Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jasmijn schreef:wyoming schreef:Dat het eten er nog niet is. Eerste tijd die ik kon kiezen was 17.30uur, dus voor zo snel mogelijk gekozen. Was 30 min, werd al 39 min, maar blijkbaar redden ze dat ook niet want ondertussen zijn we een uur verder.
Toch niet met Uber Eats hè?
Hier vorige week ook ruim een uur moeten wachten en de bestelling werd daarna ineens geannuleerd.
Ook geen geld terug gekregen.
Uber Eats is niet bereikbaar.
MarlindeRooz schreef:De logica van mijn baas... als wij niet op onbeschikbaar staan dan kunnen ze ons elk moment inplannen en dan moet je komen werken en als je niet kan moet je zelf ruilen.
Dus ze zouden me voor vanmiddag 17:00 in kunnen plannen en als ik niet kan is het mijn probleem.
Ga ook niet elke week handmatig mezelf 6 dagen per week onbeschikbaar zetten dat is heel veel werk.
xPabloBokt schreef:MarlindeRooz schreef:De logica van mijn baas... als wij niet op onbeschikbaar staan dan kunnen ze ons elk moment inplannen en dan moet je komen werken en als je niet kan moet je zelf ruilen.
Dus ze zouden me voor vanmiddag 17:00 in kunnen plannen en als ik niet kan is het mijn probleem.
Ga ook niet elke week handmatig mezelf 6 dagen per week onbeschikbaar zetten dat is heel veel werk.
Dat mag niet zomaar. Zelfs met een 0-urencontract (oproepcontract) mag je maximaal 4 dagen voor aanvang dienst opgeroepen worden. Anders mag/kan je gewoon weigeren en mogen daar geen consequenties aan vast zitten.
Tevens is het niet jouw verantwoordelijkheid om te ruilen als jouw baas het rooster niet rond krijgt..
Laatst hier ook, collega had een ongeluk gehad. Tijdens het werk, dus bedrijfsongeval. Moest de komende twee roosters zelf vervanging regelen. Had er bijna wat van gezegd, maar beide partijen zouden er toch niets mee doen helaas.
Rambogirl schreef:Ik erger me kapot aan al die foto's van verjaardagen op verkeerspalen. Mensen, ruim je zooi toch op! Ik snap dat echt niet.
MarlindeRooz schreef:Kookaburra schreef:Iemand in mijn appartementencomplex die nu aan het boren is. Het is al 10 uur geweest en een doordeweekse dag
Waarom denken mensen dat het kan.![]()
Ik zou mijn raam ook dicht kunnen doen maar dan wordt het hier bloedverziekend warm wel. Gelukkig slaap ik morgen bij mijn vriend.
xPabloBokt schreef:Dat ik vandaag enorm last heb van faal- en afwijzingsangst.
Stom hoofd