poststukken. Iemand daar advies voor? Of ervaring mee?

Jadeleigh263

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 23:38

kiki1976 schreef:
Jadeleigh263 schreef:
Oh, bij mij in de buurt (haarlem) heel veel jonge meisjes hahahahah

paard houden hier is heel duur stalling is rond de 400 euro en voor een goede stal betaal je als snel richting de 500. Met mazzel vind je een stal van rond de 200 a 300. De prijzen schommelen wel heel erg maar alsnog is het hier heel duur.

Daarom zijn hier genoeg jonge meisjes die een paard willen verzorgen omdat de kosten voor een eigen paard te hoog zijn

Allemachtig wat een prijzen!
Rij ca 60 km en je betaald € 160 per maand

Voor een paard aan huis moet je hier veel geld hebben. De mensen met eigenland hebben zeker wel een miljoennetje op hun bankrekening of hebben het huis en het land geërfd :')

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 23:39

wow :oo niet normaal gewoon.

Jadeleigh263

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 23:43

No kidding, ik was laatst nog bij een meneer om iets optehalen die had een eigen pensionstal aan huis (10 stallen) en hij moest ermee stoppen omdat het te duur werd. Hij zei nog tegen me naast ons staat een huis te koop de vp is verlaagd naar 750.000. Dus ik was nieuwsgierig dus vroeg hoe zij het hadden gedaan. Bleek dat ze het huis 20 jaar geleden hadden gekocht voor minder dan de helft van een miljoen en dat hun huis nu meer dan een miljoen waard is :')

Misschien moet ik maar verhuizen, maar me moeder wilt Noord-Holland niet uit. En we wonen al precies op de grens van Noord & zuid Holland

Maar nu weer ontopic *D O:)

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 23:48

750 euro... Dan kan ik gewoon bijna niet geloven... Kill me please |o
Dat betaal je toch niet :x

Jadeleigh263

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 23:50

Batlow schreef:

Is wel voor een hele luxe stal eh.
Echt zo'n droomstal :~
Manager van mijn moeder staat op zo'n stal. kugkug alsof een gezellige goedkopere paardenstal niet goed genoeg is

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 23:53

Jadeleigh263 schreef:
Batlow schreef:

Is wel voor een hele luxe stal eh.
Echt zo'n droomstal :~
Manager van mijn moeder staat op zo'n stal. kugkug alsof een gezellige goedkopere paardenstal niet goed genoeg is

Ja, dan is het luxe voor de ruiter niet voor het paard.. Dan vraag ik me af wat er dan zo'n droom aan is?

Sorry voor het offtopic, maar 750 euro, dat heb ik nog nooit gehoord!!

Jadeleigh263

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 00:06

Die manager heeft meer voor zn paard over Dan voor zichzelf

Maar. Weer ontopic IPhone 3G gekocht voor €25 euro op mp en hy heeft zo goed als geen beschadigingen. Super blij ermee haha
Laatst bijgewerkt door Jadeleigh263 op 26-11-13 00:08, in het totaal 1 keer bewerkt

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 00:08

Haha ik sta op een penionstalling dus niet aan huis

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 00:11

Jadeleigh263 schreef:
Die manager heeft meer voor zn paard over Dan voor zichzelf

Maar. Weer ontopic IPhone 3G gekocht voor €25 euro op mp en hy heeft zo goed als geen beschadigingen. Super blij ermee haha

25 euro? Is dat niet een neppert?

off topic: wat voor faciliteiten zitten er dan op die droomstal wat het zo dromig maakt?

Jadeleigh263

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 00:14

Née echte. Was van een kennis van mm moeders vriend die hem ook op mp had staan

Die stallen die een deur hebben in een soort V vorm

Waarom het voorderest zo is idont know heb alleen foto's geien en het zag er heel luxe uit. Spreek hem ook voorderest niet. Maar hij zei het 2 jaargeleden dat hij zoveel betaalde. Vond het zellf ook ongeloofwaardig maar van een volwassen vent verwacht Ik niet dat is nog opschept over dit soort dingen.

