Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-23 19:56

8Eveline schreef:
hagelslag schreef:
Nadat ik de ergenis hier had gedeeld heb ik netjes terug gebeld en kreeg ik een sneer, ik heb geen tijd voor je en er werd direct opgehangen.

Whut :+ is dit jeugdig gedrag ofzo.

Officieel niet....

Wij bellen nu eenmaal best veel onder elkaar op het werk.
We zitten veel op de weg en als we langere ritten hebben, dan ga je bellen.
Opzich prima maar er is een soort van ongeschreven regel, de collega's die niet aan het werk zijn laat je met rust.
Tenzij er natuurlijk iets belangrijks is.

Dus vandaar dat ik wel opnam vorige week zaterdag en vroeg of het belangrijk was.
Ivm de ongeschreven regel.
Ik twijfel of ik een apje erachter aan stuur of het even laat rusten.
Ik denk dat ik voor het laatste ga.

8Eveline

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-23 20:04

hagelslag schreef:
8Eveline schreef:

Whut :+ is dit jeugdig gedrag ofzo.

Officieel niet....

Wij bellen nu eenmaal best veel onder elkaar op het werk.
We zitten veel op de weg en als we langere ritten hebben, dan ga je bellen.
Opzich prima maar er is een soort van ongeschreven regel, de collega's die niet aan het werk zijn laat je met rust.
Tenzij er natuurlijk iets belangrijks is.

Dus vandaar dat ik wel opnam vorige week zaterdag en vroeg of het belangrijk was.
Ivm de ongeschreven regel.
Ik twijfel of ik een apje erachter aan stuur of het even laat rusten.
Ik denk dat ik voor het laatste ga.

Heb het idee dat zei andere verwachting heeft van deze "vriendschap" maar als zo het bespreekbaar maken DOEI :')

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-23 20:06

De blaren tussen mijn tenen doen zo fücking veel zeer na paardrijden ^) Wat een ellende dit.

wyoming

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-23 20:10

Dat de winkels hier gewoon bijna allemaal dicht zijn met koopavond. De winkels waar ik wilde zijn waren wel open maar hadden helaas dan weer niet wat ik nodig had.

Coco4life

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-23 21:07

Ik ging m’n hond uitlaten, en toen reed er een brommer langs. Heel de tijd zachtjes tot m’n hond, nou zijn gehoor is ook weg -O-

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-23 21:12

Coco4life schreef:
Ik ging m’n hond uitlaten, en toen reed er een brommer langs. Heel de tijd zachtjes tot m’n hond, nou zijn gehoor is ook weg -O-

Wat een poedersuiker!

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-23 21:17

Wat een eikel die brommerrijder zeg. >;)

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-23 06:06

hagelslag schreef:
Ik heb vorige week zaterdag opgenomen met de vraag of het belangrijk was. Omdat ik bij de paarden bezig was en geen tijd had.
Toen kreeg ik als antwoord, nee niet belangrijk ik heb een lange rit en zin om te kletsen.
Waarop ik zei dat ik daar geen tijd voor had.
En als antwoord kreeg ik met een flinke sneer, je hebt ook nooit tijd voor mij.

Ik ben nu aan het werk. De 3 telefoontjes was 1x toen ik op de wc zat. 1x toen ik aan het voeruitblazen was en 1x toen ik met iemand anders aan het bellen was( in een tijdsbestek van ca 1.5 uur 3 telefoontjes)
Daarna kwam een apje.
Nadat ik de ergenis hier had gedeeld heb ik netjes terug gebeld en kreeg ik een sneer, ik heb geen tijd voor je en er werd direct opgehangen.

Dit is een ex collega met wie ik eigenlijk best goed overweg kon. Maar dit gedrag is echt raar

Ik moest hier stiekem een beetje om lachen :D Misschien kun je haar voorstelen om eerst een appje te sturen om te vragen of je tijd hebt. Moet zeggen dat ik zomaar bellen ook wel irritant vind.

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-23 06:08

wyoming schreef:
Dat de winkels hier gewoon bijna allemaal dicht zijn met koopavond. De winkels waar ik wilde zijn waren wel open maar hadden helaas dan weer niet wat ik nodig had.

Ik vind het echt jammer dat zoveel winkels niet meer open zijn met koopavond. We bestellen teveel op internet denk ik.

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-23 06:26

imaudy schreef:
wyoming schreef:

Ik vind het echt jammer dat zoveel winkels niet meer open zijn met koopavond. We bestellen teveel op internet denk ik.

Wij zijn nog wel open op een koopavond. Maar vraag me af of het niet meer kost om open te blijven dan dat we verdienen.
Gister na 18:00 nog 8 klanten gehad en overdag draaien we rustig 60+ klanten per uur.

GUSTIxBILL

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-23 06:52

Das pech, kraan weg

Speciaal 3:00 opgestaan om te gaan voorladen. Planner uit de nood en mijn plannen niet in de war.

Nja al sinds 4:00 op zoek naar kraan die nergens te vinden is
Planner maar gestuurd dat voorladen hem morgen word, bedrijf kennende :’) en naar huis gegaan

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-23 11:47

Sta je dan met je goede gedrag Gusti :=

Hier familiedag. Moet mee doen met een activiteit wat mijn lijf absoluut niet aan kan "want morgen heb je toch niks te doen" (dit is niet hoe het werkt maar bedankt)
En zie de neven en nichten never nooit dus weinig behoefte om m'n verhaal tegen hun te doen. Maar de tantes weten een groot deel wel. Kan dus moeilijk eerst tegen een nicht zeggen "oh goed hoor, werk bij X" en dan later tegen een tante m'n verhaal doen. Staan ze aan dezelfde tafel ofzo :+
Oh en daar bij zijn er 14 kinderen en ik heb daar helemaal niks mee. Help.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-23 12:35

Nyaleti schreef:
Sta je dan met je goede gedrag Gusti :=

Hier familiedag. Moet mee doen met een activiteit wat mijn lijf absoluut niet aan kan "want morgen heb je toch niks te doen" (dit is niet hoe het werkt maar bedankt)
En zie de neven en nichten never nooit dus weinig behoefte om m'n verhaal tegen hun te doen. Maar de tantes weten een groot deel wel. Kan dus moeilijk eerst tegen een nicht zeggen "oh goed hoor, werk bij X" en dan later tegen een tante m'n verhaal doen. Staan ze aan dezelfde tafel ofzo :+
Oh en daar bij zijn er 14 kinderen en ik heb daar helemaal niks mee. Help.

