Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-20 15:49

__Sannne schreef:
xPabloBokt schreef:
Wachten op mijn laatste presentatie die gaat bepalen of ik mijn propedeuse haal of niet. Totaal geen druk erop ofzo :+

Succes!! *\o/*

Dankjewel *\o/* ik heb hem gehaald dus ik mag voorzichtig zeggen dat ik mijn propedeuse heb :D

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 16:10

AnnexUdith schreef:
De docenten die zeuren dat je camera perse aanmoet. Sorry hoor ik weiger het vind het toch enig sinds beetje inbreuk op je privacy en voel mij er niet prettig bij. Bij presentaties doe ik het wel omdat dat logisch is maar als je ziet dat ik alles inlever met de juiste informatie dan weet je toch ook wel dat ik aanwezig ben.

Tevens heeft deze docent mijn vorige opdracht nog niet eens nagekeken ga dat eerst maar eens doen voordat je eisen gaat stellen.

Even van de andere kant lesgeven voor allemaal zwarte beeldjes is enorm naar. Je hebt echt het gevoel dat je voor banketstaaf staat. Iedere vorm van beperkte interactie die het video lesgeven al geeft is ook al weg. Ergernis van mijn kant dus.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 16:12

lenaa_tje schreef:
AnnexUdith schreef:
De docenten die zeuren dat je camera perse aanmoet. Sorry hoor ik weiger het vind het toch enig sinds beetje inbreuk op je privacy en voel mij er niet prettig bij. Bij presentaties doe ik het wel omdat dat logisch is maar als je ziet dat ik alles inlever met de juiste informatie dan weet je toch ook wel dat ik aanwezig ben.

Tevens heeft deze docent mijn vorige opdracht nog niet eens nagekeken ga dat eerst maar eens doen voordat je eisen gaat stellen.

Even van de andere kant lesgeven voor allemaal zwarte beeldjes is enorm naar. Je hebt echt het gevoel dat je voor banketstaaf staat. Iedere vorm van beperkte interactie die het video lesgeven al geeft is ook al weg. Ergernis van mijn kant dus.

Ja dat snap ik. Aan de andere kant zie je bij mij direct mijn hele huis... Mijn keuken, bed, bank etc. Echt heel vervelend en prive. Ik zit regelmatig met 50 man in een groep waarvan ik er zeker 30 niet ken. Tja, dan hoeft het van mij ook niet hoor.

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 16:18

xPabloBokt schreef:
__Sannne"
[quote="xPabloBokt schreef:
Wachten op mijn laatste presentatie die gaat bepalen of ik mijn propedeuse haal of niet. Totaal geen druk erop ofzo :+

Succes!! *\o/*[/quote

Dankjewel *\o/* ik heb hem gehaald dus ik mag voorzichtig zeggen dat ik mijn propedeuse heb :D

Gefeliciteerd *\o/*

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 16:22

MarlindeRooz schreef:
Ja dat snap ik. Aan de andere kant zie je bij mij direct mijn hele huis... Mijn keuken, bed, bank etc. Echt heel vervelend en prive. Ik zit regelmatig met 50 man in een groep waarvan ik er zeker 30 niet ken. Tja, dan hoeft het van mij ook niet hoor.

In MS Teams kun je gewoon je achtergrond blurren, of een custom achtergrond invoegen. Ideaal. Niemand die hoeft te zien hoe je huis eruit ziet.

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 16:24

oomens schreef:
MarlindeRooz schreef:

In MS Teams kun je gewoon je achtergrond blurren, of een custom achtergrond invoegen. Ideaal. Niemand die hoeft te zien hoe je huis eruit ziet.

Wij werken inderdaad met teams dus bij ons kan dat inderdaad. Verder ben ik echt de beroerdste niet en ga ik het niet echt afdwingen maar soms moet het gewoon even voor de les.

Amandavd

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 16:27

Er zal toch vast een plek in je huis zijn waar je zoveel mogelijk met je rug tegen de muur kan zitten?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 16:30

Amandavd schreef:
Er zal toch vast een plek in je huis zijn waar je zoveel mogelijk met je rug tegen de muur kan zitten?

? Nee Ik heb een vaste desktop en woon heel klein dus mijn bureau kan echt niet ergens anders.

En andere achtergrond kan ook. Maar kies er liever voor om mij niet aan te dienen als de docent vraagt of er 2 of 3 mensen hun video aan willen zetten.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 16:34

Dat ik mijn woonkamerraam niet open kan zetten omdat de rooklucht van de buurman dan naar binnen drijft ;(.

xLiez

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 16:35

Dat ik een afspraak maak voor installatie slimme meter, er speciaal vrij voor neem omdat ik anders niet kan. En dat ze nu net doodleuk bellen dat ze niet meer komen. Zit er al de hele middag op te wachten, ze zouden tussen half 3 en half 5 komen. Kan daar zo slecht tegen.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 16:36

Dat de enige broek die ik met werken aan kan nog nat is. Het is of dat of een dure merkbroek aan met het gevaar dat de frituurlucht er nooit meer uit gaat. :+

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 16:40

Dat ik 20 minuten moest wachten voordat ik aan de buurt was

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 16:44

MarlindeRooz schreef:
Amandavd schreef:

? Nee Ik heb een vaste desktop en woon heel klein dus mijn bureau kan echt niet ergens anders.

