DuoPenotti schreef:[
Whaha, geweldig

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_San87_ schreef:denisesilver schreef:
#omdenken![]()
Jaarrekening moet af jaarrekening moet af jaarrekening moet af, maar ik heb geen zin meer
Vertel, hoe moet ik rijden om van Tiel naar Rhenen te komen?
Schuur_ schreef:Ergernis 1: Moeders die voor hun (voornamelijk) zonen solliciteren voor een bijbaantje. Sorry, maar als hij nog te beroerd is om zelf een mail te sturen of even langs te komen (een grote school achter ons) dan laat maar zijn. In het begin ging ik er nog wel op in maar nu als ik ze aan de telefoon heb vertel ik dat de zoon maar even zelf moet solliciteren/langskomen en dan hoor ik 9 van de 10 niks meer.
Ergernis 2: ik heb gevraagd of ik in een traininggroep kan met de hond maar nu gaan ze vanavond naar een locatie zonder water. Ik ben dus aan het hopen dat ze zeggen dat het nu nog niet kan want het gaat me juist om het waterwerk
PS: is die stagiaire zich niet aan het verstoppen met de collega waar ze mee aan het flirten was?
Schuur_ schreef:Ergernis 1: Moeders die voor hun (voornamelijk) zonen solliciteren voor een bijbaantje. Sorry, maar als hij nog te beroerd is om zelf een mail te sturen of even langs te komen (een grote school achter ons) dan laat maar zijn. In het begin ging ik er nog wel op in maar nu als ik ze aan de telefoon heb vertel ik dat de zoon maar even zelf moet solliciteren/langskomen en dan hoor ik 9 van de 10 niks meer.
Ergernis 2: ik heb gevraagd of ik in een traininggroep kan met de hond maar nu gaan ze vanavond naar een locatie zonder water. Ik ben dus aan het hopen dat ze zeggen dat het nu nog niet kan want het gaat me juist om het waterwerk
PS: is die stagiaire zich niet aan het verstoppen met de collega waar ze mee aan het flirten was?
_San87_ schreef:Schuur_ schreef:Ergernis 1: Moeders die voor hun (voornamelijk) zonen solliciteren voor een bijbaantje. Sorry, maar als hij nog te beroerd is om zelf een mail te sturen of even langs te komen (een grote school achter ons) dan laat maar zijn. In het begin ging ik er nog wel op in maar nu als ik ze aan de telefoon heb vertel ik dat de zoon maar even zelf moet solliciteren/langskomen en dan hoor ik 9 van de 10 niks meer.
Gebeurt dat 1e echt zo vaak, joh? Bizar.
Menino schreef:_San87_ schreef:
Gebeurt dat 1e echt zo vaak, joh? Bizar.
Ja, ook bij volwassen startersbanen hoor. Heb als recruiter gewerkt voor een voornamelijk MBO4-functie (HBO'ers mocht ook, maar die konden wel betere werkgevers vinden). Meer dan eens gehad dat moeders tijdens een digitaal selectiegesprek de sollicitatie overnamen "Ja hij is echt heel leuk. Heeft wel ODD, een uitzonderlijke gen-mutatie, en pas 3 vakken afgerond in z'n eerste jaar ondanks dat er op zijn CV staat dat hij een diploma heeft, en hij kan dit gesprek niet zelfstandig voeren maar hij heeft wél veel humor".
"uuh. ok. we nemen in het in overweging."
Zielig voor die gasten vond ik het altijd....
DuoPenotti schreef:[ Video ]