Ervaring met vinted

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-24 11:54

Artimes schreef:
Ik heb ook wat geks, ik heb een item gekocht, gewoon de prijs, dus niet geboden vier dagen geleden (15 euro)
Nu wil de verkoper annuleren omdat ze het niet de moeite vind om daarvoor het pakket weg te brengen, ze wil het nu verkopen voor 20 euro.
Ik heb gezegd dat ik dat niet ga doen en ook niet ga mee werken aan annuleren, nu scheld ze mijn inbox vol omdat ze dan een negatieve review krijgt :+

Die krijgt ze denk ik sowieso wel nu... wat idioot zeg.

Zam_Cas

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-24 12:05

Artimes schreef:
Ik heb ook wat geks, ik heb een item gekocht, gewoon de prijs, dus niet geboden vier dagen geleden (15 euro)
Nu wil de verkoper annuleren omdat ze het niet de moeite vind om daarvoor het pakket weg te brengen, ze wil het nu verkopen voor 20 euro.
Ik heb gezegd dat ik dat niet ga doen en ook niet ga mee werken aan annuleren, nu scheld ze mijn inbox vol omdat ze dan een negatieve review krijgt :+

Dat heb ik ook gehad, ik was blij dat ik het had kunnen kopen en gewoon voor de vraagprijs. De verkoper vond het te weinig en had via marktplaats een hoger bod gehad. Uh.. ja, jammer. Toch? Het werd er niet gezelliger op!

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-24 12:29

Verkoper kan toch zeggen: sorry ik annuleer het want kan item niet meer vinden. Dit heb ik ook een keer gedaan (was wel echt zo :') ) en geen negatieve review gehad.

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-24 13:01

Zam_Cas schreef:
Farjen schreef:
Ik heb zonet een bod gekregen, hoger dan de vraagprijs :')
Is dit een foutje of een manier van oplichting? :+

Dat heb ik laatst zelf ook gedaan, was toch echt een foutje haha. Ik zou een bericht sturen?

Dat heb ik gedaan en daar wordt niet op gereageerd :+

Artimes schreef:

Beetje belachelijk inderdaad...

HorsePassion

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-24 14:41

Corelli schreef:
Ben je koper of verkoper van dit pakketje?

Ik was de verkoper maar kreeg het retour van de koper.
En nu ligt het niet op het afhaalpunt dus ik kan het niet terugnemen.
Ik heb het probleem bij Vinted gemeld en nu moet ik een Denial of Receipt formulier invullen, binnen 2 dagen, maar waar haal ik zo'n formulier vandaan?
Vinted zegt het bij het bericht te hebben toegevoegd maar dat is niet zo. En ik kan geen reactie plaatsen dus ook weer zo fijn die klantenservice van Vinted, Niet dus -O-
Iemand toevallig zo'n formulier?
Dan vul ik die gewoon in.

Zam_Cas

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-24 14:50

HorsePassion schreef:
Corelli schreef:
Ben je koper of verkoper van dit pakketje?

Ik was de verkoper maar kreeg het retour van de koper.
En nu ligt het niet op het afhaalpunt dus ik kan het niet terugnemen.
Ik heb het probleem bij Vinted gemeld en nu moet ik een Denial of Receipt formulier invullen, binnen 2 dagen, maar waar haal ik zo'n formulier vandaan?
Vinted zegt het bij het bericht te hebben toegevoegd maar dat is niet zo. En ik kan geen reactie plaatsen dus ook weer zo fijn die klantenservice van Vinted, Niet dus -O-
Iemand toevallig zo'n formulier?
Dan vul ik die gewoon in.

Ook niet in je e-mail ontvangen?

Alja

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-24 15:18

Ik kocht dit
Afbeelding

Ik kreeg dit

Afbeelding
Afbeelding

En dit is de reactie

Afbeelding

:(

HorsePassion

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-24 16:57

Zam_Cas schreef:

Ik ga op zoek.
Dank je wel!

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-24 16:59

Mijn gok is nat ingepakt, Alja..

Zam_Cas

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-24 17:07

Zam_Cas

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-24 17:16

HorsePassion schreef:
Zam_Cas schreef:

Ik ga op zoek.
Dank je wel![/quote

Hopelijk lukt het met het formulier! :-)

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-24 17:52

zoef123

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-24 23:48

Zam_Cas schreef:
zoef123 schreef:
Oh echt goed om te horen schrok er wel van. Hoop dat het binnen 24 uur weer normaal is. Stond in het bericht maximaal 5 dagen om te beoordelen.

