MarcoBorsato schreef:Was het donkerbruin?
Ja, en flauw
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Danique_G schreef:MarcoBorsato schreef:Laatst een hele discussie of je om kanker mag lachen. Ik zat in kamp ja. Ook in kamp ja zat een kankerpatiënt die zei dat hij er grappen om maakte omdat hij zwarte humor nodig had. Maar in kamp ja zag iemand die letterlijk zei: "En toch mag jij er geen grappen over maken".
Humor is zo persoonlijk.
Vind het ook nog wel een verschil maken waar en met wie je die humor uit. Als jij echt heel luid grappen over kanker maakt in het openbaar, ja dat kan. Bij voorkeur wellicht in een selecter groepje.
Normen, waarden en etiek zijn sowieso door de mens bedacht. Er is altijd wat te vinden van sommige dingen.
MarcoBorsato schreef:Vind het ook nog wel een verschil maken waar en met wie je die humor uit. Als jij echt heel luid grappen over kanker maakt in het openbaar, ja dat kan. Bij voorkeur wellicht in een selecter groepje.
Normen, waarden en etiek zijn sowieso door de mens bedacht. Er is altijd wat te vinden van sommige dingen.
heidy_wilco schreef:Ik heb hier een prachtverhaaltje. Ik lag in een deuk! Vooral "Satan!" was fantastischIk had maar wel even een melding van hem gemaakt. (En sorry voor het veelgebruik van serieus).
Wat er op mijn profiel staat is vrij duidelijk toch?
[ [url=m/Bf2erP.jpg]Afbeelding[/url] ]
Heb je echt mijn profiel gelezen?![]()
[ [url=m/KxCt0u.jpg]Afbeelding[/url] ]
Aah, okay...
[ [url=m/P1LXJ7.jpg]Afbeelding[/url] ]
Thanks and bye![]()
[ [url=m/1wiQTD.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/4NeHAr.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maddy_Paola schreef:heidy_wilco schreef:Ik heb hier een prachtverhaaltje. Ik lag in een deuk! Vooral "Satan!" was fantastischIk had maar wel even een melding van hem gemaakt. (En sorry voor het veelgebruik van serieus).
Wat er op mijn profiel staat is vrij duidelijk toch?
[ [url=m/Bf2erP.jpg]Afbeelding[/url] ]
Heb je echt mijn profiel gelezen?![]()
[ [url=m/KxCt0u.jpg]Afbeelding[/url] ]
Aah, okay...
[ [url=m/P1LXJ7.jpg]Afbeelding[/url] ]
Thanks and bye![]()
[ [url=m/1wiQTD.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/4NeHAr.jpg]Afbeelding[/url] ]
Staat er in zijn profiel dat ie kinderen heeft of wil dan? Zijn reactie is zeer bijzonder maar hij wil toch kennis maken? Ik mis ff een stap