Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
kosseh schreef:[ Afbeelding ]
Als we het op deze site invoeren, komen we hier uit.
Rijden er nu heen. Ben benieuwd of we de juiste locatie hebben.
Century schreef:Waar kan je leuke, getailleerde truien en hoodies krijgen? Ik heb wat online rond gekeken maar het meeste vind ik een beetje vormloos. Het liefst heb ik ze ook wat langer.
Ik vind de stijl van Dresslily heel mooi maar daar wil ik liever niet bestellen.
deksel schreef:kosseh schreef:[ Afbeelding ]
Als we het op deze site invoeren, komen we hier uit.
Rijden er nu heen. Ben benieuwd of we de juiste locatie hebben.
Was het goed?!
_Karlijn schreef:Century schreef:Waar kan je leuke, getailleerde truien en hoodies krijgen? Ik heb wat online rond gekeken maar het meeste vind ik een beetje vormloos. Het liefst heb ik ze ook wat langer.
Ik vind de stijl van Dresslily heel mooi maar daar wil ik liever niet bestellen.
Ik moest meteen denken aan Naketano, vind ik persoonlijk superfijne hoodies. Superdry in dat opzicht ook wel een beetje maar die vallen vaak klein en kort helaas. Maar ik heb even gekeken op About You en Zalando want ik weet dat er soortgelijke hoodies zijn en die zijn dus van merken als Marikoo, Navahoo, Ragwear, alive & kickin. Maar met alle laatstgenoemde heb ik geen persoonlijke ervaringen, ze lijken alleen qua pasvorm op Naketano en die vind ik dus zelf fijn.
Edit: misschien had ik eerst Dresslily moeten googlen want de hoodies die ik noem zijn niet bepaald vergelijkbaar qua stijlnouja, als je het niks vind heeft wellicht iemand anders nog iets aan mijn post
kosseh schreef:Mail versturen lukt, weet niet of het bij andere in de spam komt.
Wel komt er de laatste tijd veel in mijn spam terecht. Zelfs als die personen als favoriet in stel.
Zelf ook een vraagje.
Ik wil weer conditie opbouwen (die is nu niet meer aanwezig), zodat ik weer kan wandelen en eventueel weer actief krachttraining kan doen of zelfs een stukje rennen.
Afgelopen jaar ben ik nog verder achteruit gegaan met m' conditie en wat ik nu aankan door blessures.
Nu weet ik niet zo goed hoe ik moet opbouwen. Lopen/staan is bijvoorbeeld al na 15 minuten pijnlijk door een blijvende blessure aan m'n enkel. In januari een gescheurde knieband gehad, aan m'n andere been. Waardoor ik tijdelijk minder heb kunnen doen en daardoor achter uit ben gegaan.
M'n benen zijn wel erg sterk, kracht is er nog. Maar als ik daar iets mee doe heeft dit negatief effect op de hoeveelheid pijn. Ik moet dus op een andere manier opbouwen dan uitgaan van wat m'n spieren kunnen.
Zou een fysio hier mee kunnen helpen? Of eerder naar person training?
Ik kom dus eigenlijk niet voor een blessure daar. Die gaat toch niet meer over, maar ik wil wel zo veel mogelijk nog uit m'n lichaam halen zonder het verder te stuk te maken.
Pommier schreef:Heb je al aan zwemmen gedacht? Goed voor de conditie en niet belastend voor je lijf.
Nyaleti schreef:Bedankt nog voor de antwoorden wb politie met sirene.
Ik denk dat ik alsnog echt ziek veel stress krijg als er eentje achter me hangt maar hopelijk stelt het me gerust dat het beste is wat ik kan doen, gewoon blijven rijden is.
Kosseh: zeker naar de fysio! Als 15min lopen al te zwaar is, zou ik zeker niet zelf aan de slag gaan.
Een fysio gaat waarschijnlijk met oefeningen komen. Enkels zijn goed sterker te maken met bepaalde oefeningen! Heeft bij mij goed geholpen.
_Karlijn schreef:Ik ben weer eens op m'n bril gaan zitten en daarmee is 1 glas uit het montuur gedrukt (is nog wel intact) en ik krijg hem er zelf niet terug in. Ik wil eigenlijk geen nieuwe bril omdat deze gewoon goed bevalt en als ik Google vind ik alleen maar resultaten over nieuwe glazen in oude monturen laten zetten, maar kan Peale ook gewoon het huidige glas in mijn huidige montuur terugzetten? En wat rekenen ze daar dan voor?
Ja uiteraard kan ik ze ook bellen en ze deze vragen voorstellen maarhallo belangst