Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lestrange01 schreef:Zusje alweer... het gaat goed mis. We gaan morgen met de contact persoon in gesprek en kijken voor een crisis opnamen want thuis is het gewoon niet veilig genoeg.
Door de extra tramadol heen, heb ik er gewoon hoofdpijn (migraine?) van, en het doet me pijn om mijn moeder zo verdrietig te zien
Gelukkig werkt mijn vader voor een keer mee want die ziet de ernst ook wel in.
Veulen84 schreef:Mijn ouders...
Mijn schoonzusjes is ziek. Ze is vermoeid en ze is schor en toch twijfelen ze nu nog of ze/we er morgenavond niet gewoon wel heen moeten. Want ze heeft geen typische corona verschijnselen, dus als ze zich morgen okee voelt kan het wel.
En dan mag ik morgen de boeman gaan uithangen door te gaan zeggen dat ik niet mee ga en dat ze daarna ook niet meer in mijn buurt welkom zijn.
Joh wat is er moeilijk aan je gezonde verstand gebruiken.
Zebrastreep schreef:Opzich is schor en geen stem hebben niet echt een verschijnsel. Iemand die ik ken had ook geen stem meer en de GGD zei dat het geen verschijnsel was. Uiteraard was het ook negatief en waren er verder geen symptomen. Maar ik snap je heel goed hoor! Mijn ouders zouden ook ook zeggen als bijv. mijn zusje dit had dat ze gewoon kan komen. Ik wordt ook heel vaak aangekeken als boeman , terwijl ik gewoon voorzichtig wil zijn omdat ik het allemaal heel spannend vindt.
Ach voor hetzelfde geld is je schoonzusje morgen nog ziek dus dan lijkt mij toch dat het helemaal niet doorgaat?
Telpeva schreef:Lestrange01 schreef:Zusje alweer... het gaat goed mis. We gaan morgen met de contact persoon in gesprek en kijken voor een crisis opnamen want thuis is het gewoon niet veilig genoeg.
Door de extra tramadol heen, heb ik er gewoon hoofdpijn (migraine?) van, en het doet me pijn om mijn moeder zo verdrietig te zien
Sterkte voor jullie morgenhopelijk is er een oplossing, het klinkt zo naar allemaal wat jullie thuis mee moeten maken, dit is niet alleen heel erg voor je zus, dit is ook heel erg voor je moeder en voor jou
Veel liefs en een digitale knuffel!
Mijn ergernis is dat ik mij zo ziek voel sinds afgelopen nacht, het zakt nietbuikpijn, misselijk, koud en algeheel ellendig.
Lestrange01 schreef:Jeetje, wat een toestand.Zusje alweer... het gaat goed mis. We gaan morgen met de contact persoon in gesprek en kijken voor een crisis opnamen want thuis is het gewoon niet veilig genoeg.
Zebrastreep schreef:wemkelover schreef:blaasontsteking gekregen alweer. Natuurlijk net voor de feestdagen. Ben wel beetje bang, vorige keer ben ik er echt heel ziek van geweest. Het ging toen niet over na 1 kuur en heb toen hele zware een gekregen. Kon niet eens meer recht lopen van pijn. Zit nu liters water, granberrysap en vit c weg te werken.
Veel drinken! Ik kreeg het ook 3 keer achter elkaar met de meest verschrikkelijke pijn in mijn onderrug was niet te doen. Heb het daarna nooit weer gehad gelukkig.
Lau07 schreef:Dat ik tijdens mijn vakantie elke dag wel gebeld ben door mijn baas om dingen te doen. Dus nu zit ik om 23:23 stukken te schrijven terwijl ik eigenlijk vrij ben. Ik zou willen dat ik meer en beter mijn grenzen aan kon geven.
chanicha schreef:Fireheart schreef:
Zo’n vochtvanger? *gaat googlen*
Normaal bij de Action![]()
Heb zo’n stuk plak klittenband in de kofferbak en op die vochtvanger geplakt en hij zit als een huis!
Alleen niet vergeten te checken op water!
Edit, heb eerst heel blond met dat bakje met zakje en roostertje in mijn handen gestaanmaar eigenlijk werkt het heel makkelijk.
Britta31 schreef:Rambogirl,kan je niet gewoon thuis blijven?Of komt dat de vriendschap niet ten goede?