Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ze lijkt heel veel poes maar dat valt wel mee.

Polarize schreef:Ik ben misschien een beetje bevooroordeeld maar Farrah is echt zo leuk
Hier een Siepie die niet wist hoe ze zich moest gedragen, zo blij dat ik beneden was.
[ Afbeelding ]
Denkt af en toe dat hij nog een kitten is.
Shenavallie schreef:Polarize schreef:Ik ben misschien een beetje bevooroordeeld maar Farrah is echt zo leuk
Hier een Siepie die niet wist hoe ze zich moest gedragen, zo blij dat ik beneden was.
[ Afbeelding ]
Eén van onze katten is ook helemaal zwart, een super lieverd!Denkt af en toe dat hij nog een kitten is.

Tancreda4 schreef:Ik zag net een filmpje waarin een zwarte kat zat, en die heet Blackeronie, en nu wil ik ook een zwarte kat zodat ik die naam kan gebruiken
Polarize schreef:Siepie lijkt af en toe ook gewoon op een kitten
Ze is wel een schat, maar echt knuffelig ook niet? Ze zit gewoon graag bij je in de buurt en af en toe een kriebel
Hij is vaak de hort op buiten (wij wonen in een buitengebied, dus alle vrije ruimte), maar komt ook heel graag tegen je aan liggen. Het is zelfs zo dat als mijn man en ik allebei op de bank zitten, dat hij tussen ons in komt liggen met zijn kop en voorpoten tegen de ene aan en zijn achterpoten tegen de ander. Net of hij bij ons allebei tegelijk wil zijn.
m’n zoontje dolgelukkig toen hij deze bij de kringloop zag