Needje schreef:
Ik mag toch serieus hopen dat niemand hier van op kijkt?
Het lag er duimendik bovenop..en dit is wat de ambtenaren in Den Haag altijd doen (zie toeslagenaffaire, zie PAS, zie biomassa) ze passen alles aan naar eigen wens.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sizzle schreef:Maar politiek en wetenschap zijn geen vrienden en zullen het ook nooit worden ben ik bang.
Needje schreef:OMT is id niet onafhankelijk t noemen zo.
Overigens past dit wel in het zelfde straatje als deze https://nos.nl/artikel/2416806-kritiek- ... agt-begrip
lenaa_tje schreef:@zebrastreep in Groningen heb ik via prio altijd een pcr test gehad. Dus dat zal per locatie verschillen. Een antigeentest zit ik ook niet op te wachten, die neem ik zelf wel af.
SusanH schreef:lenaa_tje schreef:@zebrastreep in Groningen heb ik via prio altijd een pcr test gehad. Dus dat zal per locatie verschillen. Een antigeentest zit ik ook niet op te wachten, die neem ik zelf wel af.
Prio test is altijd een pcr test via de GGD, wij moeten dit verplicht via onze werkgever zo regelen. Speciale 0900 nr van de GGD bellen, en dan de speciale code van je werkgever bij de hand houden.
Vayo schreef:Pandora2 schreef:Vayo; ik heb ook A pos. Dat was zo ongeveer de minst gunstige volgens die onderzoeken toen.
nou, dan is het helemaal bijzonder dat ik het nog niet opgelopen heb. Dagenlang in huis met 2 kinderen met corona … ik blijf het bijzonder vinden dat ik het niet gekregen heb!
996981 schreef:Spenk schreef:Blijkbaar weet je niet dat je corona kunt hebben met nul klachten ?
Dat t kan, maakt het nog niet aannemelijk dat het om 5 mensen gaat. Het is dus aannemelijker als dat 1 zou zijn. Immers heeft de overgrote meerderheid nog steeds gewoon (milde) klachten
Fitzroy schreef:Pien, dat viel mij in Nl ook op. Het aantal overledenen is best hoog voor ‘milde’ COVID.