Kan idd wel bieden maar niet kopen. Maar krijg ook geen reacties meer lijkt het.

Vind het zo irritant kom nu allemaal dingetjes tegen die ik wil kopen ben dus toch wel beetje verslaafd denk.

Misschien is het een verslavingsbescherming Bij mij was het binnen een paar uur opgelost.

Jeej eindelijk kan ik weer kopen nog best lang duurde het. Een berichtje van Vinted gekregen met excuses. ‍♀️

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-24 23:56

Wat een brutale k-u-t opmerking zeg. Ze kan toch zien het het hetzelfde jurkje is. En ze had ook normaal kunnen reageren. :roll:

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-24 07:38

Jemig dat jurkje!! Dan schrik je wel inderdaad als je dat openmaakt....

Als iemand zo reageert dan klinkt dat an sich wel vrij oprecht en vraag ik me ook af of er iets gebeurd kan zijn waardoor hij er netjes in is gegaan en er zo uitkomt, schimmel vind ik dan wel een goede verklaring eigenlijk :j Ik zou dan vragen aan verkoper of het jurkje wellicht nog vochtig kan zijn geweest toen het de verpakking in ging.

Earth: Nouja ik zie niet dat het hetzelfde jurkje is hoor. Het kan net zo goed EEN zelfde jurkje zijn dat je koper verpest heeft op 1 of andere manier en gebruikt om er net mee te doen alsof jij dat als verkoper opgestuurd hebt. Zodat koper de jurkjes lekker op kosten van verkoper om kan ruilen. Ongetwijfeld zullen er mensen zijn die dit doen.....

Waarmee ik natuurlijk niet zeg dat Alja dat doet he! Maar het zal vàst gebeuren.....

Artimes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-24 19:51

Oh jeetje dat jurkje, wat bizar dat het zo binnen komt, lijkt idd soort van schimmel oid? Maar heel vervelend zeg.

Mijn verkoper die ineens meer geld voor het product wilde hebben heeft toch verstuurd, ben benieuwd :+

tantesam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-24 08:46

Dat jurkje lijkt idd wel iets van schimmel of nat ingepakt en dat de verpakking heeft afgegeven ofzo.

Mijn zoon had een paar adidas schoenen gekocht, staat was zoals beschreven maar er zat hondenpoep onder de zool, dat check je toch?! Als ik schoenen verkoop maak ik de zolen sowieso altijd eerst schoon.

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-24 08:53

Ah gadverdamme...nou idd.

Arzil

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-24 09:42

tantesam schreef:
Mijn zoon had een paar adidas schoenen gekocht, staat was zoals beschreven maar er zat hondenpoep onder de zool, dat check je toch?! Als ik schoenen verkoop maak ik de zolen sowieso altijd eerst schoon.

Ja daaaaag!! Dit is gewoon zo absurd en smerig dat het bijna lachwekkend begint te worden. :')

Zam_Cas

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-24 09:56

tantesam schreef:
Dat jurkje lijkt idd wel iets van schimmel of nat ingepakt en dat de verpakking heeft afgegeven ofzo.

Ik las dit tijdens mijn ontbijt, gadverdamme wat ontzettend goor!

Kiwi_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-24 14:31

Ik val wel op het goede moment binnen zeg, wat ranzig -O-

Hier heb ik iets gekocht maar niet het idee dat het nog verzonden gaat worden. Als ik nu annuleer, moet ik dan wel de kopersbescherming en verzendkosten betalen?

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-24 14:34

Nee, maar je kunt beter gewoon afwachten en Vinted laten annuleren bij te late verzending.

Kiwi_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-24 14:37

Waar maakt dat voor uit? Review?

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-24 17:06

Kiwi_ schreef:
Waar maakt dat voor uit? Review?

Klopt, als Vinted annuleert krijgt de verkoper een negatieve review, vaak als jij annuleert krijg jij hem.

Kmbrly

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-24 20:32

Krijgt een verkoper eigenlijk de melding dat er artikel verificatie word toegepast ?

Ik wou een artikel kopen met verificatie.
Verkoper heeft niet verzonden en is ineens geblokkeerd :')
We hebben gisteren nog contact gehad.
En geen slechte reviews terug te vinden.