Wat een hel!

Moet ik je ophalen?

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-23 13:00

Doen we samen wel Niobe, ik rijd, jij kan dan op Nyaleti letten.
Op de terugweg doen we dan een eeeh hoe heet dat ook alweer, als je uit een sekte wordt gehaald en dan terug brainwashed wordt?

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-23 13:07

Gewoon tegen niemand verhaal doen en mochten je tantes erover beginnen, dan zeg je dat je het er vandaag liever niet over hebt.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-23 13:11

rien10 schreef:
Doen we samen wel Niobe, ik rijd, jij kan dan op Nyaleti letten.
Op de terugweg doen we dan een eeeh hoe heet dat ook alweer, als je uit een sekte wordt gehaald en dan terug brainwashed wordt?

Intervention

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-23 13:15

Ik erger aan m'n vader.. altijd als we gebak hebben in huis is de volgende dag de halve taart verdwenen.

We hadden gisteren bezoek van familie uit Friesland, en deze had heerlijke Oranjekoek meegenomen.
Daar is 2 stukjes van afgesneden, dus nog een groot stuk over.

Wij hadden ook nog taart gehaald voor bij de koffie, en ik wist dat er nog van over was en in de koelkast stond. (1 persoon stukje)

Ik kwam net beneden om wat te eten pakken...
Doos 1 met de taart van ons is weg, en ik kijk in het 2e doosje met de Oranjekoek...
En daar is gewoon 3 kwart taart weg...En ik heb zo mijn vermoeden dat mijn vader het mee heeft genomen naar zijn vriendin
en ook meteen mee heeft mee genomen voor haar deel familie..
Flikt ie iedere keer weer.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-23 14:05

Ben jij de enige die zich daar aan ergert? Ik neem even aan dat je nog bij je moeder inwoont?
Hmm even gekeken naar je leeftijd… Met wij bedoel je denk ik je partner en jij?

Dan is het de hoogste tijd voor een gesprek met je vader daarover.

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-23 14:19

Dat op amazon staat dat m'n pakketje vandaag voor 8 uur komt, maar bij dhl is die nog niet eens in het sorteercentrum :\

pjer

Ik erger me er aan dat je overal ineens alleen nog maar vegetarische snacks kunt kopen, of in ieder geval dat het erg opgedrongen wordt door geen vlees alternatief te bieden en dan doel ik op de Mac waar een hoop 'meatless' wordt gepromoot maar ook de Ikea waar de hotdogs ineens ook plantaardig zijn of Artis waar ook geen vlees meer is te krijgen in de restaurants en alles zelfs vegan moet (ook de sausjes etc).

En dan gelijk de tweede ergernis, noem het dan niet het zelfde als de variant met vlees. Ik eet het sowieso niet maar een plantaardige 'hotdog' lijkt me vreselijk smerig. Bied dan gewoon een lekkere salade aan als het zo nodig vegetarisch moet.
Laatst bijgewerkt door pjer op 30-09-23 14:19, in het totaal 1 keer bewerkt

luuntje

Siggi dat is niet aardig.
Zou vragen of hij een stukje (of 2) voor jou wil overlaten.

Hond is wennen bij een leuk stel ivm vliegvakantie.
Hond in kwestie wil niet echt wandelen want te spannend.
Straks weer ophalen.

Uitlaatservices gemaild om te vragen of hij daar af en toe met mee mag.
Wie weet helpt dat.
Krijg ik terug je moet hem castreren. Nou dat ga ik niet doen. Hond is al bangig.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-23 14:51

pjer schreef:
Ik erger me er aan dat je overal ineens alleen nog maar vegetarische snacks kunt kopen, of in ieder geval dat het erg opgedrongen wordt door geen vlees alternatief te bieden en dan doel ik op de Mac waar een hoop 'meatless' wordt gepromoot maar ook de Ikea waar de hotdogs ineens ook plantaardig zijn of Artis waar ook geen vlees meer is te krijgen in de restaurants en alles zelfs vegan moet (ook de sausjes etc).

En dan gelijk de tweede ergernis, noem het dan niet het zelfde als de variant met vlees. Ik eet het sowieso niet maar een plantaardige 'hotdog' lijkt me vreselijk smerig. Bied dan gewoon een lekkere salade aan als het zo nodig vegetarisch moet.

Je hoeft het ook niet te eten he! Die keuze heb je altijd nog :D

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-23 15:01

De IKEA heeft toch ook nog gewoon een hotdog met vlees? En de Mac heeft toch ook nog zn gewone vleesburgers?

Waar je al niet een probleem van maakt zeg :')

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-23 15:15

Loop haastig achter het huis.
Drie keer raden waar ik vol in liep.
En nog maal drie x raden wat er door mijn nek kroop.

Ik droog naar mijn man.
"Vriend, help gijs eens van mijn nek!"

Die blik van hem. Hahahah

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-23 15:31

De ziekelijke berg was na 10 dagen op vakantie. :=

Maar alles is uitgezocht en de eerste was draait.