Daar kan ik er 8 voor stallen ..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jadeleigh263 schreef:Tyrcanol schreef:Holy crap. Dat zijn nog eens prijzen.
Daar kan ik er 8 voor stallen ..
Hoe duur is het bij jullie dan![]()
bij ons zijn dit normale stallen namelijk.
Voor een echte luxe stal echte echte luxe stal betaal je €750
Maar die zijn dan ook echt heeel mooi
Jadeleigh263 schreef:Oh, bij mij in de buurt (haarlem) heel veel jonge meisjes hahahahah
paard houden hier is heel duur stalling is rond de 400 euro en voor een goede stal betaal je als snel richting de 500. Met mazzel vind je een stal van rond de 200 a 300. De prijzen schommelen wel heel erg maar alsnog is het hier heel duur.
Daarom zijn hier genoeg jonge meisjes die een paard willen verzorgen omdat de kosten voor een eigen paard te hoog zijn
Tyrcanol schreef:Halleluja...
Goed. Ik heb geen luxe he. Ponies staan aan huis.
kiki1976 schreef:Jadeleigh263 schreef:Oh, bij mij in de buurt (haarlem) heel veel jonge meisjes hahahahah
paard houden hier is heel duur stalling is rond de 400 euro en voor een goede stal betaal je als snel richting de 500. Met mazzel vind je een stal van rond de 200 a 300. De prijzen schommelen wel heel erg maar alsnog is het hier heel duur.
Daarom zijn hier genoeg jonge meisjes die een paard willen verzorgen omdat de kosten voor een eigen paard te hoog zijn
Allemachtig wat een prijzen!
Rij ca 60 km en je betaald € 160 per maand
Jadeleigh263 schreef:Batlow schreef:750 euro... Dan kan ik gewoon bijna niet geloven... Kill me please![]()
Dat betaal je toch niet
Is wel voor een hele luxe stal eh.
Echt zo'n droomstal
Manager van mijn moeder staat op zo'n stal. kugkug alsof een gezellige goedkopere paardenstal niet goed genoeg is
Jadeleigh263 schreef:Die manager heeft meer voor zn paard over Dan voor zichzelf
Maar. Weer ontopic IPhone 3G gekocht voor €25 euro op mp en hy heeft zo goed als geen beschadigingen. Super blij ermee haha
Donna89 schreef:Gasstel op MP gezet. Werd gisteren mijn vraagprijs geboden. Mailtje gestuurd wanneer hij hem wilde ophalen. Nog geen reactie.
Krijg ik vanmorgen weer een mailtje van iemand anders. Dat het gasstel zo leuk in hun keuken zou staan, echter ik woon niet in de buurt en ik heb geen auto. Kun je hem opsturen?
ehh nou.. dat ding is best zwaar en ik geloof niet dat ik een doos ga vinden die er om heen past en ook nog eens stevig genoeg is. Wat zouden jullie daar mee doen?