__Sannne schreef:xPabloBokt schreef:Wachten op mijn laatste presentatie die gaat bepalen of ik mijn propedeuse haal of niet. Totaal geen druk erop ofzo
Succes!!
Dankjewel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
AnnexUdith schreef:De docenten die zeuren dat je camera perse aanmoet. Sorry hoor ik weiger het vind het toch enig sinds beetje inbreuk op je privacy en voel mij er niet prettig bij. Bij presentaties doe ik het wel omdat dat logisch is maar als je ziet dat ik alles inlever met de juiste informatie dan weet je toch ook wel dat ik aanwezig ben.
Tevens heeft deze docent mijn vorige opdracht nog niet eens nagekeken ga dat eerst maar eens doen voordat je eisen gaat stellen.
lenaa_tje schreef:AnnexUdith schreef:De docenten die zeuren dat je camera perse aanmoet. Sorry hoor ik weiger het vind het toch enig sinds beetje inbreuk op je privacy en voel mij er niet prettig bij. Bij presentaties doe ik het wel omdat dat logisch is maar als je ziet dat ik alles inlever met de juiste informatie dan weet je toch ook wel dat ik aanwezig ben.
Tevens heeft deze docent mijn vorige opdracht nog niet eens nagekeken ga dat eerst maar eens doen voordat je eisen gaat stellen.
Even van de andere kant lesgeven voor allemaal zwarte beeldjes is enorm naar. Je hebt echt het gevoel dat je voor banketstaaf staat. Iedere vorm van beperkte interactie die het video lesgeven al geeft is ook al weg. Ergernis van mijn kant dus.
MarlindeRooz schreef:Ja dat snap ik. Aan de andere kant zie je bij mij direct mijn hele huis... Mijn keuken, bed, bank etc. Echt heel vervelend en prive. Ik zit regelmatig met 50 man in een groep waarvan ik er zeker 30 niet ken. Tja, dan hoeft het van mij ook niet hoor.
oomens schreef:MarlindeRooz schreef:Ja dat snap ik. Aan de andere kant zie je bij mij direct mijn hele huis... Mijn keuken, bed, bank etc. Echt heel vervelend en prive. Ik zit regelmatig met 50 man in een groep waarvan ik er zeker 30 niet ken. Tja, dan hoeft het van mij ook niet hoor.
In MS Teams kun je gewoon je achtergrond blurren, of een custom achtergrond invoegen. Ideaal. Niemand die hoeft te zien hoe je huis eruit ziet.
Amandavd schreef:Er zal toch vast een plek in je huis zijn waar je zoveel mogelijk met je rug tegen de muur kan zitten?
MarlindeRooz schreef:Amandavd schreef:Er zal toch vast een plek in je huis zijn waar je zoveel mogelijk met je rug tegen de muur kan zitten?
? Nee Ik heb een vaste desktop en woon heel klein dus mijn bureau kan echt niet ergens anders.
En andere achtergrond kan ook. Maar kies er liever voor om mij niet aan te dienen als de docent vraagt of er 2 of 3 mensen hun video aan willen zetten.