En andere achtergrond kan ook. Maar kies er liever voor om mij niet aan te dienen als de docent vraagt of er 2 of 3 mensen hun video aan willen zetten.

Moet zeggen dat ik een hoorcollege situatie heel anders vind dan een klassensituatie hoor!

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 16:44

MarlindeRooz schreef:
Dat de enige broek die ik met werken aan kan nog nat is. Het is of dat of een dure merkbroek aan met het gevaar dat de frituurlucht er nooit meer uit gaat. :+

Geen mogelijkheid in de wind (buiten) op te hangen ?

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 16:56

Ik vind het juist irritant als iedereen zn camera aanzet want dan wordt Teams echt traag. Maar ik volg lessen in de deeltijd en (no offence hier verder) die mensen zijn niet altijd even digitaal vaardig en het is super frustrerend :=

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 18:19

Ik ben zooooo moe, gelukkig nu eindelijk 3 dagen weekend :Z.

Verder erger ik me aan de chaos voor de supermarkt nu ze de karretjes niet meer schoonmaken vanuit de winkel zelf, de helft van de mensen gaat met die schoonmaakflessen aan de loop waardoor je je karretje alsnog niet schoon kan maken en mensen vinden dan de 1,5e meter ineens niet meer nodig maar in de winkel wel naar je zuchten als je een cm te dichtbij komt. Ik snap er niks meer van mensen, wat is binnen anders dan buiten :?

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 18:27

Ik dacht dat ik de enige was die mij ergerde aan de camera aan via Skype. ( mijn school lukt het niet om naar Teams over te stappen).

Voor belangrijke dingen doe ik het ook echt wel maar een docent die heel kinderachtig je naam noemt en dan wacht totdat je de boel aangooit irriteert mij mateloos. Ze geven het dan ook wel snel weer op want het is gewoon zonde gaat van de tijd af. Nu was deze docent ook al 30 minuten te laat. Zat ik mooi om half 1 klaar krijgen we na 5 minuten een mail dat we pas om 1 uur gaan beginnen. Tevens kan deze docent ook zeer raar uit de hoek komen en hele vreemde ongemakkelijke opmerkingen maken.

Ik vindt vooral als iedereen de microfoon aandoet het erg storend werken. Je hoort letterlijk alles ook als iemand even naar de keuken loopt. Leidt echt enorm af ik heb dan geen concentratie meer.

Snap het wel vanaf de docent zijn kant dat je een les voorbereid en interactie wil. Ook mede omdat er mensen zijn die al sinds maart zich aanmelden en dan vervolgens niet praten en dus gewoon weg zijn.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 18:35

Mijn perfectionisme waardoor ik nu in dubio zit, wat ik aan moet trekken naar de fiets supermarkt.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 19:00

Wij zetten met meetings ook altijd camera op tenzij bij te grote groepen. En iedereen op mute uiteraard. Ik kies meestal een andere achtergrond. Zie het probleem ook niet zo. Vind het een pak makkelijker om mijn aandacht erbij te houden juist als ik anderen kan zien.

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 19:06

Waarom doe je mee aan een videocall als je dan je camera niet opzet? Kom op zeg, gewoon aanzetten die hap. Het is voor niemand gemakkelijk, maar zeker voor de spreker is het enorm awkward om tegen 'niemand' te praten. Op het werk heb je er ook altijd zo een paar, ik vind het echt gek, wat geeft het nou dat ze je keuken in de achtergrond zien? Dan denken de anderen echt niet: goh, kijk, die heeft een keuken, wat raar. :D

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 19:08

Bij mij zit de kat ook vaak in beeld, sja ik volg mee van thuis, ik heb een kat en ik zit op bed want mijn man zit aan de bureau :D

Boterbloem90

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 19:10

Ik zet meestal ook niet mijn camera aan. Dan zou ik de enigste zijn die hem aan heeft. Sommige docenten gaan dan alles aan jouw vragen/opdragen.
Maar ik heb dan ook een camera die mega inzoomt. Als mijn hoofd er geheel op moet staan staat hij te ver om mee te tikken :+

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 21:22

Iedereen zijn camera aan dat trekt teams niet. :D Dus daarom vraagt de docent of 2 of 3 mensen de camera aan willen doen.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 21:28

Van die mensen die van een afstandje naar ons weiland/huis staan gaan gluren. Rot op :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 21:39

Dat een vriend van m'n ex me wou volgen op insta. Nah ja geen problemen mee, als ik je iets ken ofzo vind ik dat geen probleem. Liked ie binnen 5sec al m'n foto's? Like dude wat mot je. Nah ja zal wel. Erger me echt aan alles tegenwoordig