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 00:39

€750 vind ik toch ook wel heel errug duur. Bij zo'n mensen groeit het geld vast op hun rug :=

Het duurste en meest luxueuze hier (voor zowel paard als ruiter) id buurt kost een paardeneigenaar max. 300 euro. Helaas voor iemand met 2 paarden wat te duur dus we doen het met minder luxe, normaal tot ik afgestudeerd ben :)

Ik ga morgen ook eens m'n advertenties refreshen en aanvullen :j Ben wel heel erg benieuwd naar het horloge dat ik gekocht heb :))

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 10:08

Pffffff sommige mensen 8)7
Wat een onzin biedingen.....

Iemand mailde dat ze een deel van een partij over wilde nemen (alles is nieuw), 2 shet zadels en 4 gewone zadels, alles staat als kaal erop.
Eerst komt ze om een vp dus die heb ik haar gegeven.
Daarna de vraag of ze compleet zijn. Nee dat zijn ze niet maar kan wel tegen een meerprijs compleet geleverd worden.
De shet zadels als complete set en de andere 4 kaal, en dan voor € 300.-
De shet zadels kosten kaal in de winkel al € 100.- per stuk.
Laatst bijgewerkt door kiki1976 op 26-11-13 10:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 10:26

Gasstel op MP gezet. Werd gisteren mijn vraagprijs geboden. Mailtje gestuurd wanneer hij hem wilde ophalen. Nog geen reactie.
Krijg ik vanmorgen weer een mailtje van iemand anders. Dat het gasstel zo leuk in hun keuken zou staan, echter ik woon niet in de buurt en ik heb geen auto. Kun je hem opsturen?

ehh nou.. dat ding is best zwaar en ik geloof niet dat ik een doos ga vinden die er om heen past en ook nog eens stevig genoeg is. Wat zouden jullie daar mee doen?

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 10:29

Tjeemig dat gaat mij echt nooit gebeuren hoor dat ik zoveel voor een stal ga betalen 8)7

Hier ook lekker aan huis *\o/*

En nee helaas hebben ook wij niet genoeg geld om een huis met veel land te kopen....
Maar ik heb gewoon heel goed gezocht naar een leuk, ruim, betaalbaar huis met een goed stuk eigen tuin, en dan via Google Maps gekeken of daar nog weiland tegenaan lag.

Zoja, dan uitzoeken of dat weiland te huur was...en zo uiteindelijk bij dit huis terechtgekomen waar een ruime halve hectare van de buurman bij gehuurd kon worden. Stal in de tuin, weiland direct tegen de tuin en huis aan dus paarden aan huis :)

Maar ontopic: ik ga straks een kleine 20m2 bodemplaten ophalen om het voorste stuk van de zandpaddock mee te verstevigen zodat het daar niet steeds zo nat wordt. Neerleggen, karretje zand er overheen en voila: lekker stevig zand ondergrondje +:)+

Via Marktplaats voor een supermooi prijsje, ik ben echt heel erg blij en kan niet wachten totdat ik ze in de auto heb liggen :=

Laptopmuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 10:32

Donna89 schreef:
Gasstel op MP gezet. Werd gisteren mijn vraagprijs geboden. Mailtje gestuurd wanneer hij hem wilde ophalen. Nog geen reactie.
Krijg ik vanmorgen weer een mailtje van iemand anders. Dat het gasstel zo leuk in hun keuken zou staan, echter ik woon niet in de buurt en ik heb geen auto. Kun je hem opsturen?

ehh nou.. dat ding is best zwaar en ik geloof niet dat ik een doos ga vinden die er om heen past en ook nog eens stevig genoeg is. Wat zouden jullie daar mee doen?

Ik reageer daar niet meer op, op mensen die de vraagprijs bieden.
Neem dan de moeite om eventjes te bellen of te mailen als je toch de vraagprijs wilt betalen.

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 10:39

ik wel :j
in 20 % van de gevallen reageren ze gewoon :j

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 10:43

Ik ook. Is een kleine moeite. Heb terug gestuurd wanneer hij hem wou komen ophalen.

Maar wat betreft het versturen. Zouden jullie dat doen? Ik vind het een hoop ellende voor een vraagprijs van 10 euro eigenlijk....

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 10:45

Of je nu een dingetje van 100 of 1 euro inpakt en wegbrengt, dat maakt toch niet uit ?
Maar als het zo groot en zwaar is, is het verzenden mogelijk duurder dan het artikel :))